passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Liebe & Sex » Sexsucht

Autor Beitrag 1 - 15
dRosmarieDieBlostNieMi 7.3.12, 00:22
Ich ha immer e schlächts Bild kha vo sexsüchtige Persone, weiss gar nit genau wieso, vellicht well sie so unmenschlich überekömme...?Aber ich ha jetzt dänkt, mir läbe inere Ziitepoche wo vo vill Stress prägt isch und dohär kunnt die Krankheit au. Ich ha au entnoh, dass das für die betroffene gar nit toll isch, die betroffene händ es Bedürfniss nach öbisem, wo sie nit WÜSSE WIE usfülle. die BeFriedigung(orgi) füllt die Mensche us...
das isch jetzt so mi part gsi, was haltet Ihr eig. vo däre Sucht?
ladynkayMi 7.3.12, 13:04
scheisse man, wir haben'se alle!!
nice83Mi 7.3.12, 15:27
Zitat: WriteYourThing
scheisse man, wir haben'se alle!!
Wieso hän mir se alli? Ab wenn gültet me denn überhaupt als Sexsüchtig? Wieviel mol am Dag/in dr Wuche isch no normal? Git Lüt, die finde scho sie sin sexsüchtig, nur will sie 3-5 mol in dr Wuche Sex bruche/wänn. Anderi empfinde sich aber immer no als ganz "normal", wenn sie jede Dag (viellicht au 2x am Dag) Sex bruche/wänn. Krankhaft wirds sicher denn, wenn die Läbensinhalt nur no do drin bestoht sini sexuelli Luscht befriedige z'welle und an nüt me anders chöne z'dänke.
NobelpreisträgerMi 7.3.12, 15:51
http://de.wikipedia.org/wiki/Sexsucht

aka Hypersexualität.

...Martin Kafka, Psychiater von der Harvard Medical School definierte als „sexabhängig“, Menschen, die über einen Zeitraum von sechs Monaten wöchentlich mindestens sieben Orgasmen haben und sich täglich „ein bis zwei Stunden mit solchen Aktivitäten beschäftigen“

freitightMi 7.3.12, 16:51
Zitat: nice83
...wenn die Läbensinhalt nur no do drin bestoht sini sexuelli Luscht befriedige z'welle und an nüt me anders chöne z'dänke.
Männer denke durchschnittlich 18 moll an Sex pro Daag

Heisst das mir sin alli Sexsüchtig?
NobelpreisträgerMi 7.3.12, 16:57
also ich bis lut Definition vo däm Kafka


nice83Mi 7.3.12, 16:58
Zitat: freitight
Zitat: nice83
...wenn die Läbensinhalt nur no do drin bestoht sini sexuelli Luscht befriedige z'welle und an nüt me anders chöne z'dänke.
Männer denke durchschnittlich 18 moll an Sex pro Daag

Heisst das mir sin alli Sexsüchtig?
Minere Meinig noch dänk ich ischs denn Sucht, wenn me an NÜT ANDERS usser Sex cha dänke und somit die andere schöne Sache im Läbe gar nit cha gniesse/erlebe, will me ebe NUR Sex im Kopf het.
VerhaltensoriginellMi 7.3.12, 17:00
Und fraue 10 mal am tag . Aber wie isch dass... wen ich en knackige fraue arsch seh denk ich "sexy".. aber nid umbedingt grad an gschlächtsverkehr mit ihre .

Nimmt mi no wunder was für kriterie in dere studie brucht worde sind .
VerhaltensoriginellMi 7.3.12, 19:33
http://www.shortnews.de/id/735737/GB-Junge-Frau-ist-sexbesessen-sie-hat-schon-mit-fast-1-0 00-Maennern-geschlafen <------ da isch sexsucht extreem..

Für die wo zfuhl sind zum klicke:

GB: Junge Frau ist sexbesessen - sie hat schon mit fast 1.000 Männern geschlafen
Terry ist 25 Jahre alt und braucht mehrere dutzend mal am Tag Sex. Ihre unersättliche Lust ist wie eine Krankheit, es macht sie verrückt. Sie fischt sogar das Internet nach Sexpartnern ab, egal wie hässlich sie sind, Hauptsache sie wollen nur das eine. Sie arbeitet im Bereich Kundenservice.

Dabei ist es ihr auch gänzlich egal, wie "es" passiert. Alles startete im Alter von 17 Jahren, als sie ihre Unschuld verlor. Da wurde ein Schalter bei ihr umgelegt, sagt sie. Und wenn kein Mann in der Nähe ist, befriedigt sie sich selbst, selbst wenn sie auf der Arbeit ist.

Sie sagt über sich selbst: "Die meisten Menschen, die mich kennen, denken, dass ich wirklich süß und charmant bin. Ich rauche nicht, ich trinke kaum, ich habe Rauschgifte nie angerührt, aber ich habe mit fast 1.000 Männern geschlafen." Selbst ihren Therapeuten versuchte sie zu verführen.
2 mal bearbeitet, zuletzt Mi 7.3.12, 19:36
ladynkayFr 9.3.12, 13:34
Zitat: nice83
Zitat: WriteYourThing
scheisse man, wir haben'se alle!!
Wieso hän mir se alli?
dr lieb gott hets so wellä!
nice83Fr 9.3.12, 14:00
Zitat: WriteYourThing
Zitat: nice83
Zitat: WriteYourThing
scheisse man, wir haben'se alle!!
Wieso hän mir se alli?
dr lieb gott hets so wellä!
Dänk, dass sich die Sucht bi dä meischte doch im Rahme haltet.
freitightFr 9.3.12, 14:11
Rahme..Rand...Kurve...Brüscht!!...

Ehm wart, bi schnell weg
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 9.3.12, 14:11
nice83Fr 9.3.12, 14:14
???
freitightFr 9.3.12, 14:15
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 9.3.12, 15:33
digitalrebelFr 9.3.12, 15:18
Zitat: nice83
???
Das will heisse, dass einem imene gwüsse alter dr Gedanke an IRGEND OEPPIS au wieder zum Sex länkt ... E 17 jährige ka an e Linoleumbode dänke und er wird spitz ... ... so kunnt er halt vo "Rahme" über e Assoziationsketti zu "Brüscht"

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©