baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
12:00
Kultur
Das grosse Abc: Unser Sprachquiz: Wie elegant ist Ihr Vokabular?
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Rettungskräfte im Dauereinsatz: Mehrere Badeunfälle im Rhein und in der Reuss eine Person tot, eine vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » 8 Zile Freestyle Rap Battle International

Autor Beitrag 736 - 750
misanthdopeMo 14.9.09, 14:53
ich krieg di nüm los, sowie du di körperfett
krieg di nüm los wie dini fründin vo mim doppelbett
und mis spiegelbild, bruchi nur zum masturbiere
mini lines bringe di, zum kolabiere, beziehigswies
zum haluziniere, well di mi shit-so-flasht
doch du blibsch druff hänge und wirsch shyzophren
fuck my man, du hesch verseit,
doch sälbscht ich wird vo dem shit do breit
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 14.9.09, 14:56
s7DynamiteMo 14.9.09, 15:22
ich krieg mi körperfett nümm los
und du bald mini fuscht nümm usem gsicht
also los das mit fründin,willsch jo nit das dini nase zerbricht
du bisch dini eigeni wixvorlag,shit dir isch nümm z'hälfe
du bisch unerfahre,jung sehsch us wiene hund battle ich do e welpä ?
mi shit isch wortwörtlich krank,kunnt us anderne weltä
ha definitiv nid vrseit & wird nid shyzophren
doch du bisch golum und di rap isch hässlicher als e ekzem
misanthdopeMo 14.9.09, 15:40
schön gisch du mir immer antwort
Du wirsch do gfickt, und s fzforum wird zum tatort
Mi rap isch wie massemord, ich weiss was d masse wot
Du mit dim wasserkopf,
chasch di nochdem battle nur no ernähre vo zerstampfdem Kartoffelitopf
und i bi mi nit am wundre, wieso di bluetende kopf, mi bode überfluetend volltropft
aber schliesseme das kapitel, i bruch mini lines nüm als Vollstreckigsmittel
ich weiss ich wird als king of rap betittelt
s7DynamiteMo 14.9.09, 18:34
alte du hebsch ab wiene luftballon
wie gseit ich battle do e hundesohn
du willsch das forum do zum tatort mache ?
alte hör uf ich ghör d'masse jetzt scho lache
den nach dem battle kasch högschtens no an de paralympics mitmache
den ich los mini füscht wie meteorite uf di krache
also söttsch mol us dinere traumwält ufwache
punk fang ah öpis us dim läbe z'mache
misanthdopeDi 15.9.09, 09:45
ich sitz am pc indr schuel, was gsehni do?
du nennsch mi hundesohn? lueg mit dim tunteflow,
verdiensch höggschtens soviel wie dini mom - e miggrigä hungerslohn,
träumsch vonere villa mit yacht, aber s gäld längt gradmol füre bungalow

lueg, noch dem battle gisch dr löffel ab, wine hero-junk
gang bitte zu dim vater ins zimmer und hols gwehr im schrank
und knall di ab, denn du befindschdi immerno im entwickligszuestand
du heuchler spasst, bischs beschte bsp drfür das gott hüt no fehler macht

Over & Out, thx 4 battle, puizz
AnttiDi 15.9.09, 10:08
yo dynamite, bisch übel dra - halt klappe
dynamit isch us dr hülse - nur no e atrappe
dä wo au mol igseht, dass er verlore hett - dasch e siech!
doch du bisch weich wie baschi siech! Sieg got an taschedieb!

isch nur blabla und dumms, dräcks gelabba...
bisch dä wonen druckt - direkt in radar - haha!
du fahrsch eh nur velo & taschedieb meint dass er panzer fahrt
find aber au sini lines nid hammerhart - yo dasch d'kampfasag!




1 mal bearbeitet, zuletzt Di 15.9.09, 10:10
MISTERiösDi 15.9.09, 11:48
so das got an di du schwule taschedieb
mr wänd dini text nüm läse das macht so fucking mied
statt s wixxe bisch glaub eine wo ender s kacke liebt
du schwule hund hesch eso dini fuck tegscht gschmiert
du heschs doch gärn wemme di fickt, ich fick di ohni problem
di familie will die nie kennt ha wenn di omi di po gshet
mir scho klar das nid dr einzig gay im festzeit bisch
abr dass du nid raptight bisch weiss jedi fett scheiss bitch

s7DynamiteDi 15.9.09, 12:00
halt dini frässi antti..
ArrogantesArschlochDi 15.9.09, 12:10
Zitat: s7Dynamite
halt dini frässi antti..
moseyDi 15.9.09, 12:12
Zitat: s7Dynamite
halt dini frässi antti..
das isch doch mol en diss
s7DynamiteDi 15.9.09, 13:23
dä suckt eifach..!
ich mein schön & guet er kah rappe und risst mi au zimlich locker..
aber homeboy döfsch trotzdäm ufem bode bliibe..und du bisch au kei judge odr sunscht öpis also spaar dr dii scheiss..kasch jo sunscht au mol e bild vo dir ufelade aber ich nimm ah du willsch untergrund bliibe hee..
AnttiDi 15.9.09, 13:58
Zitat: s7Dynamite
dä suckt eifach..!
ich mein schön & guet er kah rappe und risst mi au zimlich locker..
aber homeboy döfsch trotzdäm ufem bode bliibe..
Zitat: Antti

...doch in sache am boode bliibe bisch du e amsle - ich e pinguin
Shit viel lüt verträges nid, sind näbe sich
und raschte us, wenn si merke wie hart s läbe isch
verliere ghört drzue, doch für di nur fruscht unds stress di
verbale fight? am liebschte hausch mr d fuscht ind fressi

ha das scho erläbt, mi rap, eidütig dr besseri gsi
dr ander in egge drängt - e stresser ischs gsi
besiegt? ich würd sage, gratulation! - er haut dr ein heftig ins gsicht
es gotem nid um battle - nei nur um szeige wie "cheff" dass er isch...

e jury wer besser, denn hesch nid stundelang
scheiss teggscht well bisch mol bunde man!
muesch eimol e geile bringe und nid hundertmol schlächti
den wers wieder geil zum läse - wundervoll prächtig!
aberjo...

Zitat: s7Dynamite

halt dini frässi antti..










MISTERiösDi 15.9.09, 14:08
Anti het kei ahnig
3 mal bearbeitet, zuletzt Di 15.9.09, 15:06
moseyDi 15.9.09, 14:10
schlönd euch
s7DynamiteDi 15.9.09, 14:14
alte wie gseit ich weiss das du um einiges besser bisch..
und ha ich je s'gfühl kha ich bi besser als du odr sunscht öpis ?
also kum nid mit dere ziile wode brocht hesch..
und ich ertrags sehr wohl nur suckts abartig wen so eine wie du usem nüt use kunnt und seit dasdr ander besser isch..klar wär e jury besser..du bisch aber nit d'jury au wen des sehr gärn wärsch..ich mein es zwingt di kei mensch zum das läse absoult niemerts also hüül do nit umme..mir gohts kei bitz um gwalt und ich ka sehr wohl mitere niderlag umgoh..ich mein ich weiss jo nid mol wie du ussehsch also müesstisch selbscht den kei angscht ha....also chill und suech dr e gegner uf dim level savas..

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©