baz.ch Newsticker
12:17
Sonstiges
Podcast «Politbüro»: Plötzlicher Geldsegen für den Bund: «Wie kann man sich um 1,8 Milliarden Franken verrechnen?»
11:47
Region
Ersatzwahlen: Arlesheim besetzt vier Sitze in Gemeindekommissionen neu
11:30
Sonstiges
One Last Backhand: Federer, Murray und Monfils feiern Wawrinkas Karriere in Genf
11:26
Region
Eidgenössisches Jodlerfest: Jodel-Fieber in der Hitzewelle: Schweizer Traditionen in Basel
11:25
Region
Grüner Zolli: Hilft es meiner Pflanze, wenn ich mit ihr spreche? Das sagt der Experte
11:25
Region
Spannendste Spitzenköchin der Schweiz: Zizi Hattab kocht vegan, behandelt die Angestellten gut und schafft es damit in den Guide Michelin
11:23
Sonstiges
Seiler kocht ohne Tierisches: Welches Dessert isst man eigentlich als Veganerin oder Veganer? Dieses hier!
11:18
Sport
Vor dem Sechzehntelfinal: Acht Tage Pause: Was machen die Schweizer eigentlich bis zum nächsten WM-Spiel?
11:17
Schweiz
Deepfake: «Nebelspalter» macht Werbung mit einem KI-Video von Beat Jans der erwägt eine Klage
11:17
Region
Brand in Hölstein: Feuerwehr verhindert, dass Feuer auf Wald übergreift
11:16
Sonstiges
Gastbeitrag: Jetzt spricht die Hitze
11:15
Wirtschaft
Helvetia-Baloise-CEO im Interview: «Junge wissen: Ein gerader Lebenslauf garantiert keine ausreichende Rente mehr»
11:14
Sonstiges
Sommer und Hautausschläge: Viele vermuten Krätze dabei sind es oft Hitze und Insekten
10:59
Wirtschaft
Einheitsbrei an der WM: Warum tragen eigentlich alle Spieler pinke Schuhe?
10:58
Region
Bedingtes Feuerverbot Basel-Stadt: Im Wald sollten Sie jetzt kein Feuer machen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Festzeit.ch - Autoausflug 2008 3. Edition

Autor Beitrag 256 - 270
pr0xlmusMo 7.7.08, 17:44
Zitat: WäLpLi
Zitat: pr0xlmus
Zitat: WäLpLi
Zitat: pr0xlmus
I chönnt fascht wette das i denn schaff...
Isch grad die 1. Wuche nach mine Ferie, denn schaff i meistens....morn mol gügsle im Gschäft
heheh hoffentli kasch frei neh
Naja wahrschienlich weniger...Es isch so zum kotze wenn me nach Dienstplan schafft...
bisch bi dr BF?
Ne gelber Riese
pr0xlmusMo 7.7.08, 17:48
Und jetzt isch mer grad in Sinn cho das i schaff...
Will 2 Woche druf muess i unbedingt frei ha und denn schaff i, no!
grrrr....es git sicher nomol e Usflug i de warme Summerzyt!?
SabsiiiMo 7.7.08, 17:49
gelber rise? kunnt mir jetzt nur grad s gele wägeli in sinn !?

tja mir medizin menschli hend scho nur so züg im kopf!
pr0xlmusMo 7.7.08, 17:50
Zitat: Sabsiii
gelber rise? kunnt mir jetzt nur grad s gele wägeli in sinn !?

tja mir medizin menschli hend scho nur so züg im kopf!
Also mängisch chunnts mer scho so vor als wäre mer e Ilieferigsstelle für schwerst behinderti Persone
Aber nei, i schaff uf dr Post
SabsiiiMo 7.7.08, 17:54
hahahahahaha
pr0xlmusMo 7.7.08, 17:56
Zitat: Sabsiii
hahahahahaha
Du lachsch jetzt....Mängisch isch es ächt trurig was me so erläbt.
I hätt nie dänkt das i das mol sag...aber d´Menscheit isch s´behinderste Wäse wo uf dr Welt läbt...
VillaniMo 7.7.08, 18:49
ow eine vo dr Poscht... das trifft sich guet... Die lüt sin au komisch

Die lüte wenn me e päckli het oder so immer am 0900 Uhr am morgen - ABER um die zit isch doch kei normale Mensch dehei? Das muess me mir echt mol erkläre.
VillaniMo 7.7.08, 19:00
Zitat: WäLpLi
Zitat: SirRoma
ow eine vo dr Poscht... das trifft sich guet... Die lüt sin au komisch

Die lüte wenn me e päckli het oder so immer am 0900 Uhr am morgen - ABER um die zit isch doch kei normale Mensch dehei? Das muess me mir echt mol erkläre.


joa scho aber du bisch eh dr ganz tag deheime du bisch e usnahm
pr0xlmusMo 7.7.08, 19:24
Zitat: SirRoma
ow eine vo dr Poscht... das trifft sich guet... Die lüt sin au komisch

Die lüte wenn me e päckli het oder so immer am 0900 Uhr am morgen - ABER um die zit isch doch kei normale Mensch dehei? Das muess me mir echt mol erkläre.
I schaff uf dr Poststell...i chum sicher nit go lüte
DistintoMo 7.7.08, 22:25
E teil vo de Pics sind mol vo mir uploaded worde

Enjoy
BaslerfreundDi 8.7.08, 15:09
also i mues mir das no schwer überlege ob i mit euch freaks nomol mitchum!
IloveHouseMusicDi 8.7.08, 19:55
so und wenn isch die nechscht party?
IloveHouseMusicDi 8.7.08, 20:07
usflug meini
IloveHouseMusicDi 8.7.08, 20:07
oh fuck flyer isch schneller gsi als ich gg
BaslerfreundDi 8.7.08, 20:41
also i würd meine dasmol nit wider richtig jura sonder in d innerschwiz

frogts sich nur no wo ane

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©