passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Verkaufe/Kaufe » Maschine Mikro

Autor Beitrag
HemingwayMo 10.9.12, 20:36
ich verkauf mis maschine mikro will ich uf akai umgstiege bi
ha es sehr selte brucht, vlcht 5-6 mal wege eme projekt, sit dem lungert das teil in dr original verpackig...
dezue chunnt;
1x originalverpackig
1x maschine mikro mit original software vo maschine plus komplete elements und setup guide für neuistieger
1x usbkabel wo zuglich e stromkabel isch, cha me an laptop oder pc ihstecke..
1x quittig house of sounds, kauft am 14.1.12 für fr. 339.-

http://www.houseofsound.ch/native-instruments-maschine-mikro.html

die neue grät sind erschiene us dem grund hets e prisreduzierig geh
ich verkauf das guete stück für 200 im schlimmschte fall cha me mit mir natürlich au disskutiere, aber ich denk de pries isch mehr als ok, will es halt nur sehr wenig brucht ha.

funktioniert alles ihwandfrei

ich bi zu 100 % loyal und verarsch kei lüt, e verkauf chunnt bi mir ganz eifach zustand, mir treffe uns, du erhaltisch dis grät, ich mi cash, falls es dezue chunnt, ich säg das nur will es schinbar lüt git wo anderi verarsche
ha au scho oft sache kauft und verkauft, sache wo ich kauft ha, laufe au nach 2 jahr super und lüt wo ich was verkauft ha, hani teilwies no kontakt und ha bis jetzt keini beschwerde becho eifach dasi es gseit ha

peace

ProtonenhagelMo 10.9.12, 23:20
mittlerwil koschtet das Teil 240 Stutz NI isch abgegange well gli e neui Version usekhunnt...
HemingwayDi 11.9.12, 20:31
jo die neui version isch bereits erschiene, es het sich nume nit wirklich viel veränderet, ich denk en richtige künschtler chunnt au ohni die LEDtaschte us

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©