passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Heabros "Soulfood" Plattetaufi 25.9.10

Autor Beitrag
KISMi 18.8.10, 16:37
Am 25 September isches sowit!

Nach 2 Johr Arbet und verschiedene Projekt erschiennt ändlich s Debut Album vo Heabros! "Soulfood"

Mir würde das gärn mit all unsre Jungs und Mädels fire und zwar an dr Plattetaufi am 25september im Kultik in Sissach (grad bim Bahnhof) Ihr sind härzlich iglade und mir freue uns wenn dr zahlrich erschined und uns unterstützet!

Mit vo dr Party sind natürlich mini jungs HOODSQUAD und d Crew TopicOne us St.Galle

Vorschau



do e chleine vorgschmack

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=16363194&ctx=4528
salimyysliMi 18.8.10, 18:45
freu mi druff.. wird bestimmt geil!

supportet das!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©