baz.ch Newsticker
12:17
Sonstiges
Podcast «Politbüro»: Plötzlicher Geldsegen für den Bund: «Wie kann man sich um 1,8 Milliarden Franken verrechnen?»
11:47
Region
Ersatzwahlen: Arlesheim besetzt vier Sitze in Gemeindekommissionen neu
11:30
Sonstiges
One Last Backhand: Federer, Murray und Monfils feiern Wawrinkas Karriere in Genf
11:26
Region
Eidgenössisches Jodlerfest: Jodel-Fieber in der Hitzewelle: Schweizer Traditionen in Basel
11:25
Region
Grüner Zolli: Hilft es meiner Pflanze, wenn ich mit ihr spreche? Das sagt der Experte
11:25
Region
Spannendste Spitzenköchin der Schweiz: Zizi Hattab kocht vegan, behandelt die Angestellten gut und schafft es damit in den Guide Michelin
11:23
Sonstiges
Seiler kocht ohne Tierisches: Welches Dessert isst man eigentlich als Veganerin oder Veganer? Dieses hier!
11:18
Sport
Vor dem Sechzehntelfinal: Acht Tage Pause: Was machen die Schweizer eigentlich bis zum nächsten WM-Spiel?
11:17
Schweiz
Deepfake: «Nebelspalter» macht Werbung mit einem KI-Video von Beat Jans der erwägt eine Klage
11:17
Region
Brand in Hölstein: Feuerwehr verhindert, dass Feuer auf Wald übergreift
11:16
Sonstiges
Gastbeitrag: Jetzt spricht die Hitze
11:15
Wirtschaft
Helvetia-Baloise-CEO im Interview: «Junge wissen: Ein gerader Lebenslauf garantiert keine ausreichende Rente mehr»
11:14
Sonstiges
Sommer und Hautausschläge: Viele vermuten Krätze dabei sind es oft Hitze und Insekten
10:59
Wirtschaft
Einheitsbrei an der WM: Warum tragen eigentlich alle Spieler pinke Schuhe?
10:58
Region
Bedingtes Feuerverbot Basel-Stadt: Im Wald sollten Sie jetzt kein Feuer machen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Festzeit.ch - Autoausflug 2008 3. Edition

Autor Beitrag 211 - 225
BaslerfreundMo 9.6.08, 11:40
also ich würd säge es söll mitcho wer will! die wo kei auto hei müend eifach luege dass si irgendneume platz finde!
DistintoMo 9.6.08, 11:41
Zitat: Baslerfreund
also ich würd säge es söll mitcho wer will! die wo kei auto hei müend eifach luege dass si irgendneume platz finde!
findi au siget nit so intolerant
WastunausserbumsenMo 9.6.08, 13:36
irgendwie find ich grad schad was ich do inne alles so lis...dä thread isch für die lüt gmacht worde wo luscht hän an dä usflug z cho. Me cha informatione ustusche und sich villicht no e mitfahrglägeheit bsorge.
E Alterslimite ha ich bim Flyer extra nid ihne gmacht, well ich dänk dass mr das offe lön. wenn jetz e 40 oder 50 jährige luscht hät mitzcho denn söll är das. Genau so wie e bald 18jährige. ich glaub wenn die lüt nid zu uns würde passe würde sie us eigene stück uf dä usflug mit uns verzichte, oder nid?

Das mit de Tussene findi überflüssig, privati Problem chönnet dr unter euch ustusche, das müen nid alli mitbecho.

Dä Event vom 5.7.08 stoht, und die Lüt wo wän cho, und do drmit sin ALLI agsproche, sölle am 10i in Prattele stoh. Die wo nonig wüsse wo mitfahre sölle sich e mitfahrglägeheit bsorge bis denn. Und ich würds ächt toll finde wenn die lüt vom letschte und vorleschte mol drbi wäre. Erstens chönnte mr denn doch e beachtlichi Azahl an Autos ufwiese und zweitens wäre mr denn e verdammt tolli truppe.
Wägem Ziel, ich find eifach in d G80 cha jede go wenner mol bock het. die liggt 5 min vom mim gschäft ewäg und ich verbring vill dr mittag dört. also wärs doch au toll an e ort z fahre wo nid jede kennt. usserdäm git e See halt scho pluspünkt. Mir chönnte aber gärn au mol öppis in dr G80 mache, denn loh ich aber mi auto deheim und nimm stadt desse e chüehls tenni mit

