baz.ch Newsticker
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Greenfield 2009

Autor Beitrag 1 - 15
KuchiKaschteMi 18.6.08, 15:15
ijaa s'diesjöhrige greenfield esch nonimol en woche her...abr mech wör wonder neh wer ehr so am nögschte gf gern of de bühni wettet xe^^egal obs schomol amene gf xi sen...schribets doch uf^^

mini favorite wäred:
linkin park(fer dass sie eus da johr lo hocke hen... )
my chemical romance
30 seconds to mars
marilyn manson^^
placebo
die toten hosen
motörhead
system of a down
red hot chili peppers
grossstadtgeflüster(wär huere strub^^)
disturbed
korn

u.s.w.

xD

me seht sech imne johr i interlake^^
AwesomenessMi 18.6.08, 15:21
Turisas!

Die sind au bi Rock am Ring gsi, i liebe se.

Vellech mol chli Pagan, Folkmetal dri bringe...

Korpiklaani, wär sicher mol geil, isch nit z extrem. Passt zu some Saufgelake

Vellecht mol chli schwiizermetal.. eluveitie, aber do trenne sich gmüeter.

mlg
Destiny887Mi 18.6.08, 15:25
joa s'line-up nöchst johr dörft scho chli besser si... offspring isch unter aller sau gsi, die hei genau s'gliichä bottä wie bi rock am ring as vorband vo metallica. eifach truurig fürne headliner. drfür si ärzte hammer gsi

die liste voder GatoNegro isch scho fast perfekt, usser as vilich no metallica oder maiden fehlä^^
Lars92Mi 18.6.08, 15:25
ich möcht gärn U2 dortä haaaa aber ich glaub die chömä sowiso ned die chömä numä a grossi Konzärt (ganz grossi)
BorstiiMi 18.6.08, 16:09
Soulfly / Cavalera Conspiracy
Rage Against the Machine
In Extremo
Disturbed
In Flames (aber dies mol besser gmischt)
Dark Tranquillity
Machine Head
Scar Symmetry
Soilwork
DysisTMi 18.6.08, 17:50
Zitat: Lars
ich möcht gärn U2 dortä haaaa aber ich glaub die chömä sowiso ned die chömä numä a grossi Konzärt (ganz grossi)
ArrogantesArschlochMi 18.6.08, 17:51
Zitat: DysisT
Zitat: Lars
ich möcht gärn U2 dortä haaaa aber ich glaub die chömä sowiso ned die chömä numä a grossi Konzärt (ganz grossi)
es isch nid gross...näääänääääi...nid gross und so...

u2...omg..do bisch bitz am falsche festival!
TinaTequilaMi 18.6.08, 17:58
Zitat: Lars
ich möcht gärn U2 dortä haaaa aber ich glaub die chömä sowiso ned die chömä numä a grossi Konzärt (ganz grossi)
üh sicher,U2 würde au hueere abgoh aso i mein, voll mit moshe und so.. ^^
bötschMi 18.6.08, 18:01
Also ich hätt gern:

===Rammstein===
===In Extremo===
Korn
Slipknot
Metallica
Atreyu
Rage Against the Machine
In Flames
Farin Urlaub
Wednesday 13
Tenacious D
Papa Roach
Die Toten Hosen

Ach wer das schön leider extreeeeem unrealistisch.


AwesomenessMi 18.6.08, 18:48
Auja, Tenacious D !!!!!

Ich wär weder bereit e gratis VIP ticket z kriege *duck* XD
DysisTMi 18.6.08, 18:49
figg di mol du blöffer

(heschmer s neggst mol au eis )
AwesomenessMi 18.6.08, 18:51
Nö, du bisch glücklich verliebt!

Ich blöff nit, ich stell fescht - und das öfter als nötig.

Muahaha.
DysisTMi 18.6.08, 18:51
phaaaaaa
*spamm* ich gang mol ind bandprob
MythINCMi 18.6.08, 18:53
chunnts mr nur so vor oder isch bi jedem greenfield kackwetter?
bötschMi 18.6.08, 18:54
Zitat: RedEagle118
Zitat: bötsch
Also ich hätt gern:

===Rammstein===
===In Extremo===
Korn
Slipknot
Metallica
Atreyu
Rage Against the Machine
In Flames
Farin Urlaub
Wednesday 13
Tenacious D
Papa Roach
Die Toten Hosen

Ach wer das schön leider extreeeeem unrealistisch.


für die Band weri au Parat 400Fr usz'geh!!!
Würd ich au zahle wenn nit no meh

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©