passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Ich gehe dahin auch im Profil anzeigen?

Autor Beitrag
LosingOutFr 5.9.08, 18:43
Was haltet ihr davon, wenn jeder Event bei dem man auf "ich gehe dahin", auf der eigenenpage irgendwo angezeigt würde? wäre das machbar?
IchWerdeEsSchaffenFr 5.9.08, 18:47
Es wäre Toll .
Machbar weiss ich nicht aber wen Quix das möchte dann ja.
Lars92Fr 5.9.08, 19:09
ich würdi das au guet findä denn weis mä wo die anderä anä göhnd oder z-b wo de kolleg anä goht
blubiblubFr 5.9.08, 19:10
für was gits es handy?? oder sust chame jo au e nochricht schribe...
ich finds überflüssig...
MythINCFr 5.9.08, 21:01
Zitat: swissstar
Was haltet ihr davon, wenn jeder Event bei dem man auf "ich gehe dahin", auf der eigenenpage irgendwo angezeigt würde? wäre das machbar?
Mach dä Link in dini Links im Profil:

http://www.festzeit.ch/events.php?show=usrevents&id=7409
DenGibtsDochGarNichtFr 5.9.08, 21:06
Isch eigentlich scho lang plant, soöpis!
Het mir amel s FZ Team mol zruckgschribe!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©