baz.ch Newsticker
14:59
Schweiz
Mitgliederzahl schwindet: Jositsch tritt als Chef der SP-Reform­plattform zurück Verein diskutiert Auflösung
14:53
Ausland
Schutz von Minderjährigen: Australien will Social-Media-Verbote für Kinder verschärfen
14:35
Sonstiges
Unfall in Schwyz: 20-Jährige stürzt am Kleinen Mythen in den Tod
14:11
Sonstiges
Small Talk: Dieses Foto aus Hollywood hat Seltenheitswert
13:50
Sonstiges
Kühlmittelgas ausgetreten: Rauch am Bahnhof Olten: Reisende mussten Gleise und Buffet verlassen
13:42
Ausland
Zwischenwahlen in den USA: Republikaner bleibt monatelang verschwunden dann öffnet er plötzlich die Haustür
13:25
Sonstiges
FC Basel Frauen: Göppel kommt aus Meppen Baass kehrt nach Deutschland zurück
13:24
Sonstiges
Das Ding mit Küng: Aluminiumfolie: Unser Autor setzt sich den Aluhut auf
13:16
Sonstiges
Ein Tag im Leben eines Beduinen: «Ich vermisse meine Frau und meine Kinder, wenn ich tagelang in der Wüste bin»
13:10
Sonstiges
Krogerus & Tschäppeler über den Rembrandt-Effekt: Wenn Sie schwarz sehen, setzen Sie sich vor ein Gemälde
13:09
Sonstiges
Eine Tramfahrt durch Zürich: Katja Früh sucht ihr Mitgefühl
12:17
Schweiz
Podcast «Politbüro»: Plötzlicher Geldsegen für den Bund: «Wie kann man sich um 1,8 Milliarden Franken verrechnen?»
11:47
Region
Ersatzwahlen: Arlesheim besetzt vier Sitze in Gemeindekommissionen neu
11:30
Sonstiges
One Last Backhand: Federer, Murray und Monfils feiern Wawrinkas Karriere in Genf
11:26
Region
Eidgenössisches Jodlerfest: Jodelfest in der Hitzewelle: Die besten Eindrücke aus Basel
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Festzeit.ch - Autoausflug 2008 3. Edition

Autor Beitrag 106 - 120
AwesomenessFr 6.6.08, 13:44
oke, findi zwar absolut sch... vo euch aber jo.
VillaniFr 6.6.08, 13:47
Zitat: Mizu
oke, findi zwar absolut sch... vo euch aber jo.
Nimms easy. Es isch nid die letschti tour und an dere woni drbi si wird, dörfsch 100% mit
VillaniFr 6.6.08, 13:48
Zitat: NilsBasel
Zitat: SirRoma
ich weiss nid für was e Alterbegränzig guet si söll? Im endeffekt goths um fun. Und einigi do inne sin so kindisch wo dütlich älter sin als 18. Do fallts nüm würklich uf ob 15 oder 20...

oder 28
stiiiiiiiiiimmt - aber uf de Vids bisch immerhin no luschtig
DistintoFr 6.6.08, 13:48
Zitat: Mizu
oke, findi zwar absolut sch... vo euch aber jo.
mir sage nit ihr dörfet nit mit. aber me meuss scho klar zwüsche frau/maitli, man/junge unterscheide.


und mit 15 isch me eifach khai frau tschuldigung.

Dr event isch no lang nit. Sgit sicher öper wo di mitnimmt. sunscht luegsch ob en kolleg vo dir mit em auto chunt, wär seifachste
VillaniFr 6.6.08, 13:58
Zitat: SonoDistinto
Zitat: Mizu
oke, findi zwar absolut sch... vo euch aber jo.
mir sage nit ihr dörfet nit mit. aber me meuss scho klar zwüsche frau/maitli, man/junge unterscheide.


und mit 15 isch me eifach khai frau tschuldigung.

Dr event isch no lang nit. Sgit sicher öper wo di mitnimmt. sunscht luegsch ob en kolleg vo dir mit em auto chunt, wär seifachste
Ah binden doch ufs Dach
DistintoFr 6.6.08, 14:00
voll nit, dass stört mini aerodynamic
NilsBaselFr 6.6.08, 14:10
denn bindsch ihm halt e Spoiler ufe Kopf....

DistintoFr 6.6.08, 14:13
Zitat: NilsBasel
denn bindsch ihm halt e Spoiler ufe Kopf....

also wasi immer gebruche kha isch e heckbelastig

man bisch du fies
NilsBaselFr 6.6.08, 14:17
dämfall willsch ihn in Kofferum due?

ja... lis mol Fiesling ruckwärts... villicht fallt dir ebbis uf und weisch wieso ich so bi, wie ich bi
DistintoFr 6.6.08, 14:24
Zitat: NilsBasel
dämfall willsch ihn in Kofferum due?

ja... lis mol Fiesling ruckwärts... villicht fallt dir ebbis uf und weisch wieso ich so bi, wie ich bi
an dieser stelle..no comment

mit viel phantasie nils

PS er wär jo nit elai
AwesomenessFr 6.6.08, 15:15
mit öpperem womer dörfte mitfahre, dörfti mitcho?
ich kapiers nüm...

so weder am schaffe, chef het mer verbote privati sache z mache.. FZ isch doch arbeit pur.. er glaubts mer aber nit
NilsBaselFr 6.6.08, 15:22
Mizu, es wird dir niemerts verbiete könne dass du mitkunnsch.... wenn du ebber findsch wo Platz im Auto het, isch es kei Problem
AwesomenessFr 6.6.08, 15:38
wenn si jo seit, wärs mer wökli wichtig, dass ich se au darf mitne... well si bedütet mer ächt vill..
NilsBaselFr 6.6.08, 15:40
denn muesch halt Platz für zwei finde
DistintoFr 6.6.08, 15:45
Zitat: NilsBasel
denn muesch halt Platz für zwei finde
genau keine isch so assi nd schickt di hai. Lueg das de 2 plätz hesch und dsach isch gritzt (hoff khai emo ume)

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©