passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » E Art ''Profil Suche''

Autor Beitrag 1 - 15
lolrofllolFr 27.6.08, 19:36
Wie wärs, wenn me d'Membersuche erwitere würdi mit Details.
Da mein ich so, so z.B:

Hobby: Fussball
Musik: Country (^^)
oder so

Eifach ebbis mit däm me au s'Profil durchsueche ka
mainwayFr 27.6.08, 20:59
Viel Spass bim Gangsta-Schrift durchsueche
ArrogantesArschlochFr 27.6.08, 21:18
Zitat: mintroad
Viel Spass bim Gangsta-Schrift durchsueche
http://www.gangsta-schrift.ch.vu/
röschtiFr 27.6.08, 21:19
pro spame ab 16
AwesomenessFr 27.6.08, 21:28
Unnötig.

Wenn me wär suecht, kann me dä Real nachem Nick froge. ^^
dosenbiermachtschlauSa 28.6.08, 09:59
d funktion wär an sich no nit mol so schlächt, s problem drbi isch eifach, dass denn die profil uf hochdütsch und korrekt gschribe werde mieste.

und das ä paar lüt problem mit dr rechtschriibig hän, wüsse mir jo

€dit: r€cHdShcRoIbUnK, meini natürlich
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 28.6.08, 10:00
EzKurdistanimSa 28.6.08, 13:34
emmh do müesst me jo Musik "usswähle" könne damit so ebbis au möglich isch..
dosenbiermachtschlauSa 28.6.08, 13:36
er meint ebbe, das es ä wörter suechprogramm git.

das wär zar au ä möglichkeit, aber ich finds persöhnlicher wenn meh ä eigene text ka drischriibe
CeikorSa 28.6.08, 13:54
Ich glaub er meint sowas wie bi Netlog! Wo me nach Kanton und Alter usw...Mitglieder sueche chan.
dosenbiermachtschlauSa 28.6.08, 14:19
Klick mol uf "alle member" und lueg dir mol "usersuche" ah.
CeikorSa 28.6.08, 18:23
muhahah...das gits ja scho^^
dosenbiermachtschlauSo 29.6.08, 00:54
jo, aber er meint das ganze z erwitere, so das su kach ä stichwort ihgä und er durchsuecht alli proviel öb bi ihne das dinnestoht.

wenn ich mir das so dur chopf go lo isch das rächt ufwändig ALLI provil durezzueche...
UltimaRatioSo 29.6.08, 10:27
jooo das isch 1. huere unnötig 2. viel zu ufwändig und 3. findsch denn ebbe eh nid alli wäge rächtschribig und so...
martiinSo 29.6.08, 21:29
Zitat: mintroad
Viel Spass bim Gangsta-Schrift durchsueche
aiight! Das chasch vergässä wenn do d HoBbYgÄnGsChTer mit ihrne Text chömme
dosenbiermachtschlauSo 29.6.08, 23:45
Zitat: iDexe
Zitat: mintroad
Viel Spass bim Gangsta-Schrift durchsueche
aiight! Das chasch vergässä wenn do d HoBbYgÄnGsChTer mit ihrne Text chömme
nit z vergässe, die wo 1337 sin

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©