passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Computer » Künstliche Intelligenz

Autor Beitrag 1 - 15
TheHillsHaveSizeFr 16.3.12, 20:59
Hey Leutlis, was haltet ihr eigentlich von unsrer hochmodernisierten Welt? Der künstlichen Intelligenz (v.a. Internet & Smartphones) nur schon das uns Google das Wort/den Satz vervollständigt ist doch irgendwie unglaublich... usw. gibts wohl noch extremere Sachen... also mich nimmt einfach das Thema Wunder, was ihr für Intelligenzen in unsrer Technik feststellt, was ihr davon haltet und habt ihr euch mal Gedanken gemacht was es für Auswirkungen auf unser ausgeprägtes menschliches Gehirn macht? Wir machen etwa einen Rücksprung um 1000de von Jahren, wenn man so überlegt... oder? Freumi auf euren Bitrag!
TaxFr 16.3.12, 21:53
Künstlichi Intelligenz giit nid... hinter jedem verblüffende oder praktische Feature stecke mehreri Monet/Johr Arbet und e logische Ablauf wo am Schluss au nur eh...... *TADAA* Mensch programmiert het...
IchWerdeEsSchaffenFr 16.3.12, 22:00
Zitat: Tax
Künstlichi Intelligenz giit nid... hinter jedem verblüffende oder praktische Feature stecke mehreri Monet/Johr Arbet und e logische Ablauf wo am Schluss au nur eh...... *TADAA* Mensch programmiert het...
Naja...

Bis gits für de normali Verbrucher keini KI, jedoch gits vorgtüschti KI. Das isch im Quellcode viele Wenn-Froge existiere z.B. Google Suchmaschine muess jo erkenne wenn du Jaguar igisch, ob du nun das Auto oder das Tier meinsch. Das tuets erkenne WENN du vorger z.B. nach Mercedes, BMW gsuecht hesch, denn gits er dir natürlich das Auto Jaguar.

ECHTI KI gits, jedoch nid für uns. Das isch z.B. e Spinne wo sich selber laufe bibrocht het.


>>Wie funktioniert das?

Naja, durch Ziel. Dere Spinne isch e Ziel gseit worde: Effizient laufe (am Schluss het Roboter-Spinne exact glich gloffe wie e echti Spinne).

>>Wieso het meh müesse es Ziel setze?

Will meh keini Gfühl programmiere ka... (naja nit ganz aber das wär zlang zerkläre). ALLES was ihr machet isch mit mene Ziel verbunde
Beispiele:
-Essen = Hunger bekämpfen = Hunger ist ein Gefühl
-Welt regieren = Welt regieren FÜHLT sich gut an...

Naja das isch au de Grund wieso Robter nid vo allei us Welt regiere werdet...


>>Gits "programmierti" Gfühl

Nid programmiert, aber es git künstlich erzügti Gfühl... (muess no luege wie das heisst)...
TheHillsHaveSizeFr 16.3.12, 22:18
Danke, mega interessant... abr habt ihr von dem Roboter gehört, der auf jede Frage antworten kann(mit Gesichtsausdruck)? Klar, es ist von Menschen erschaffen, jedoch muss man doch sagen dass Maschinen produktiver sind als wir Menschen, was irgendwie von einer hohen Intelligenz ausgeht... klar die Maschinen wissen nur was wir ihnen beigebracht haben, aber die Roboter-Technologie ist eben auch schon recht voraus, muss mal das Video suchen...
VerhaltensoriginellFr 16.3.12, 22:21
Zitat: LadyLala
Danke, mega interessant... abr habt ihr von dem Roboter gehört, der auf jede Frage antworten kann(mit Gesichtsausdruck)? Klar, es ist von Menschen erschaffen, jedoch muss man doch sagen dass Maschinen produktiver sind als wir Menschen, was irgendwie von einer hohen Intelligenz ausgeht... klar die Maschinen wissen nur was wir ihnen beigebracht haben, aber die Roboter-Technologie ist eben auch schon recht voraus, muss mal das Video suchen...
Chunnt viellicht devo das roboter ebe kei gfühl hend.. kei schlechte tag und au nie krank sind. Ok, cha si dass es teil kaput goht . ABER.. sie chönned nid zwschemenschlich schaffe.. en neui idee ufbringe usw. Goht glaub no lang bis die uns ablöse .
TaxFr 16.3.12, 22:23
Das isch im wiitere Sinn "Basic Progammierig"
Sobald de Roboter e Wort erkennt reimt er sich de Rescht selber zämme... Google funktioniert ähnlich.

Zuesätzlich reagiert de Roboter uf d Stimmlag. Wenn d Stimm in dr Tonlag gliich blibt isch es e normale Satz.. Wenn d Stimm gege Endi vom Satz ufegoht isch es e Frog. So wird erkennt was e Frog isch udn was nid...

Ha früener selber mol so e kliins Programm gmacht (zu Dos/win95 Ziite) wo uf diversi Sätz reagiert... Sobald e gwüsses Wort din isch, chunnt die entsprechend Antwort...
Schwierig isch das nid.. es isch nur sehr viel Ufwand je nach dem wie mer das programmiert
TheHillsHaveSizeFr 16.3.12, 22:34
das ist zwar nich das video das ich gemeint hab, aber ist auch schon sehr gut gemacht http://www.youtube.com/watch?v=WbFFs4DHWys&feature=relmfu
IchWerdeEsSchaffenFr 16.3.12, 22:40
@LadyLala de wo du meinsch heisst Jules (er isch de am vorgschritenschte KI).

http://www.youtube.com/watch?v=N25kM1e48Do

Es git zwei Arte vo KI, nämlich:

--Vorgetäuschte KI
Do werde luter WENN-ABFROGE gmacht. z.B. Wenn de gegeüber lacht, hand uststreckt, DANN mach ...


