baz.ch Newsticker
17:18
Wirtschaft
Cyberattacken auf VW: Chinesische Hacker sollen Tausende Dateien gestohlen haben
17:03
Region
Junge Bands, hohe Qualität: BScene 2024: So gut kann junge Schweizer Popmusik sein
17:01
Wirtschaft
Bitcoin-Halving-Part y in Zug: Bentley, Rolex und Bitcoin-Kuchen ? so feierten die Krypto-Fans
16:34
Region
Krätze in Basel: Kantonsärzte bleiben betreffend Krätzmilben wachsam
16:00
Sonstiges
Marokko für die Sinne: Im Reich des rosafarbenen Lichts
16:00
Sonstiges
Neue Generation: Kultiviert auf grosse Tour
15:54
Schweiz
Lukas Hartmann im Interview: «Ich habe mich gefragt, ob ich je wieder schreiben kann»
15:54
Ausland
Treffen mit Hamas-Auslandschef: Erdogan ruft Palästinenser zur «Einheit» auf
15:51
Sport
Blitzstart ins Olympiajahr: Nun verblüffen die schnellsten Schwestern der Welt schon im April
15:48
Sport
Schwimmen: 23 positive Dopingtests bleiben ohne Konsequenzen
15:29
Wirtschaft
Historisches Votum in Tennessee: VW-Beschäftigte stimmen für Gewerkschaftsbeitrit t
15:21
Ausland
Reportage aus China: Wein aus China ? «die Welt wird staunen»
15:00
Kultur
Kristen Stewart im Interview: «Wir sprechen über unsere Körper. Und unsere Begierden. Das ist neu»
14:30
Sport
Wanderung beim Brienzersee: Wo Wichte den Weg zeigen
14:21
Sport
Leichtathletik: Duplantis glänzt mit weiterem Weltrekord
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Computer » Linux

Autor Beitrag 1 - 15
PenisVaginaPenisDo 5.10.06, 20:10
Salli zämme!
benutzt öber vo euch Linux?
oder het's öbber vo euch vor?
ich ha's letscht wuch druf ka, es isch zimlich praktisch und geil... nur leider isch's nit grad allzu Kompatibel, deshalb ha ich jetzt wieder s'Windows XP druf.
dasz1TatDo 5.10.06, 20:14
benutze duen ich's nid aber ha eigetlich mol welle. was isch den genau anderscht oder wiso söt me uf linux wechsle (ich weiss win xp = sicherheitsbugs etc.) aber gits no anderi gründ?
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 5.10.06, 20:14
r2kDo 5.10.06, 20:15
Jup hier!

Uf 5 Server Debian Sarge und uf einere Worksation (ere Alpha )
(guet uf dere Worstation lauft vom Typ här kei Windows )

lg
r2k
PenisVaginaPenisDo 5.10.06, 20:16
will Linux eifach vill schnäller lauft, und sehr benutzerfründlich isch
dasz1TatDo 5.10.06, 20:17
und so games à la cs, bf2 oder so laufe unter linux?
r2kDo 5.10.06, 20:18
D köschte

wenn ich e verglich mach (lighty, mysql, php, postfix und courier) zu (iis,asp.net,mssql und exchange) denn isch dr ROI eifach höher!

witer isch d bedienig über d Bash eifacher...
PenisVaginaPenisDo 5.10.06, 20:19
kasch alles emuliere lo! und ich sags dir, das isch eifacher als du erwartisch... ladisch so e Programm namens "Wine" abe, und scho gohts...
r2kDo 5.10.06, 20:20
teilwis gits a binarys für linux.

das emulationszügs ich weiss jo nid, bringt doch nix
dasz1TatDo 5.10.06, 20:20
mhm mol luege wenn ich mol e wuchenend kei war oder so ha, den mol usprobiere...
r2kDo 5.10.06, 20:22
zeieh dir vmware und tescht dört emol
vmware lauft mit jedere normale distri relativ guet

und d demo lauft 30dag.....
dasz1TatDo 5.10.06, 20:23
lol vmware? distri? ich bi elektriker nid informatiker^^
r2kDo 5.10.06, 20:27
vmware www.vmware.com (e virutelle pc unter windows)

distri = distribution -> ehm wie erklärte me das --> härsteller --> z.b. debian oder red hat oder suse (*kotzwürg*) und so witer...

lg
dasz1TatDo 5.10.06, 20:28
kk thx
PenisVaginaPenisDo 5.10.06, 20:30
ich ha mol s'Ubuntu Linux druf kha...
was findsch am Suse so kotzig?
r2kDo 5.10.06, 20:33
ehm suse isch wie windows, das schribt mir alles vor
ich will kei GUI sondern kommandoziletool.


und das yast gedöns, ne danke

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©