passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » RC Modellbau (Chassis) ???

Autor Beitrag 1 - 15
Lokalpatriot1EHCSo 18.10.09, 14:30
Ich ha grad mi erschts Elektroauto in 1:10 zämmebaut vo Tamiya (BMW 320si WTCC 2006).
Jetzt stand ich vor dämm dursichtige Chassis und weiss überhaupt nit was mache.
Wie und mit was muess ich das lackiere? Und wie muess ich die Stelle wo nit lackiert wärde abkläbe? Ich hoff es het mr öbber ei, zwei Tipps.
LG, Basilea1932
1 mal bearbeitet, zuletzt So 18.10.09, 14:30
D0paminSo 18.10.09, 14:31
du klebsch d frontschiebe vo inne ab und den chaufsch en spraydose und spraysch d carosserie vo inne wiis a de klebsch usse chleber druf und fertig isch dini carosserie
Lokalpatriot1EHCSo 18.10.09, 14:37
Das dönt mr z' eifach
D0paminSo 18.10.09, 14:42
wie wilsch es den mache?
panzerknackerSo 18.10.09, 15:10
http://www.youtube.com/watch?v=g2VWOuvRjmk
IronHideSo 18.10.09, 16:38
gohts no e bmw zkaufe....

wo fahrsch eso?
Lokalpatriot1EHCSo 18.10.09, 20:27
Das Video isch wirklich no hilfrich.
Hey hey, nüt gege BMW! BMW ischs beschte wo jeh hets gits!
Ich mach ihn schwarz mit goldige Felge.
Mach denn e Bild ihne wenn er fertig isch.
Ich fahr nit uf ere Rennstrecki oder so, will ich ha dr Standartmotor dinne (40 km/h) und do kann ich ufere Rennstrecki nit viel afoh. Ich wohn anere lange unbefahrene Stross und fahr dört e chli umme.
1 mal bearbeitet, zuletzt So 18.10.09, 20:28
SaMeTSo 18.10.09, 20:31
Zitat: Basilea1932
Ich ha grad mi erschts Elektroauto in 1:10 zämmebaut vo Tamiya (BMW 320si WTCC 2006).
Jetzt stand ich vor dämm dursichtige Chassis und weiss überhaupt nit was mache.
Wie und mit was muess ich das lackiere? Und wie muess ich die Stelle wo nit lackiert wärde abkläbe? Ich hoff es het mr öbber ei, zwei Tipps.
LG, Basilea1932
viel spass bim chassis lackiere... das isch d karosserie
EvolvEMi 21.10.09, 23:05
Zitat: Basilea1932
Das Video isch wirklich no hilfrich.
Hey hey, nüt gege BMW! BMW ischs beschte wo jeh hets gits!
Ich mach ihn schwarz mit goldige Felge.
Mach denn e Bild ihne wenn er fertig isch.
Ich fahr nit uf ere Rennstrecki oder so, will ich ha dr Standartmotor dinne (40 km/h) und do kann ich ufere Rennstrecki nit viel afoh. Ich wohn anere lange unbefahrene Stross und fahr dört e chli umme.
es giht Stock-Car renne wo alli mit em standardmotor fahre dört muesch ebbe no chönne fahre..
aber denn müesstisch au gäld und viel zyt investiere ^^


btw ich würd no: 1x es Elektro Tamiya TA04 PRO komplett in Karbon und 2 Benzinerli zum wieder ufbaue verkaufe, sind beidi vo Kyosho inkl. diverse Carosserie..au bim Elektro
Bim Elektro gihts no 2 chischte drzue mit ersatzteil Motore, Ladegrät, Rädli, Cup-Motor/Rädli etc etc etc.
IronHideMi 21.10.09, 23:07
ta 04 isch das nit das chassis mit kardanatrieb? was wötsch drfür?
EvolvEMi 21.10.09, 23:18
Zitat: IronHide
ta 04 isch das nit das chassis mit kardanatrieb? was wötsch drfür?
TA04 het Rieme für vorne und hinte. das macht nicht chhhh bim fahre sondern ssssssssssssssss und weg
EimerDo 22.10.09, 07:59
Zitat: EvolvE
Zitat: IronHide
ta 04 isch das nit das chassis mit kardanatrieb? was wötsch drfür?
TA04 het Rieme für vorne und hinte. das macht nicht chhhh bim fahre sondern ssssssssssssssss und weg
wieviel Willsch fürs TA04?

was genau steckt drin? XD
Ballin4LifeDo 22.10.09, 08:06
TAMIYA TRF 416 Rullllllllllllllllllllllez

und s 801 fäggt au anderst !
Ballin4LifeDo 22.10.09, 08:07
Für alli wos intressiert am Weekend vom 31.10-1.11.09 isch in dr Halle 5 vo dr Mustermäss z Basel TAMIYA EUROCUP.

Alli Infos und Ameldetalon findet ihr unter WWW.ARWICO.CH

Kömmet und fahret mit !!!
Ballin4LifeDo 22.10.09, 08:10
Do dr neusti BMW vo TAMIYA

RC BMW M3 GT2 2009 - TT01E

http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=58449

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©