passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Töff iilöse frog...

Autor Beitrag
CiiNOSa 7.5.11, 10:02
Sali

Kha ich e 50ccm Töff uff mi iilöse obwohl ich t Prüefig nitt ha ?

So das ich wenn ich Prüefig denn ha gratt kha fahre ?


Thx
D0paminSa 7.5.11, 12:54
jo.
FuelAddictSo 8.5.11, 00:38
Zitat: BALLSOFSTEEL
Sali

Kha ich e 50ccm Töff uff mi iilöse obwohl ich t Prüefig nitt ha ?

So das ich wenn ich Prüefig denn ha gratt kha fahre ?


Thx
Mit 18 e 50ccm????

[i bi mol so naiv und gang drvo us dass es dis richtige alter isch...]
CiiNOSo 8.5.11, 15:29
Hhaha jo es ish mi richtigs Alter.. Ich frog für e Kolleg dorum

CiiNOSo 15.5.11, 19:14
ha e froog.. Ich ha neume glese das me e 50ccm nacheme Halterwechsel mues vorführe, wenn die ersti Inverkehrssetzig elter als 10 Johr ish und die letzti Mfk elter als 1 Johr ish.

das heisst denn jo das wenn ich e 50ccm Töff kauf mit Johrgang 2005, wo die letshti Mfk aber 1 e halb johr her ish, mues ich denn nitt loh vorfüre ?
Chill0utSo 15.5.11, 19:17
hmm ich ha mine au kauft wonr e halbs johr vorgführt gsi isch, und ich ha nit miese go vorführe. weis aber nitt wies jetzt isch, isch halt au 2 johr här..

PS: was chaufsch für ein
1 mal bearbeitet, zuletzt So 15.5.11, 19:18
CiiNOSo 15.5.11, 19:41
jo wenn er halbs johr vorgfüert ish, ish kei Problem! wenner aber über me johr ish ?!

Tzr was hesh du ?
Chill0utSo 15.5.11, 22:21
hmmm ich dänk denn muesch scho go vorführe.

1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 29.6.11, 01:06

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©