passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Kategorien

Autor Beitrag
GandigFr 28.8.09, 14:25
Hallo,
es wär doch emol genial Kategorie bi de Fotis/Videos zmache...
Ich weiss das es kei Videoportal isch, aber wenn die funktion scho zur verfügig stoht söht mehs au e bitz ordne^^
Und z.b Videos wo scho 100x ufeglade worde sind einfach lösche0_o het jo khei sinn^^
Ebbe, mit Kategorie würd das doch alles viel übersichtlicher werde.
Ich weiss nit öbs scho sone ähnliche Thead git, wenn scho den sorry^^
so long
Gandig
AwesomenessFr 28.8.09, 14:33
wenn du kategorie willsch, denn ordne si bi eigene fotos i dine ordner...
kekslosekeksdoseFr 28.8.09, 14:37
ich glaub er meint jetzt zb. wie bi de charts. das me s unterteilt in fun, musik, etc.


aaaaaaaaaaaaaaber den verliert jo youtube jegliche sinn ...
moseyFr 28.8.09, 14:49
glaub au daser das gmeint het vo wäge videos kategorisiere. was natürlich isch, es wird einiges übersichtlicher aber bö obs das gross bringt?
kekslosekeksdoseFr 28.8.09, 14:50
isch doch egal, bruchts doch nid.


check out this page www.youtube.com
WotschMichEsseFr 28.8.09, 15:33
geil wär wenn me föteli chönt bewärte^^ vo 1 bis 6 xD
moseyFr 28.8.09, 15:37
würd nur wider es rise geflame gä..
StinsonFr 28.8.09, 15:55
Zitat: Liri17
geil wär wenn me föteli chönt bewärte^^ vo 1 bis 6 xD
Ruft da jemand Cyber mobbing?
kekslosekeksdoseFr 28.8.09, 16:20
/word
GandigSa 29.8.09, 02:17
Jo has eigtl. scho inde charts gmeint^^
GandigSa 29.8.09, 02:17
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 29.8.09, 02:17

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©