passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » KOLLEGAH Konzert in Basel.... (Deutscher Hip-Hop)

Autor Beitrag 1 - 15
DjSoulchildPromoMi 9.7.08, 01:13
....eventuell!!!! Ich habe ein Super-Angebot bekommen ihn nach Basel zu bringen, aber ich bin ganz ehrlich mit euch:

Ich kenne seinen Namen, seinen "Kuck Auf Die Goldkette" Song und dass er mittlerweile recht bekannt ist, aber da er nicht unbedingt mein Geschmack ist und ich mich nicht gross mit German Hip-Hop auseinandersetze, wollte ich nun von EUCH wissen, liebe Festzeitler:

WER IST DAFÜR UND MÖCHTE IHN MAL LIVE IN BASEL ERLEBEN??????

UND WIEVIEL LEUTE KÖNNTE ER ANZIEHEN????

Einfach damit ich dann die bestpassendste Lokalität für diesen Event buchen kann...

Übrigens: diejenigen, die seine Musik oder ihn als Person aus irgendeinem Grund nicht mögen, brauchen sich nicht zu melden. Für mich zählt NUR das positive Feedback...

Vielen Dank im Voraus für Eure Hilfe! Weiss ich sehr zu schätzen!

DJ SOULCHILD
Switzerland's Official R&B King
www.myspace.com/soulcheeezy
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 9.7.08, 01:18
ovoxoMi 9.7.08, 01:23
kollegah isch zwar e guete rapper doch ich glaub nit das soo viel lüt an sis konzert würde cho...
DjSoulchildPromoMi 9.7.08, 01:25
Ok, viele Dank für's Feedback, Care!

Ah, i ha no vergässe z'erwähne, dass dr FAVORITE au dabii wär!!
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 9.7.08, 01:26
FreiheitfürKurdistanMi 9.7.08, 01:56
ah favourite also sages wir mol so wens alli wüsse das fav udn kollegah kömme könti mir guet vorsstele das gneug type kömme aber nume wens bitz meh als nume basel weis das er kunt xD ^^ also i wer derbi aber au nume wege fav kollegah gfallt mir net die meiste fidne fav toll


sgeilst wen mol bogy in basel spiele würd
DjSoulchildPromoMi 9.7.08, 02:03
Jo klar, mir würde au in Dütschland Wärbig mache, wohrschiinli sogar bis nach Züri und Olte übere...also an d'Wärbemöglichkeite fählt's uns nit. Aber es isch oft eso, dass au viel Wärbig nit unbedingt viel bringt, wenn dr Künschtler nit so beliebt oder bekannt isch wie me meint...

Aber merci au dir für's Feedback, Atzenkeeper!
DjSoulchildPromoDo 10.7.08, 15:58
*bump*
LaMoucheDo 10.7.08, 16:11
aso lüt wo an german rap interessiert sind würde wohrschins scho ko, er isch halt scho recht bekannt
alenovicDo 10.7.08, 17:01
ddddddääääänk bringed dä siech moll do ahne

und wenn favourite au no kunnt um so besser

"ich box dich und du liegst am ende des ganges wie ost-indische städte"


Kollegah der boss
DjSoulchildPromoMo 14.7.08, 01:39
Aaaight...guets Feedback, merci viel mol!

Git's süscht no öbber wo das Konzärt begrüesse würd??
deeleeteedMo 14.7.08, 02:15
mich zwar nid igschlosse, aber lüüt würd er glaub gnueg azieh...
VentiSupportMo 14.7.08, 11:32
Zitat: DjSoulchild
Ok, viele Dank für's Feedback, Care!

Ah, i ha no vergässe z'erwähne, dass dr FAVORITE au dabii wär!!
kollegah dehaim lo! Fav elaige cho!
AimanteMo 14.7.08, 11:39
Also i würd as Konzi go
elinvencibleMo 14.7.08, 11:40
Wer voll fett bsunders dr fav glaub nit das kollegah elei gnueg lüt azieht au wen er fette sound macht isher z wenig bekannt..
DjSoulchildPromoMo 14.7.08, 16:47
Hmmm...einigi sage är würd gnueg Lüt zieh, die andere finde är isch z'weni bekannt...wäm söll i jetzt glaube? LOL!
J4LMo 14.7.08, 16:53
Also es würd sicher sau viel Kiddies azieh im alter vo 14- 17 oder so... dänk ich mol....
Aber wenn die Eltere lütt aspräche wilsch glaubi weniger das so viel ko wärde....
Sgit sicher paar wo Kollegah guet finde aber jo...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©