baz.ch Newsticker
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Die Vespa bleibt elegant und lässig doch für Jugendlichkeit steht sie nicht mehr
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Absturz bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » BAR FESTIVAL Kleinlützel 27/28 Juni

Autor Beitrag 1 - 15
TheSpecial0neMo 16.6.08, 13:57
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=9560253&ctx=60710

BITTE Namensschild druf platziere danke
rastazampaDi 17.6.08, 09:16
was isch mit em pic passiert?
papadjangoDi 17.6.08, 09:32
wohl glöscht worde...

Vorschau
papadjangoDi 17.6.08, 09:33
wer isch gsi letscht johr?
was het gfalle und was hätt chönne besser si?
pureoneDi 17.6.08, 11:12
Also s Fest isch jo nid so dr Hammer gsi. Die einzigi Bar wo me het chöne bruche isch die vo Schwarzbuebe Entertainment gsi. Sind die au wieder dört das Johr?
papadjangoDi 17.6.08, 11:30
sorry, muess di enttüsche... diä sin nid mit drbi das johr!
drfüf anderi geili party-people vom turnverein lützel und em fc zwinge.

was het dir denn am fescht nid passt? zu laut, zu heiss, zu wenig bier???
PetitJackBauerDi 17.6.08, 11:31
Zitat: papadjango
sorry, muess di enttüsche... diä sin nid mit drbi das johr!
drfüf anderi geili party-people vom turnverein lützel und em fc zwinge.

was het dir denn am fescht nid passt? zu laut, zu heiss, zu wenig bier???
ZU LAUT! Also nid bös gmeint, aber die gueti alti Halle söt scho no sto blibe Gueti Musik chame au weniger luut gniesse
pureoneDi 17.6.08, 11:33
Jawohl Petit, du hesch rächt, es isch vieeel zluut gsi! Und Bass isch jo okay, aber wenn me d Vibratione ghört vom Barhocker wo me grad drufhock, denn isch öbis nüme suuber.
VentiSupportDi 17.6.08, 12:16
dasch doch wohl en witz vo denne sogenannte "dj's" chame höchstens eine ärnscht nä dr räscht sind jo würklich nume lächerlichi hobby track-nach-track-laufe-lo-dubelis....
papadjangoDi 17.6.08, 12:22
Zitat: Venti
dasch doch wohl en witz vo denne sogenannte "dj's" chame höchstens eine ärnscht nä dr räscht sind jo würklich nume lächerlichi hobby track-nach-track-laufe-lo-dubelis....
sorry, glaub du hesch dr falsch flyer gläse...

sowohl am fritig wie au am samstig sin gueti DJ's am start wo ihres handwärk verstöhnd... wie du aber richtig erkennt hesch si alles DJ's wo das in ihrer freizit us liedeschaft mache und spass dra häi guete sound ufzlege! di comment findi billig und denunzierend!
VentiSupportDi 17.6.08, 12:25
weisch was dj's sind?
nit nur track A oder B laufe lo.. sondern Mixe und joohrelangi erfahrig ha... und ich kenn paar vo denne käsperlis do und es sind definitiv keini dj's au wenn das en billigi comment isch.. do würdi lieber mol chli mehr gäld usgä und defür was richtigs engagiere...
papadjangoDi 17.6.08, 12:27
z'luut cha si für e fritig, denn isch dr bass au mehr am tue.
meistens isch dr DJ selber am lutstärki ufeschrube will ers gärn eso het... für alli andere hets GRATIS ohrestöpsel.

wär froh wenn dir euch das johr direkt melde würdet wenns euch z'lut isch.
papadjangoDi 17.6.08, 12:36
Zitat: Venti
weisch was dj's sind?
nit nur track A oder B laufe lo.. sondern Mixe und joohrelangi erfahrig ha...
okay, dämfall rede mir vom fritig?
do passt dr mick-sick bestimmt zu dinere beschriebig vomene "richtige" DJ, er het diä erfahrig und macht au würklich öbbis eiges us em sound!!
vo de andere 2 muesch di überrasche lo, diä sin noni uf dem niveau will au noni so viel erfahrig... do gibi dir rächt!

bim rock-obig isch es tatsächlich track-by-track, das isch aber au guet so und d'kunst bestoht drinn diä passende stück im richtige moment laufe z'loh... glaub mirs, diä 2 mädels vo les reines du rock, wie au dr millhaus und dr hampä mache das nid zum erschte mol und häi d'lüt scho öfters zum kheiä brocht!

seisch bisch selber au DJ?
VentiSupportDi 17.6.08, 12:38
nööö ich bi kei dj.... kenn eifach nur paar gueti...
PetitJackBauerDi 17.6.08, 14:14
Zitat: papadjango
z'luut cha si für e fritig, denn isch dr bass au mehr am tue.
meistens isch dr DJ selber am lutstärki ufeschrube will ers gärn eso het... für alli andere hets GRATIS ohrestöpsel.

wär froh wenn dir euch das johr direkt melde würdet wenns euch z'lut isch.
eeehm ohrestöpsel hin oder her, es git en gsetzlich dezibel beschränkig

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©