baz.ch Newsticker
06:06
Region
Digitaler Zoll: Neue App soll Einkaufstouristen aus der Schweiz das Leben erleichtern. Was taugt sie?
06:03
Region
Würdigung eines Lautsprechers: Er provoziert, legt sich mit der Regierung an und kritisiert die SP fast so häufig wie Basel-Stadt
05:38
Schweiz
Hitze in der Schweiz: Das Ende der Hitzewelle naht aber vorher wird es noch mal richtig heiss
05:38
Schweiz
Datenanalyse: So viele Asylsuchende leben in Ihrer Gemeinde
05:31
Wirtschaft
Berkeley-Ökonomin im Interview: «Wenn ich in Washington mit Leuten aus der Regierung spreche, lachen die sich oft kaputt»
05:30
Sonstiges
Philipp Loser über Parteidisziplin: Selber denken statt spuren: Im Bundeshaus gilt dieses Prinzip immer seltener
05:29
Sonstiges
Sweet Home: 8 einfache Rezepte für eine weisse Sommerparty
05:29
Ausland
Blick in die Zukunft: Wie lebt man bei 48 Grad? Indien zeigt, was extreme Hitze mit einer Gesellschaft macht
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Hitzebelastung: Wo es in den Städten besonders heiss wird
02:07
Region
Public Viewings: Schweiz Kanada: Während andere feiern, sorgen sie für die Sicherheit der Fans
01:36
Sonstiges
Die Schweizer in der Einzelkritik: Kobel wird ausgepfiffen, Xhaka bleibt cool und Manzambi überzeugt in neuer Rolle
01:30
Sonstiges
Stärke 7,2 und 7,5 auf der Richterskala: Zwei starke Erdbeben erschüttern Venezuela Tausende Tote befürchtet
23:46
Sonstiges
Stimmen zum Schweizer Sieg: Manzambi über die Manzambi-Frage: «Es ist mir egal, ob ich von Anfang an spiele oder nicht»
23:00
Sonstiges
WM-Fahrplan des Nationalteams: Sechzehntelfinal um 5 Uhr morgens so geht der Schweizer WM-Weg weiter
22:58
Sonstiges
Die Lesernoten: Wie haben sich die Schweizer Nationalspieler gegen Kanada geschlagen?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Computer » 2012 ende des Internets?

Autor Beitrag 31 - 45
GoodByeSa 14.6.08, 12:57
Zitat: holysmoke
11... das erkärt einiges
das erklärt überhaupt nüt ^^

usserdem wider mol back to topic ;D 1/2 site sind jetzt wäge euch (hehe) vollgspammt worde xD
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 14.6.08, 12:58
dosenbiermachtschlauSa 14.6.08, 13:02
Zitat: Denis750gAmEr
Zitat: holysmoke
11... das erkärt einiges
das erklärt überhaupt nüt ^^

usserdem wider mol back to topic ;D 1/2 site sind jetzt wäge euch (hehe) vollgspammt worde xD
nit wege uns, wege dir
snydySa 14.6.08, 13:02
das weltuntergangsdingens isch sowieso viel spanennder
2 mal bearbeitet, zuletzt Sa 14.6.08, 13:03
dosenbiermachtschlauSa 14.6.08, 13:03
Zitat: snydy
das weltuntergangsdingens isch eh viespanennder
und amüsanter, s andere deprimiert mi grad chli
J4LSa 14.6.08, 13:04
Zitat: holysmoke
@KillaBeez: und wieso?

natüerlich hets au vorteil, aber es isch doch eher öppis wo nit s internet sött ersetze, sondern erwittere.
schutz vor spam und so witter... (jo, au e email verschicke kostet denn logischerwiis)

sache wie youtube oder zatoo wäre > unmöglich.
Weniger Kinder wo sälbschtmord mache wäge mobbing
dosenbiermachtschlauSa 14.6.08, 13:11
Zitat: KillaBeez
Zitat: holysmoke
@KillaBeez: und wieso?

natüerlich hets au vorteil, aber es isch doch eher öppis wo nit s internet sött ersetze, sondern erwittere.
schutz vor spam und so witter... (jo, au e email verschicke kostet denn logischerwiis)

sache wie youtube oder zatoo wäre > unmöglich.
Weniger Kinder wo sälbschtmord mache wäge mobbing
die werde genauso gmobbt, numme das sie denn nüm im internet früber hüühle
snydySa 14.6.08, 13:24
jo aber ihr miend au mnol denke was es denne alles nümme git was me alles nümme cha bruche mol 2 bispiel googleund wikipedia das isch mega wichtig für d schuel usw... ohni so züüg chame jo fascht nümm lebe das isch jo alles scho e teil vo unserrem lebe.
dosenbiermachtschlauSa 14.6.08, 13:31
Zitat: snydy
jo aber ihr miend au mnol denke was es denne alles nümme git was me alles nümme cha bruche mol 2 bispiel googleund wikipedia das isch mega wichtig für d schuel usw... ohni so züüg chame jo fascht nümm lebe das isch jo alles scho e teil vo unserrem lebe.
wenn für di s internet so wichtig isch, söttisch sowieso chli ufpasse, abhängigkeit und so.

und wenns wikipedia nit gäbti, miestisch halt wider in bibliothek (weisch jo was das isch, oder?).
snydySa 14.6.08, 13:35
nei süchtig bin ich nit... Sicher nit. Und was e bibliothek isch bin ich mir nümme ganz sicher.
Nei jetzte ernscht: in de bibliothek (mit bücher) sind die meischte bücher jo fascht <<veraltet>> es het nit grad die neuschte infos usw... Oder inere bibliothek cha me nit nocheluege wenn zB games für gwüssi konsole git (falls es solchi konsole no git ohni s internet)
dosenbiermachtschlauSa 14.6.08, 13:39
Zitat: snydy
die meischte bücher jo fascht <<veraltet>> es het nit grad die neuschte infos usw...
ich erinnere mi grad an mis gschichtsbuech... do isch no nit mol dr mauerfall dinne gse

so gse hesch sicher recht, aber wikipedia isch kei seriösi wissensdatebank, jede ka drischriibe was er will
snydySa 14.6.08, 13:43
jo klar aber es het sicher viel wo au wirklich stimmt. Und au als Bispiel an unsere schuel gits lehrer wo nume no mit fernseh computer und ebbe Internet unterrichte die hen denne sicher kei ahnig me wie sie unterrichte wönn...
Und wegem fernseh vorallem nochrichte wie will me das alles denne no übermittle friener het jo alles mehreri deeg brucht bis mer öppis erfahre het zb e krieg in amerika usw.
Hütte goht das 3 sek und mir wüsse was los isch dh. es kunnt im fernseh
dosenbiermachtschlauSa 14.6.08, 13:51
Zitat: snydy

Und wegem fernseh vorallem nochrichte wie will me das alles denne no übermittle friener het jo alles mehreri deeg brucht bis mer öppis erfahre het zb e krieg in amerika usw.
Hütte goht das 3 sek und mir wüsse was los isch dh. es kunnt im fernseh
jo aber DAS würd uf jede fall erhalte bliibe, s goht ums internet wo normalstärblichi benutze
snydySa 14.6.08, 13:54
Aber klar isch ohni s internet wär die welt gar nit so worde wie si hütte isch.
dosenbiermachtschlauSa 14.6.08, 13:56
klar und ich will natürlich au dases so blibt. aber es isch nichts desto trotz überbewertet
snydySa 14.6.08, 13:59
jo genau. So und jetzte muess ich Guitar Hero spiele. (Wo ohni s Internet nie möglich wär)
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 14.6.08, 14:00

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©