passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Was ist das? Phishing?

Autor Beitrag 1 - 15
CHIMi 2.12.09, 23:09
Hey hüt het mir ä Kolleg folgendi Adresse gschickt:
[edit]
info-com.de Isch ä webspaceabiter und dört gits ä webspacenutzer namens festzeit.ch und dä tuet für Festzeit.ch 100pro phishing betriebe..
[/edit]
Isch das ä Fake oder was söll das darstelle?

mfg CHI

ps: An alli, i würd mi dört nit illoge, falls es ä fake isch!
2 mal bearbeitet, zuletzt Mi 2.12.09, 23:20
cyberb00mMi 2.12.09, 23:10
http://www.info-com.de/

isch en webspace-aabieter... also isch es en phishing websiite... nur so unklar isch es jo nid. www.festzeit.ch und suscht nüt... wieso postisch also die adresse?
WeepingAngelMi 2.12.09, 23:11
Zitat: cyberb00m
wieso postisch also die adresse?
Drmit anderi ihres zügs döt igän xD
CHIMi 2.12.09, 23:12
besser so? jo i ha dänkt für dr Admin wärs besser, wenn er d Site kennt, dass ers cha melde...
cyberb00mMi 2.12.09, 23:15
schrib em admin ^^ aber die adresse do iinegeh, dunkt mi chli heikel
NatureOne2011Mi 2.12.09, 23:21
Bloss nid ihgeh!

Die site speichert die passworter und loginnamen... Ich seh die liste grade vor mir... hoff jemand hats gemeldet?!

//Edit

Wer sein passwort auf der seite eingegeben hat sollte es am bessten so shnell wie möglich ändern!
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 2.12.09, 23:22
dominiicMi 2.12.09, 23:23
Zitat: DeathSoul
Bloss nid ihgeh!

Die site speichert die passworter und loginnamen... Ich seh die liste grade vor mir... hoff jemand hats gemeldet?!

//Edit

Wer sein passwort auf der seite eingegeben hat sollte es am bessten so shnell wie möglich ändern!
chani so bestätige... ha die lischte au grad vor mir

also: pw ändere^^
CHIMi 2.12.09, 23:24
omg das isch jo mega billig gmacht
NatureOne2011Mi 2.12.09, 23:26
Keine admins online xD
Ich schrieb es mail an die webspace anbieter weil eben... Ganzen passworter und nicknamen geloggt..
Würd trotzdem ma sagen alle passwort ändern falls die person die des gebastelt hat schon die liste auf dem rechner hat.

Aba mal ehrlich leute... Bisschen aufpassen xD Alles was festzeit.*.ch / .de /.com hat is kein teil von festzeit nur wenn am schluss *.festzeit.ch ist gehört die domain wirklich zu festzeit ^^


lg MIke
cyberb00mMi 2.12.09, 23:28
Zitat: DeathSoul
Bloss nid ihgeh!

Die site speichert die passworter und loginnamen... Ich seh die liste grade vor mir... hoff jemand hats gemeldet?!

//Edit

Wer sein passwort auf der seite eingegeben hat sollte es am bessten so shnell wie möglich ändern!
wie goht dr spruch au? 95% der probleme sitzen 60cm vor dem monitor

wieso tuet mer sini date eifach mol so ufenere siite igeh, wo d'adresse eifach nid stimmt? www.gib-mir-dein-passwort-von-festzeit.cn ... würd do öper drufgoh und ächt sini date iigeh? bitte immer mit em hirn im internet unterwegs si www.festzeit.ch und nur dört. und alles was mer nid kennt oder verdächtig isch, lösche und/oder nid aklicke!
NatureOne2011Mi 2.12.09, 23:30
hähä genau ^^

Also hab dem webspace anbieter mal geschriebenund alles geschildert ich denk die werden die seite löschen sobald jemand die mail liest ^^
Trotzdem passwort ändern nochmal an alle die da was eingegeben haben!

Liebe Grüsse
Mike
marcovoltMi 2.12.09, 23:38
ich glaub chuum das die wäge dem sowas lösche ^^
chasch grichtlich gege de provider vorgo jo

aber mol erlich... wie dumm isch me wenn me sis pw so neuem igit -.-
CHIMi 2.12.09, 23:40
ä kolleg vo mir hets gmacht xD
und jetzt ischer off...
NatureOne2011Mi 2.12.09, 23:44
Pech ka würd ich sage ^^
Eben immer drauf achten... Wenn man auf der seite iwo anderst hinklickt in der navi kommt seite nich gefunden.. Schonmal erstes anzeichen... Dann noch die Domain *.*

Bisschen besser aufpassen

Also webspaceanbieter wissen das sie sich damit auch mit strafbar machen hoffen wir jetz mal für alle die ihr passowrt eingegeben haben das die das löschen oder deaktivieren oder so ^^

//Edit
CHI editier oben mal den link so das man ihn nicht anklicken kann nicht das noch jemand drauf reinfällt ^^

//Edit II
Ah schon passiert
2 mal bearbeitet, zuletzt Mi 2.12.09, 23:47
marcovoltMi 2.12.09, 23:47
de provider macht sich nit strofbar solang er chan bewise wers gsi isch und das chan er ganz sicher

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©