baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Auto Versichern ohne Führerschein

Autor Beitrag
VillaniMo 30.6.08, 20:36
Hi zämme, ich frog im Uftrag vomene Kolleg. Und zwar will de in d ferie und bevor ers Auto uf d Fründin nimmt het er welle wüsse obs wie frühner no möglich isch, s auto z versichere ohni Führerschien.

Weiss do per zuefall öber öbis? Wär cool.
timmyMo 30.6.08, 20:49
also wenn ich e vrsicherig wäri, würd ich sicher nit öbberem e auto vrsichere wo gar nit dörf fahre...
abr i dänk am beschte lütisch bi dr vrsicherig ah, sötti e sach vo 1-2 minute sii...
VillaniMo 30.6.08, 20:51
Zitat: timmy
also wenn ich e vrsicherig wäri, würd ich sicher nit öbberem e auto vrsichere wo gar nit dörf fahre...
abr i dänk am beschte lütisch bi dr vrsicherig ah, sötti e sach vo 1-2 minute sii...
jop, dass isch klar. Nur um die zit bringt mir das nix... ha dänkt das weiss evtl direkt öber.

Bim töff isch es jo glaubs so, dass es nüm goht... dezemol het me au drüber diskutiert ob das jetzt au bim auto gmacht werde söll. Im Endeffekt will er nid drmit selber fahre sondern eifach für d ferie e auto neh... will für 10 000 km e auto miete wär chli extrem
timmyMo 30.6.08, 20:57
i vrmuet ebbe grad bi mietautos diend si no bitz schwiriger. du muesch jo bi teil autovrmietige (zumindescht do in europa), 25ig sii und glaub 3 joor auti gfahre ha.
I ha mr überlegt obi dä summer miteme kolleg e "Roadtrip" durch amerika mache. Im Reisebüro hesch könne Autos miete. Du hesch d Vrsicherig numme könne "pro Lenker" mache. Sprich wenn mir zue 2. gsi wäre wo mit däm auto fahre hätte mir Ei Hauptlänker und no e zuesatzvrsicherig füre 2. länker.

i vrmuet grad für miete eher nei, abr do es jo e kauf wär, kei ahnig
D0paminMo 30.6.08, 21:06
ich han min töff versicheret usw. ohni dasi d theorie prüefig gha han
VillaniMo 30.6.08, 21:12
ilöse gleich itrage...wenni das richtig verstande ha. Aber Versichere ohne führerschien au?
D0paminMo 30.6.08, 21:15
ich han min töff kauft und den bi de züri versicheret und die hend mer au s nummere schild und alles andere greglet..
VillaniMo 30.6.08, 21:16
Zitat: B1S0N
ich han min töff kauft und den bi de züri versicheret und die hend mer au s nummere schild und alles andere greglet..
merci für d antwort. Tönt guet
D0paminMo 30.6.08, 21:18
sorry fürs dütsch

aber im prinzip muesch eifach 18ni si,hätt ich gseit..
VillaniMo 30.6.08, 23:36
Zitat: WäLpLi
Zitat: SirRoma
ilöse gleich itrage...wenni das richtig verstande ha. Aber Versichere ohne führerschien au?
nix wenn du e Lamborghini willsch ilöse muesch nur zur MFK mit em Versicherigsnochwis vo dinnere Versicherig, Mobiliar frogt nid nach meh noche
Lach, mini Autos sin versichert aber es goht eher um dr kolleg wo eifach e auto uf sin name itrage möcht (so wit kei problemm) aber ebe au ohne führerschien versichere... do wirds den bald mol kompliziert.
samDi 1.7.08, 00:03
Zitat: SirRoma
Hi zämme, ich frog im Uftrag vomene Kolleg. Und zwar will de in d ferie und bevor ers Auto uf d Fründin nimmt het er welle wüsse obs wie frühner no möglich isch, s auto z versichere ohni Führerschien.

Weiss do per zuefall öber öbis? Wär cool.
ich ha min führerschin verlore und mis auto isch glich no versicheret
LordHelmchenDi 1.7.08, 00:21
me cha es auto oder was au immer versichere wenn me kei prüefig het
nur wenn de fahrsch und was passiert zahle sie nix
LordHelmchenSo 6.7.08, 21:00
kei versicherig frogt nachem uswis, die wänd jo schliesslich au gäld verdiene

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©