passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Schweiz soll Guantanamo-Häftlingen Asyl bieten

Autor Beitrag 1 - 15
WulframSo 25.1.09, 22:44
http://www.20min.ch/news/schweiz/story/14462223

Zuerst möchte ich einmal meine Freude darüber ausdrücken, dass sich Amerika zu diesem Schritt entschlossen hat.

Nun aber zum Nachspiel:
Es ist ein seltener Moment dass diese (einstige?) Weltführungsnation einen Fehler zugibt.
Doch nun sollen andere den Mist den die USA gebaut hat ausbaden?

Während man den USA-Zwilling und Staat EU noch in die Verantwortung nehmen kann ist es eine absolute Frechheit zu behaupten, die Schweiz habe irgendwelche Verpflichtungen hiergegenüber!

Die Regierung, die diese Menschen entwurzelt, gefoltert und der Freiheit beraubt hat - grösstenteils grundlos - soll auch dafür Rechenschaft zahlen und für den Schaden aufkommen!
Im Klartext heisst das dass diese Menschen einen Anspruch auf lebenslanges Asyl in den USA haben.

Oder was kommt danach? Werden dann einfach alle unschuldigen Häftlinge, die irgendwo nicht mehr gebraucht werden in die Schweiz abgeschoben?
"Wir nehmen ja eh jeden auf!" ?
Und danach noch die Kriegsinvaliden aus dem Irakkrieg?
Und dann die Frauen, die die USA zu Witwen gemacht haben?
...


Was denkt ihr hierzu?
derBonsaiiSo 25.1.09, 23:01
Nix da!!

Die sölle zude Amis go, srry wieso sette mer die jetzt ufneh?
Mir händ jo grad nüt drmit ztue, wenn d Amis sich das verbocke, und nur damit mer evtl. mehr Glück händ wäg däm Bankegheimniszüüg ... nee danke ...
EisenbergSo 25.1.09, 23:28
1 mal bearbeitet, zuletzt So 2.1.11, 12:52
derBonsaiiSo 25.1.09, 23:33
hehe schowieder d UBS ... denn chönne sie nomehr Boni usschütte, denn wär jo alles wieder im grüene beriich ...
SpacecowboyMo 26.1.09, 04:49
Vellicht kriegt d' UBS jo pro Ex-Häftling e Kopf-Prämie ?
oFaBiAnOMo 26.1.09, 07:37
ich bi mir nit ganz sichr aber guantanamo sind das nit die wo so ne kleini stadt hän also öbe 3 hektare gross und döt sind alles schwerverbrächer wo lüt umbrocht händ und so?
das sind mörder was wänn die in de schwiz die bekömme eh kei job und denne gits no me wo vom staat läbe und die wo jede daag go schaffe gön müenn dänne de unterhalt zahle

ne sichr nit die könne nach afrika (nüt geges Land) oder so
zissouxMo 26.1.09, 07:57
Zitat: IPodTouch
ich bi mir nit ganz sichr aber guantanamo sind das nit die wo so ne kleini stadt hän also öbe 3 hektare gross und döt sind alles schwerverbrächer wo lüt umbrocht händ und so?
das sind mörder was wänn die in de schwiz die bekömme eh kei job und denne gits no me wo vom staat läbe und die wo jede daag go schaffe gön müenn dänne de unterhalt zahle

ne sichr nit die könne nach afrika (nüt geges Land) oder so
ok, das ist jetz mal ein idiotischer post.
oFaBiAnOMo 26.1.09, 11:54
und wieso idiotisch
es isch jo eso
odr wilsch die in dinere gegend!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zissouxMo 26.1.09, 12:01
wikipedia sollte nun wirklich jeder kennen..

dann würdest du schon mal wissen um was es geht.

2nice4uMo 26.1.09, 12:32
Zitat: IPodTouch
ich bi mir nit ganz sichr aber guantanamo sind das nit die wo so ne kleini stadt hän also öbe 3 hektare gross und döt sind alles schwerverbrächer wo lüt umbrocht händ und so?
das sind mörder was wänn die in de schwiz die bekömme eh kei job und denne gits no me wo vom staat läbe und die wo jede daag go schaffe gön müenn dänne de unterhalt zahle

ne sichr nit die könne nach afrika (nüt geges Land) oder so
haha, guets Argumänt gege d sänkig vom Stimmalter
2nice4uMo 26.1.09, 12:39
Also ich find nit so schlimm wenn die i de Schwyz Asyl bechöme, klar, d Koste für die psychiatrischi Rundumbetreuig söll d USA übernäh, isch ächt nit unseri Sach... Ich mein, die wo unschuldig sind dört inne gsässe, bi dene chan i ächt no verstoh wenn sie nit wänd i de USA läbe...
Und ich mein es sind ca. 600 Lüt, wo sowieso nit alli würde id Schwyz cho, also weg dene paar muess me ja ächt kei Gschiss mache findi, die händs scho schwer gnueg gha...
digitalrebelMo 26.1.09, 12:56
Bini absolut drgege.
Wenn d Amis scho sone Guantanamo gschaffe hän, denn sölle si elei d Konsequenze usbade, und die Lütlis nid eifach an anderi Staate abgeh.
2nice4uMo 26.1.09, 13:00
Zitat: digitalrebel
Bini absolut drgege.
Wenn d Amis scho sone Guantanamo gschaffe hän, denn sölle si elei d Konsequenze usbade, und die Lütlis nid eifach an anderi Staate abgeh.
Einersits hesch rächt, aber was machsch wenn die Lüt nit wänd dört läbe? Die chöne ja ächt nüt defür
derBonsaiiMo 26.1.09, 15:11
chan uns doch egal sii ob die dört wänd läbe oder nit, mir händ nüt drmit ztue also willi die nit do haa...
2nice4uDi 27.1.09, 09:12
Zitat: NieSoloSeiN
chan uns doch egal sii ob die dört wänd läbe oder nit, mir händ nüt drmit ztue also willi die nit do haa...
haha, ganz geil... isch das d Asylpolitik vo de pnos? Mir gewähre kei Asyl wenn MIR nüt defür chöne? Denn müesste mir alli Türke/jugos/Afrikaner/etc. wieder zrugg schicke? Ich mein, dört chöne mir ja au nüt defür... Hesch du eigentlich verstande was Asyl bedüdet?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©