baz.ch Newsticker
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » suche Merlin aus Basel (st. gallen openair)

Autor Beitrag 1 - 15
MahatmaAndiSa 5.7.08, 22:24
Hett sich erledigt, danke
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 7.7.08, 15:20
boozeSa 5.7.08, 22:34
äh jo dä kenni glaub, dä hänsi us basel verjagt will er so schlächt zauberet, jetzt muss er in züri blibe

wend en suechsch denn lueg mol unter bad wizard im telefonbuech muahahaha
boozeSa 5.7.08, 22:35
PS: geile Name!!!
MahatmaAndiSa 5.7.08, 22:38
Din Humor entspricht zwar nid mim Humor, aber immerhin hesch mim Thema so zu mehr Publicity verholfe, danke dofür
boozeSo 6.7.08, 21:23
kei problem,viel glück bi dr suechi
AwesomenessSo 6.7.08, 21:39
Das isch ... wie d Nadel im Heuhuufe sueche...

Aber jo... vill Glück^^
29I06I2009So 6.7.08, 21:41
Beroggi, Merlin
Albisriederstr. 254
8047 Zürich/ZH
*043 817 47 87

viel glück isch dr einzig Merlin wos in züri git

ps. wär irgendöber in däm forum hilfsberreit hätsch die info scholang.
1 mal bearbeitet, zuletzt So 6.7.08, 21:43
AwesomenessSo 6.7.08, 21:43
unt Beroggi tönt sogar biz "Latino" mässig^^
MahatmaAndiSo 6.7.08, 21:47
Zitat: Grillbär
Beroggi, Merlin
Albisriederstr. 254
8047 Zürich/ZH
*043 817 47 87

viel glück isch dr einzig Merlin wos in züri git

ps. wär irgendöber in däm forum hilfsberreit hätsch die info scholang.
Hey Danke Vielmol

ABER (!!)

http://member.wayn.com/Merlin1954

Dä Merlin Beroggi sich e Frau^^
Usserdem gitts no mehr Merlins in Züri - mindestens ei Student (studivz) und no en merlin studer (telsearch) also bini witer uf dr suechi, danke eineweg:p
29I06I2009So 6.7.08, 21:50
bi uf telesearch go luege bi mir isch nur 1 Merlin usecho wo in züri wohnt.. und dases e frau isch chani au nit wüsse ^^ und find mol e 20 jährige wo worschindlich no bi sine eltere wohnt xD isch merlin eigentlich dr vorname oder nochname?
29I06I2009So 6.7.08, 21:57
so bi für di im Twixtel go luege .. 4Merlins in züri mitem vorname Merlin nochname merlin gits niemerts vo züri..

do wäre d Näme:


Beroggi Merlin
Jarvis Merlin JOHN

die andere 2 mache kei sinn. mehr registrierti merlins gits nit. jedefals nit im telefonbuech.
UrichSo 6.7.08, 22:00
suechet doch nach merlin in basel, vll. läbä sini eltere no do?
29I06I2009So 6.7.08, 22:01
Zitat: Urich
suechet doch nach merlin in basel, vll. läbä sini eltere no do?
ich suech garnix meh, me cha jo sälber drufcho imene telefonbuech nochezluege

€dit: wie findsch eltere miteme vorname vom sohn?
1 mal bearbeitet, zuletzt So 6.7.08, 22:01
UrichSo 6.7.08, 22:03
nachname het er jo au


und i ha eigentlich scho gmeint er söll sueche
29I06I2009So 6.7.08, 22:04
Zitat: Urich
nachname het er jo au


und i ha eigentlich scho gmeint er söll sueche
wo heter e nochname? ha nüt devo gläse.. är het blos gschriebe seht us wie en Latino oder sowas aber nüt vo nochname.. user Merlin isch dr nochname

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©