passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Computer » dark souls

Autor Beitrag
HemingwayMi 12.10.11, 00:36
ich weiss isch chli unnötig extra es thema uffzmache hehe
aber ich kumm bi dem scheiss spiel nit witter es isch so scheisse schwer und ich kei langsam durre aber es macht süchtig haha
isch halt chli dumm chumm nit mitem kampfsystem klar, do ich demons souls nie gamet ha
zockt es vlcht eine ?
AntiheldMi 12.10.11, 06:33
Zitat: Dant3
ich weiss isch chli unnötig extra es thema uffzmache hehe
aber ich kumm bi dem scheiss spiel nit witter es isch so scheisse schwer und ich kei langsam durre aber es macht süchtig haha
isch halt chli dumm chumm nit mitem kampfsystem klar, do ich demons souls nie gamet ha
zockt es vlcht eine ?
Ha Demon's Souls zockt und weiss was du meinsch - me kunnt eifach NIT wiiter. Und irgendwenn plötzlich, noch 20mol durch die gliich Passage laufe und 20mol kurz vor dr eigne Bluetlache verregge schaffsch es denn - wie usm nüt. Amigs muesch dr halt was ihfalle loh - wenn de d Gegner nit us dr Nöchi kasch bekämpfe, schmeiss mol e Brandbombe ihne - vllt schaffsch es jo denn?
E riese Ummeprobiere, das Spiel
Muess mr Dark Souls unbedingt au no hole, denn...
HemingwayMi 12.10.11, 19:07
hahah ich weiss was du meinsch haha aber ich kha dir jetzt scho säge du wirdsch besser demit zschlag cho will du skampfsystem ebe scho im bluet hesch, und sgeile isch die ganz dark souls welt isch frei begehbar, isch ganz guet gmacht
wenn ich du wär würdi no chli warte und dene mol e kleine abstecher richtig gamestop mache oder so ahha ich glaub es paar hend mal bald dnase voll und verkaufe das den und du chasch devo profitiere und es billiger holle
aber ebis hend sie voll verwixxt gmacht, dr ganz gameguide wird uff dr limited edition als download ahgbote, WTF man, bi demons souls isch das no es heft gsi, echt scheisse ^^
aber anschunnte machts eifach süchtig, und wird nebe skyrim eins vo de epischte games i dem johr si
AntiheldMi 12.10.11, 21:28
Zitat: Dant3
aber anschunnte machts eifach süchtig, und wird nebe skyrim eins vo de epischte games i dem johr si
Und wenn nit s epischste denn immrhin s schwiirigschte ;D
HemingwayMi 12.10.11, 22:23
hahah sägs nit ha mich hütte wieder kaputt quält und all mi fortschritt verlore, aber wenn me es den mal schafft isches eifach es geils gfühl haha und es lohnt sich für das au mal chli zkassiere haha ^^

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©