baz.ch Newsticker
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
10:03
Sonstiges
Unfall im Kanton Aargau: Töfffahrer kracht auf A1 in stehendes Auto und verletzt sich mittelschwer
10:00
Sonstiges
Die Woche durch unsere Linse: Heisse Schweiz, kultige Kellnerin und ein König am Albanifest die besten Bilder aus Zürich und Winterthur
09:53
Region
Zoo Basel: Fussbad bei den Tierärzten, Geweih auf dem Kopf: So war die Zolli-Nacht
09:49
Schweiz
Verdichtetes Bauen: Schweiz stoppt die Zersiedelung und streitet gleich wieder übers Bauland
08:50
Sport
Fussball-Weltmeister schaft 2026: Der WM-Spielplan zum Downloaden und Ausdrucken
08:41
Sport
Im Gruppenspiel gegen Algerien: «Drama! Thriller! Wahnsinn!»: Österreich jubelt nach Ausgleich in extremis
07:06
Ausland
Wahlen in den USA: AOC die Kronprinzessin der Demokraten
07:06
Wirtschaft
Büro-Dresscode bei Hitze: «Wenn man sich fragt, ob es zu freizügig ist, lautet die Antwort meist Ja»
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:04
Ausland
Interview mit Schweizer Einsatzleiter in Venezuela: «Die hohen Temperaturen und das tropische Klima machen die Rettungs­arbeiten schwierig»
07:03
Ausland
Doppelbeben in Venezuela: Hochhäuser zerfielen «wie schmelzende Butter»: Das Wunder und das Grauen von La Guaira
07:02
Region
Berufseinstieg: Wie relevant sind Zeugnisnoten für die Stellensuche?
07:01
Schweiz
Niederlage vor Gericht: Couchepins Sohn mittendrin im Filz von Crans-Montana
07:00
Sonstiges
Fünf populäre Gewitter-Mythen: Von der Buche bis zum Duschverbot: Wann Blitze wirklich gefährlich sind
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Metööööl

Autor Beitrag 31 - 45
PenthesileaFr 2.6.06, 17:07
Hehe... Jo i weiss, dass s z7 eigendlig vo dr Musig här (!) dr beschti Club wär, abr s isch so huere tüür (mit 40 Stutz im Monet kunnt me do leider nit wit)... Weiss nit, villicht gangi au ans BG-Konzi, muess luege^^. Wie s usseht mit Finanze etc. Abr wohrschins scho. Hmmm guet, mit Rock kanni mi au afründe. Abr ebe, i suech jo speziell Metalorientierti Clubs bzw Bars odr was au immer, wili uf das, was in andere Clubs so lauft, nit so abfahr ;D.

Übr BM miemer gläbs nit diskutiere... Würdi so unterschriebe, wie du s gschriebe hesch .
StinsonFr 2.6.06, 17:09
jä das mit däm net passende Lüt han ich so dr Fabian und so gmeint... du weisch wär ich mein stich... so lüt sind eifach belämmert... ehrlich jetzt...
Ich ha nie behauptet das ich e metalhead bi und gross do han ich au net... nume mi verteidigt, nur genau läse mini kinder...
PenthesileaFr 2.6.06, 17:19
"und gross do han ich au net... nume mi verteidigt, nur genau läse mini kinder.."

Welch Ironie.
Abr vrgässe mr das. Wär sin dr Fabian und so?
StinsonFr 2.6.06, 17:24
nume so Black metaler...
PenthesileaFr 2.6.06, 17:51
Ohjeee... Hets vo dene vil??

Die neui Black Metal Wälle, ich hass sie
noxonFr 2.6.06, 18:47
@tseddi

was no nie im Z7 gsi? das isch jo wohl öbbis vom geilschte überhaupt. döt hani scho rose tattoo, hammerfall, Saxon, Primal fear, und was weiss ich scho alles gseh...
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 2.6.06, 18:48
SportsIsPleasureFr 2.6.06, 18:53
1. Fabian un Co. sin nid würklichi blackmetaller. Sie wän eifach cool si und vereifach dIdeologie in "Ich hass alli um mi umme". Sie fühle sich cool, chön abr glichzitig nid stellig zue ihrer eigene Istellig neh. Völlig behämmeret.

Jaja, die neui Blackmetal wälle

Boah was hani im Z7 scho alles gseh: Schandmaul, CoB, In Extremo, Sonata Arctica, Hammerfall uvm...eifach nur geil
TseddiFr 2.6.06, 19:01
ich los ebbe nid so metal
PenthesileaFr 2.6.06, 19:25
Pah! Neumisanthrope! No schlimmer. "Wenn man alle Menschen hasst, soll man im Wald wohnen und Tannenzapfen fressen" sag ich dodrzue nur ;D.

NO MERCY 06 XD
SomniumFr 2.6.06, 19:36
Also, ussert de Metalbunker (wos übrigens no relativ viel BMler het) gäbtis no Devils Cave in Basel wo letst weekend neu eröffnet het. Den spielt s Manhatten in rhyfälde au ab und zue mol härters züg. Süscht gits aber nüt würklichs do in de umgäbig.
MotsognirFr 2.6.06, 20:28
sonium hesch gseh was i für links ihne gstellt ha do isch dr devils cave scho dinne greez
SomniumFr 2.6.06, 20:51
ou nei sorry han i überläse, aber isch jo nit schlimm wenn me sie 2mol erwähnt ^^
MotsognirFr 2.6.06, 21:30
jop
ClydeSa 10.6.06, 17:10
@MisterSiffkopf

hehe, ich lach mich z tot! Manson =Metal! Muhaha!


@Kittie

Z.B. in Prattele Galery www.galery.ch oder Kik Sissach www.kiksissach.ch und ab und zue no Soca!

Und das mitem Alter isch jo wohl de gröschti Shit wo ich jeh gläse han! Muhaha!
PenthesileaSa 10.6.06, 18:34
Messi, Ghost

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©