--Echte KI
Wie das funktioniert isch komplizierter. Ich weiss nid viel über das...

--Alles was du kensch isch vorgtüschti KI...

z.B. HOHE vorgetäuschte KI: http://www.youtube.com/watch?v=gews_B4QlNc (de Roboter do macht das us eigene Gedanke isch aber trotzdem no vergtüscht)

TheHillsHaveSizeFr 16.3.12, 22:52
Dank dir fürd Infos! Aber au die vorgetüschti KI... es nimmt uns Mensche doch irgendwie s dänke ab? Z.b. au facebook, anstatt das du öber frogsch wies im läbe so lauft, kasch dus eifach uf sinre siite go nochläse = weniger Interesse...ich red abr lieber persönlich! odr inder bäckerei, ich han viel lieber handmade sache als maschinelli brötli... bi de administrations-arbeite si sicher 1000 lüt kündigt worde wegen pc... usw usf.
VerhaltensoriginellFr 16.3.12, 23:10
Dr Mensch wot sis läbe immer wie eifacher gstallte.. nur vergisst er debi, dass er so verdummt und es immer wie weniger arbeitsplätz git.

Bi froh hani die zit no erläbt ohni natel bis 16ni... do bisch no spontan use hesch paar plätz abklapperet und immer en kolleg gfunde. Jetzt kriegsch ja scho es tel wend 5 min zspot bisch. Weiss isch chli am thema verbi aber het au was mit technik ztue .
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 16.3.12, 23:14
TheHillsHaveSizeFr 16.3.12, 23:30
das ist eigentlich genau das was ich noch ansprechen wollte! hat uns das internet vielleicht dazu verleitet "unser leben aufzugeben" z.b. eben was ich wegen fb geschrieben habe... virtuell will man sich beweisen, nebenbei verliert man seine richtigen freunde, so hab ich das mit einigen leuten erlebt: ich war mit denen sehr gut befreundet... dann kam dieses internet ding und die hatten auf einmal 1000 freunde, was dann schliesslich die wahre freundschaft beschädigt hat
VerhaltensoriginellFr 16.3.12, 23:36
Zitat: LadyLala
das ist eigentlich genau das was ich noch ansprechen wollte! hat uns das internet vielleicht dazu verleitet "unser leben aufzugeben" z.b. eben was ich wegen fb geschrieben habe... virtuell will man sich beweisen, nebenbei verliert man seine richtigen freunde, so hab ich das mit einigen leuten erlebt: ich war mit denen sehr gut befreundet... dann kam dieses internet ding und die hatten auf einmal 1000 freunde, was dann schliesslich die wahre freundschaft beschädigt hat
Altbewärti kollege hani immerno.. do ligts eher an Fründin / familie dass die weniger zit hend . Aber het scho was.. postisch "hüt am rhy"... de chunnt viellicht eine. Bisch aber an sich dr meinig es lese alli kollege und dass die wo zit hend de au chömmed. Es tel zmache isch ja überflüssig :/. Sandere isch wiederum me het 300 kollege in FB, kriegt jede scheiss mit. Isch iversüchtig wend en kolleg vom kolleg ind ferie goht und du nid chasch. Drum hani im FB nurno 19 kollege und bruchs an sich als msn ersatz .
TheHillsHaveSizeSa 17.3.12, 01:01
Naja ich bin froh, meine meisten Freunden haben kein Facebook und rufen mich persönlich an wenn sie was wollen... und ehrlich würd ich mir blöd vorkommen wenn ich posten würde "am rhy" und erwarten würde das irgendwelche leute kommen... aber genau das mein ich, iss so alltäglich geworden, einer sagt "am rhy" und der ganze rest springt dahin... ne, gagalala
VerhaltensoriginellSa 17.3.12, 10:59
Zitat: LadyLala
Naja ich bin froh, meine meisten Freunden haben kein Facebook und rufen mich persönlich an wenn sie was wollen... und ehrlich würd ich mir blöd vorkommen wenn ich posten würde "am rhy" und erwarten würde das irgendwelche leute kommen... aber genau das mein ich, iss so alltäglich geworden, einer sagt "am rhy" und der ganze rest springt dahin... ne, gagalala
ja ebe... licht behämmert .
IchWerdeEsSchaffenSa 17.3.12, 20:24
d'KI wird unser Lebe verbesser, anstatt das du parkiersch wird das Auto für dich automatisch erledige (öppis guets für alli Fraue und ihrem sehr stark usprägte Vorstelligsvermöge).

z.B. Wenn es Chind dir vord Charre rennt, denn haltet de Bot im Auto automatisch ah etc. das alles gestalt unseri Zuekunft besser...

@Verhaltensoriginell: Unseri Generation isch gschider den je!! Früener (ganz am Anfang der Bildung) het meh a der Unis no glernt wie meh schribt und liest... hüt zTags lerne mir sehr sehr viel ide Mathe, Physik und Chemie...


UND EHJ SRY dForschig wird sich in dem Bereich witer usbaue, denn ihr wend das Handy eifacher bediene, ihr wend das de PC eifacher wird oder??

Also do chum ich ins Spiel und programmier das...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©