baz.ch Newsticker
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Streetparade

Autor Beitrag 91 - 105
DissOhneGrundSo 13.8.06, 19:49
ooohhhhjaaa!!!!! zimmbi!! und wie rächt du hesch!! ich bi mit paar kollegine und minere Fründin döt ane gange, will ich mi han überede loh.. gott und denn isch einischt so nes lied gloffe, wo so eini im sing sang alli mögliche Droge ufzellt het!! eifach widerlich... das isch denn nüm geil, also ächt das isch unterschti..

denn luegsch dir no die huere junkies a wo do umelaufet ey.. und denn wie sie avo zapple wenn sie, so wie sie's nenne, tanze dien... omg.. house isch irgendwie die zwangssuechi nachem legale drogekonsum... tssss unterschti
zimmbiSo 13.8.06, 20:02
jo eh, das lied isch dr hammer.. dance on cocain, lsd, extasy.. whatever ;D

hehe isch vom dj zany
marciSo 13.8.06, 20:18
schnauze tief ok!!! erstens mol chani genau so säge di style isch zum kotze, und zweitens wenn di überrede losch und denn jammerisch das gange bisch bisch efach dumm! und no zum säge: das lieb "wo alli droge ufzählt "(naja) das isch voll geil!!! und wenn dir de sound nid passt blib dehei!!!

und es isch würkli schad dass vili eifach nur zum gugge und suffe gönge obwohl sie dr sound scheisse finde, genau sötigi wie du!!

fuck hiphop chani au säge, vo dem her!!
1 mal bearbeitet, zuletzt So 13.8.06, 20:22
zimmbiSo 13.8.06, 20:21
gäll alli hiphüpfer kiffe doch au und das sind jo keini droge, nei
i ha an dr streetparade genau gar nüd gha und es isch mega abgange... also überleg eifach mol
marciSo 13.8.06, 20:24
ebe, i ha au nur bitz alk gha...
und denn muesch nid meine chöntsch do so gross chöne schnure!!!!
d hiphop szene bestoht demfall au nur us junkies, chani säge...
hip hüpfer "zapple" au nur ume...
und als ob nid i dr kifferszene so lieder het... naja... irgendwie hesch scho nid viel ahnig vo de szene he, bisch sozsäge e mitläufer wahrschinli!
nonameSo 13.8.06, 21:06
so rueh jetzt mal mit de kiffer.. in fast JEDERE szene wird kifft!!! uf das chönet drs nit abwälze!
finelineSo 13.8.06, 22:11
heeeeeeeerrlich isch es gsi. 24 stund party... ok, no e chli schlofe dezwüsche.
aber... es hett eifach z'vill house-wäge... schad.
DjWhitecraftSo 13.8.06, 22:51
fineline, do hesch recht....

aber s geilst isch eh s q dance schloss gsy oder besser gseit d Hardstyle Burg muahaha
finelineMo 14.8.06, 08:02
Jo dört isch zuuuuuuu geile sound gloffe. voll abgange binis =D
timmyMo 14.8.06, 09:31
do händr rächt, s q-dance schlössli isch voll fett gsi...nochhär bini no an dr mainstation gsi, isch au ok gsi, het numme 70% männer gha hets mi irgendwie dunkt...
wondiMo 14.8.06, 09:52
weles sind euri lieblingsföteli vo dr SP?
finelineMo 14.8.06, 09:57
Mainstation wär geil gsi, aber es hett halt abartig zvill lütt gha. hesch di chum chönne bewege... schad... und irgendwie isch es zwenig lutt gsi
DjWhitecraftMo 14.8.06, 12:31
mainstation geil öhm lol ;D

naja am nomi scho immer miller wo hs gloffe isch aber zobe isch jo praktisch nur krasse house gloffe lol

Energy und HTH isch geil gsy

@wonderworld, klar das:
Vorschau
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 14.8.06, 12:32
nonameMo 14.8.06, 12:36
@W.W. sehsch trotzdem guet das des doch no druf do hesch..
wondiMo 14.8.06, 13:18
merci viel mol

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©