baz.ch Newsticker
14:35
Kultur
Bekannter US-Schauspieler: Oscar-Gewinner Louis Gossett Jr. ist tot
14:16
Schweiz
Gastbeitrag zur Gewalt im Alltag: Fehlender Anstand ist das Problem
14:00
Kultur
Würdigung zu Kafkas 100. Todestag: Alles, was ich für sicher oder wichtig hielt, kam ins Rutschen
13:42
Ausland
Drogenkriminalität in Lateinamerika: Ein politischer Mord erschüttert Ecuador
13:31
Region
Wunderkind kommt nach Basel: Dieser Pianist ist schon mit 18 Jahren ein Mann von Welt
13:06
Region
Bilanz 2023: Syngenta Group notiert nach Rekordjahr ein Minus
13:06
Ausland
US-Journalist Evan Gershkovich: Putin lässt seine Geisel zum Jahrestag vorführen
12:11
Ausland
Reportage aus der Banlieue: Das Wunder von Marseille ? wie ein alter McDonald?s zum Ort der Hoffnung wurde
12:05
Kultur
20 Jahre «Musicstar»: Was aus den Musicstars von damals geworden ist
12:02
Sonstiges
Auswirkungen von Sturmtief Nelson: Regen im von Dürre geplagten Andalusien ? Osterprozessionen abgesagt
12:02
Sport
Der FCB-Captain im Interview: Fabian Frei: «Läuft es ganz schlimm, ist der Abstieg möglich»
11:35
Sonstiges
Agenda fürs Gartenjahr: Was im April im Garten zu tun ist
11:34
Sport
Alisha Lehmann und Gaming-Look: Influencer erobern mit einer neuen Fussball-Liga die Jugend
11:33
Schweiz
Hohe Krankenkassenkosten: Was der Prämiendeckel in der Waadt bewirkt hat
11:33
Kultur
Galerie Hebel121: Knusper, knusper, knäuschen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Frick

Autor Beitrag 1 - 15
BackToRooTsMi 11.1.06, 14:10
heey hään dr keini Fööteli vom Meck a Frick wo am Samschtig die Benefiz Verastaltig xii isch??
bubuMi 11.1.06, 14:12
Nei leider nid.. Mir händs diskutiert, wärde aber an de nöggschte Verahstaltige wo im Fricktal stattfinde sicher presänt sy...

Für witteri Froge: ---> quix
rutschläMi 11.1.06, 14:18
juhuiiiii

denn simer au im fricktal uf no me föteli, s tequilla und eg chch
BackToRooTsMi 11.1.06, 14:23
okeee merci ha ebben gfrogt weil es ischen fotograf dörte xii aber anschiinend niid vo festzeit...?!
bubuMi 11.1.06, 14:28
nei sisch kein vo FZ dört gsi.. nöggschtmol denn
BackToRooTsMi 11.1.06, 14:28
okee cool wenn isch die nächschti Party??
bubuMi 11.1.06, 14:31
Phuuh, do frogsch mi öppis
BackToRooTsMi 11.1.06, 14:33
chumm überleeeg emol echli...
bubuMi 11.1.06, 14:37
Hmmm, KA Im Partykaländer stoht au nix
BackToRooTsMi 11.1.06, 14:38
jooo schaade...
rutschläMi 11.1.06, 14:42
jo turnhallefeschtli chöme wider...baranoia im april sinder sicher däbi...

und jo..fasnacht isch jo wider...de sider sicher ab und zue wider bi uns obe..und wenn nid, beni hässig))
bubuMi 11.1.06, 14:43
Jooo dreihsch alles schön brav in kaländer ih
snowbodyMi 11.1.06, 17:23
@ niggä de fotograf esch vo freakstylez gse.... www.freakstylez.ch
do hets no es paar föteli vo de pardee

ond maskeball esch mal no einisch in oberfreck
BackToRooTsMi 11.1.06, 19:32
üüüh merci !!
snowbodyMi 11.1.06, 20:38
träit d partees alli de quix ii?
mini wärde eifach ned iiträit...


Party Name: Beefeaters(ska)&Wazomba(rocknroll)
Party Datum: 21.1.2006
Ortschaft: meck à frick
Eintritt: 20 CHF

am 14.1.05 esch au no skapardee im kiff in aarau...
www.kiff.ch


Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©