baz.ch Newsticker
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Die Vespa bleibt elegant und lässig doch für Jugendlichkeit steht sie nicht mehr
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Absturz bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » suche Merlin aus Basel (st. gallen openair)

Autor Beitrag 1 - 15
MahatmaAndiSa 5.7.08, 22:24
Hett sich erledigt, danke
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 7.7.08, 15:20
boozeSa 5.7.08, 22:34
äh jo dä kenni glaub, dä hänsi us basel verjagt will er so schlächt zauberet, jetzt muss er in züri blibe

wend en suechsch denn lueg mol unter bad wizard im telefonbuech muahahaha
boozeSa 5.7.08, 22:35
PS: geile Name!!!
MahatmaAndiSa 5.7.08, 22:38
Din Humor entspricht zwar nid mim Humor, aber immerhin hesch mim Thema so zu mehr Publicity verholfe, danke dofür
boozeSo 6.7.08, 21:23
kei problem,viel glück bi dr suechi
AwesomenessSo 6.7.08, 21:39
Das isch ... wie d Nadel im Heuhuufe sueche...

Aber jo... vill Glück^^
29I06I2009So 6.7.08, 21:41
Beroggi, Merlin
Albisriederstr. 254
8047 Zürich/ZH
*043 817 47 87

viel glück isch dr einzig Merlin wos in züri git

ps. wär irgendöber in däm forum hilfsberreit hätsch die info scholang.
1 mal bearbeitet, zuletzt So 6.7.08, 21:43
AwesomenessSo 6.7.08, 21:43
unt Beroggi tönt sogar biz "Latino" mässig^^
MahatmaAndiSo 6.7.08, 21:47
Zitat: Grillbär
Beroggi, Merlin
Albisriederstr. 254
8047 Zürich/ZH
*043 817 47 87

viel glück isch dr einzig Merlin wos in züri git

ps. wär irgendöber in däm forum hilfsberreit hätsch die info scholang.
Hey Danke Vielmol

ABER (!!)

http://member.wayn.com/Merlin1954

Dä Merlin Beroggi sich e Frau^^
Usserdem gitts no mehr Merlins in Züri - mindestens ei Student (studivz) und no en merlin studer (telsearch) also bini witer uf dr suechi, danke eineweg:p
29I06I2009So 6.7.08, 21:50
bi uf telesearch go luege bi mir isch nur 1 Merlin usecho wo in züri wohnt.. und dases e frau isch chani au nit wüsse ^^ und find mol e 20 jährige wo worschindlich no bi sine eltere wohnt xD isch merlin eigentlich dr vorname oder nochname?
29I06I2009So 6.7.08, 21:57
so bi für di im Twixtel go luege .. 4Merlins in züri mitem vorname Merlin nochname merlin gits niemerts vo züri..

do wäre d Näme:


Beroggi Merlin
Jarvis Merlin JOHN

die andere 2 mache kei sinn. mehr registrierti merlins gits nit. jedefals nit im telefonbuech.
UrichSo 6.7.08, 22:00
suechet doch nach merlin in basel, vll. läbä sini eltere no do?
29I06I2009So 6.7.08, 22:01
Zitat: Urich
suechet doch nach merlin in basel, vll. läbä sini eltere no do?
ich suech garnix meh, me cha jo sälber drufcho imene telefonbuech nochezluege

€dit: wie findsch eltere miteme vorname vom sohn?
1 mal bearbeitet, zuletzt So 6.7.08, 22:01
UrichSo 6.7.08, 22:03
nachname het er jo au


und i ha eigentlich scho gmeint er söll sueche
29I06I2009So 6.7.08, 22:04
Zitat: Urich
nachname het er jo au


und i ha eigentlich scho gmeint er söll sueche
wo heter e nochname? ha nüt devo gläse.. är het blos gschriebe seht us wie en Latino oder sowas aber nüt vo nochname.. user Merlin isch dr nochname

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©