passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Liebe & Sex » Transen, Shemale, Ladyboy!

Autor Beitrag 1 - 15
canadiens1893Fr 27.4.12, 10:45
Wie würdet Ihr reagiere wenn plötzlich bine party, disco, bar, ichaufszentrum oder wo au immer en Transe euch würdi aspreche,oder sogar amache!

1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 27.4.12, 22:33
TaxFr 27.4.12, 10:50
Drfür giits jede Menge "Tomboys"
Das isch gratis und genauso schlecht
Nala1983Fr 27.4.12, 21:19
also irgendwie verstand ich nit ganz was du in däm Thread do höre willsch.

Es verlangt jo vo dir nimm ich ah keine das Du di umoperiersch oder?? wie um Himmelswille kunnsch Du druf z sage ich würd mir das nie atue?? irgendwie beschäftigt di das jo wohl glich sunscht würdsch du das Thema gar nit aspräche. also ich lauf nie mit em Gedanke ume: Ich würd mir die atue mi zum ne Maa mache lo.
Und wieso sölle Mensche wen sie sich Operiere löhn drnoch umbringe'?? Ich verstand dini Zämmehäng null.

Und jede Kosmetische igriff koschtet Gäld. Egal ob Gschlächstumwandlig Silikon, Gsichtsstraffig, Fettabsuuge me bekunnt niene öbis umsunscht.
canadiens1893Fr 27.4.12, 22:27
Zitat: Kleopatra1983
also irgendwie verstand ich nit ganz was du in däm Thread do höre willsch.

Es verlangt jo vo dir nimm ich ah keine das Du di umoperiersch oder?? wie um Himmelswille kunnsch Du druf z sage ich würd mir das nie atue?? irgendwie beschäftigt di das jo wohl glich sunscht würdsch du das Thema gar nit aspräche. also ich lauf nie mit em Gedanke ume: Ich würd mir die atue mi zum ne Maa mache lo.
Und wieso sölle Mensche wen sie sich Operiere löhn drnoch umbringe'?? Ich verstand dini Zämmehäng null.

Und jede Kosmetische igriff koschtet Gäld. Egal ob Gschlächstumwandlig Silikon, Gsichtsstraffig, Fettabsuuge me bekunnt niene öbis umsunscht.
Jo oke,i muess de thread neu bearbeite!
I hans falsch formuliert!
Danke trotztdem für din usführliche thread!
BlauHirschSa 28.4.12, 01:22
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 19.5.12, 22:51
VerhaltensoriginellSa 28.4.12, 01:26
Zitat: Faramir
Zitat: freaktaler86
Wie würdet Ihr reagiere wenn plötzlich bine party, disco, bar, ichaufszentrum oder wo au immer en Transe euch würdi aspreche,oder sogar amache!

Und? sind au Mensche wie du und ich... Verstand di Punt ned... ekelts di?
Er het wohl die vo Japan gseh het sich eis grubblet und spöter het er gmerkt es isch ja gar kei frau .. !

Klar es isch nid normal wie viel uf dere welt.. forsch mal drüber noche.. De macht bling und du merksch es isch garnid so abartig...
2 mal bearbeitet, zuletzt Sa 28.4.12, 01:31
ColorsOfLifeSa 28.4.12, 01:44
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 6.1.14, 13:27
canadiens1893Sa 28.4.12, 07:18
Zitat: Faramir
Zitat: freaktaler86
Wie würdet Ihr reagiere wenn plötzlich bine party, disco, bar, ichaufszentrum oder wo au immer en Transe euch würdi aspreche,oder sogar amache!

Und? sind au Mensche wie du und ich... Verstand di Punt ned... ekelts di?
Zum teil jo willmr sowas nid all täglich erlebt!
Gfahr esch relativ gross dasnr ziemle viel chan verlühre umfeld,kollegechreis etc.
Und i denke s lebe als transe wird chum s gliche si wie vorher!
BlauHirschSa 28.4.12, 11:48
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 19.5.12, 22:51
NicooleSo 29.4.12, 21:50
ich denk eher er frogt do mol nach dem will er sicherlich mehrmols so sache schriebt... mr heter nämlcih 3 mole das mail do gschriebe:

hallo,gahts guet?
Hm...es ischmr sehr peindlich aber es isch mal so dase gern mich als frau verkleide!!!!!!!! Sig etzt das Strapse,mini,stöckelschuhe usw. Findsch das überhaupt schön wen mane zu dem scharf send?
canadiens1893Mo 30.4.12, 03:39
[quote:Nicoole]ich denk eher er frogt do mol nach dem will er sicherlich mehrmols so sache schriebt... mr heter nämlcih 3 mole das mail do gschriebe:

Das denksch du wohl!
Allerdings hets überhaupt nix mit dem ztue!
NicooleMo 30.4.12, 12:33
han jo gschriebe dass ich das denk.. und denk immerno dass es öbbis demit z tue het..
canadiens1893Mo 30.4.12, 17:22
Zitat: Nicoole
han jo gschriebe dass ich das denk.. und denk immerno dass es öbbis demit z tue het..
Schön für dich!
Wenn du meinsch!
hanauDi 1.5.12, 11:01
Zitat: ilovecanada
Zitat: Nicoole
han jo gschriebe dass ich das denk.. und denk immerno dass es öbbis demit z tue het..
Schön für dich!
Wenn du meinsch!
ah nit.. nid mol übers internet isch dis pokerface stabil
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 1.5.12, 11:01
canadiens1893Di 1.5.12, 13:51
Zitat: ColorsOfLife
Ich finde das nicht schlimm... inzwischen gibt es eine riesige Transen-Bewegung auf der Welt (und das Phänomen ist schon in den 1950er Jahren aktuell gewesen) und ich finde diese Wesen eigentlich sehr sympatisch wenn ich die z.b. im Fernsehen seh, aber am besten mal ab nach ibiza ums selbst zu erfahren!
Das freut mich für dich!
Wieso grad ibiza?
Chöntisch grad so guet nach thailand!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©