greeeez
VillaniMo 9.6.08, 13:51
Zitat: sunaddicted
irgendwie find ich grad schad was ich do inne alles so lis...dä thread isch für die lüt gmacht worde wo luscht hän an dä usflug z cho. Me cha informatione ustusche und sich villicht no e mitfahrglägeheit bsorge.
E Alterslimite ha ich bim Flyer extra nid ihne gmacht, well ich dänk dass mr das offe lön. wenn jetz e 40 oder 50 jährige luscht hät mitzcho denn söll är das. Genau so wie e bald 18jährige. ich glaub wenn die lüt nid zu uns würde passe würde sie us eigene stück uf dä usflug mit uns verzichte, oder nid?

Das mit de Tussene findi überflüssig, privati Problem chönnet dr unter euch ustusche, das müen nid alli mitbecho.

Dä Event vom 5.7.08 stoht, und die Lüt wo wän cho, und do drmit sin ALLI agsproche, sölle am 10i in Prattele stoh. Die wo nonig wüsse wo mitfahre sölle sich e mitfahrglägeheit bsorge bis denn. Und ich würds ächt toll finde wenn die lüt vom letschte und vorleschte mol drbi wäre. Erstens chönnte mr denn doch e beachtlichi Azahl an Autos ufwiese und zweitens wäre mr denn e verdammt tolli truppe.
Wägem Ziel, ich find eifach in d G80 cha jede go wenner mol bock het. die liggt 5 min vom mim gschäft ewäg und ich verbring vill dr mittag dört. also wärs doch au toll an e ort z fahre wo nid jede kennt. usserdäm git e See halt scho pluspünkt. Mir chönnte aber gärn au mol öppis in dr G80 mache, denn loh ich aber mi auto deheim und nimm stadt desse e chüehls tenni mit

greeeez
Jo, wär e kurzi strecki bis zur G80.

Hauptsach fun
BaslerfreundMi 11.6.08, 16:27
sin jetz do alli chli igschnappt dass kein me schribt?
DistintoMi 11.6.08, 16:38
Zitat: Baslerfreund
sin jetz do alli chli igschnappt dass kein me schribt?
VillaniMi 11.6.08, 16:41
kei ahnig. Aber ich glaub es git eifach nix mehr zsage was mitem Thema z due het und oder aber eifach keini news
xLoCoxFr 13.6.08, 16:49
die diskussione...

*mirankopflänge*
undprofillöscheFr 13.6.08, 21:59
Muesch es jo nid läsä, isch kei Schulpflichtlektüre
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 13.6.08, 21:59
xLoCoxSa 14.6.08, 15:50
du gäl so jung bini den au nüme

isch eifach lustig ihr wiederspräched euch immer und immmer wieder

vo wege de usflug isch für älteri plant?!??!?i gseh aber kei alterlimite mhmm..........
soo erwachse sinder jo aber kei funke vo toleranz aiai
kei gueds vorbild


aber amüsand isches alemahl kompliment
VillaniSo 15.6.08, 22:01
Zitat: GlobalBookings
du gäl so jung bini den au nüme

isch eifach lustig ihr wiederspräched euch immer und immmer wieder

vo wege de usflug isch für älteri plant?!??!?i gseh aber kei alterlimite mhmm..........
soo erwachse sinder jo aber kei funke vo toleranz aiai
kei gueds vorbild


aber amüsand isches alemahl kompliment
Ich glaub mir hän alles klärt und müehn nid nomol drüber diskutiere.
WastunausserbumsenMo 16.6.08, 11:35
genau, diskutiere cha me jo immer, hauptsach me chunnt zunere lösig
IloveHouseMusicMo 23.6.08, 18:10
ich chan leider doch nid ans nechschte treffe cho bin momentan in ibiza chum nur für 2 däg heime und gang denn 1 wuche uff mallorca. S nechschte mol bini aber sicher dr bi villicht hani bis denn au scho mini flügeltüre

greets
AwesomenessMo 23.6.08, 18:33
ich chum au nit (welch wunder..)
hans eifach nomol welle säge..
IloveHouseMusicDi 24.6.08, 17:38
Korrektur es isch doch nid Mallorca worde mir gönn uff aya napa sött schins toll sii gäll nati

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©