baz.ch Newsticker
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » ENERGY 08

Autor Beitrag 1 - 15
jakklinDi 3.6.08, 15:03
sallleee

asi ich find d energy dasjahr andersch über tüüürrt...

HALLO? 80fr.. und aigkasse de warschindli 90fr oder weiss ned was....

was halted ihr defo?

finelineDi 3.6.08, 15:31
naja, wenn mes lineup aaluegt findis nid so krass. david guetta, sven väth und paul van dyke... do hesch grad moll d'elite vo dr wält house, techno und trance szene. creme de la creme.

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=9393282&ctx=5811&n=1

klar isch 80 stutz vill. aber lueg, gosch an e konzärt vo emne star wo ähnlich beriemt wie die lütt isch, denn zahlsch no vill meh und du hesch genau ei act uff dr bühni. do chasch dr no usswähle was de willsch go lose.
RadioaktivesKindDi 3.6.08, 15:36
Zitat: BarBiesBöSeSchwesteR
sallleee

asi ich find d energy dasjahr andersch über tüüürrt...

HALLO? 80fr.. und aigkasse de warschindli 90fr oder weiss ned was....

was halted ihr defo?

Ha grad gester mit öberem drüber gschnurrt wieso das sie tür isch.

1. S Hallestadion isch sack tür und 2. d Energy verdient nüd am Getränkeverkauf sondern s Hallestadion.

Drzue chunt jo no s LineUp wo au nid grad MBudget Djs drbi sind.
jakklinDi 3.6.08, 16:02
Zitat: RadioaktivesKind
Zitat: BarBiesBöSeSchwesteR
sallleee

asi ich find d energy dasjahr andersch über tüüürrt...

HALLO? 80fr.. und aigkasse de warschindli 90fr oder weiss ned was....

was halted ihr defo?

Ha grad gester mit öberem drüber gschnurrt wieso das sie tür isch.

1. S Hallestadion isch sack tür und 2. d Energy verdient nüd am Getränkeverkauf sondern s Hallestadion.

Drzue chunt jo no s LineUp wo au nid grad MBudget Djs drbi sind.
i finds trotzden krass im 05 oder 06 ischsie au im halestadion gsi u det hesch no weniger as 50zhalt kah...
finelineDi 3.6.08, 16:10
Zitat: BarBiesBöSeSchwesteR


i finds trotzden krass im 05 oder 06 ischsie au im halestadion gsi u det hesch no weniger as 50zhalt kah...
das lineup vo dazumals und s'jetzige chasch eifach nümm vergliiche.
RadioaktivesKindDi 3.6.08, 16:20
Hm zwar bim 05 sind Tiesto, Armin van Buuren, Paul van Dyk, Marco V usw. druffgstande also au nid ganz ohne.
jakklinDi 3.6.08, 16:23
Zitat: RadioaktivesKind
Hm zwar bim 05 sind Tiesto, Armin van Buuren, Paul van Dyk, Marco V usw. druffgstande also au nid ganz ohne.
ebe segich ja xD
finelineDi 3.6.08, 16:24
jo aber das chasch nid vergliiche mit emne david guetta. was dä ellei kostet... mit däm finanziersch de tiesto, de armin und de paul grad zämme.
jakklinDi 3.6.08, 16:34
ichhh bibe dehei xD *streik* vorallem gsehnich eh nur 2 intressanti djs fü mich u de lohnt sich das ned ^^
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 3.6.08, 16:35
CozmoDi 3.6.08, 18:54
Zitat: BarBiesBöSeSchwesteR
ichhh bibe dehei xD *streik* vorallem gsehnich eh nur 2 intressanti djs fü mich u de lohnt sich das ned ^^
also ich find :
1. für 80.- isch das ok ( zahlsch jo für e konzert au mehr)
2. die 3 hauptacts sind sicher nid grad günstig (zb. im letschte joor het dr paul van dyk jo an dr streetparade ufgleit (Gratis)isch e ehresach, hätti aber für dä obe 40`000Fr. verdient kha)
3. s deffinitive line up isch au nonig dusse (leider ) do chömme sicher no ei oder 2 läckerbissli ( ps. chleine tipp DJ_Seven meets Dj Cozmo )
SvenscheMi 4.6.08, 22:27
Also ich cha mi do am Cozmo nur aschliesse. find dä pris ok.
Es isch "die" Party vom Johr und ändlich au wider dört wo sie anekhört.

Energy @ Hallestadion!!! Yeahhhhhhhhhhh!!!!

Cozmo mir lönds fätze!!
ZimmerMi 4.6.08, 22:33
I weiss nit so rächt, wasi vo däm LineUp halte söll ... i kenn dr Sven Väth nit wirklich und guetta isch nit mi stil ... aber irgendwie muessi sage ... hey, wo blibt dr trance? sensation white, glaub im 05 haen serste mol nur house dj's uffglegt ... jetz haensi widr zwei odr drei trance dj's im lineup ... najo... d'Sonic isch sit dere idee mit "mir mache hs als mainfloor" au nuemm s'gliche ... i frogmi was die entwicklig söll ...

i will do nit sage, dass dr guetta und co. schlaecht isch/sin, aber wieso kunnts zue daem ?
FrencisSo 8.6.08, 13:31
find ok... isch zwor uf e erschte blick chli heftig, wenn me susch ar SP no uf e waage will aber he, was willsch isch jo nur ei mol im Joohr und i ha scho für schlechteri sache, Konzert usw, meh stutz verlocht, und die sin noch 4 Stund verbii gsi.
Cheereoooo und bis an SP08
We trust in Trance!!!
excellentDo 12.6.08, 22:34
ACHTUNG.. ACHTUNG..

Vergünstigte Kombitickets.

Dank de 4 Mobildeejays, wo jo au an dr Energy gön go sounde.
(Dj TATANA, Dj Sonoro, Dj_Seven & Dj Cozmo) hän mir für alli Buecher vom tanzendemuecken.ch Lovemobil chönne vergünschtigte Itritt an dr Energy organisiere.

Nur 70.-
Nur 130.- (VIP Ticket)

Ticketbestellig unter
http://www.tanzendemuecken.ch/contents/kontaktformular.html
oder do uf fz!!
CozmoSa 19.7.08, 00:19
do säg i numme was will me no mehr

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©