baz.ch Newsticker
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » 8 Zile Freestyle Rap Battle International

Autor Beitrag 1006 - 1020
freitightMo 14.12.09, 10:20
Zitat: Freakisch
du benutzisch rap zum zweck und machsch uf gangster?
doch du tönsch noch depression bisch schnell weg vom fenschter
wie Heroin? ich glaub du machsch spass
würds kai part vo mir gäh würdsch ende wie en junkie uf dr gass

und was willsch du mir vrzelle über so e subschtanz?
du chunnsch au uf de aff wird ziit das so en erfahrig mol machsch
du willsch mi im fluss parke mit m wagä?
wart nur ich mach mit dir schluss denn de wirsch vo mir im garte vergrabe
es längt, meinsch bisch dr Chef, bisch permanent Lüt am disse
aber alte, di flow hinkt mehr als eine mit Krüzbandriss
du denksch bisch fame, denksch dass du bi allne begehrt bisch
drbi vibriert dis natel nur, wenn dr Akku fascht leer isch

Meinsch bisch e Legende, ich bi wiene Atlas, loh di in dr Egge stoh
alli froge sich permanent "Wieso isch denn das stück dregg no do?"
ich bi wiene Firewall, block alles ab, loh ke diss me dure
denn binere miss-wahl wärsch du wohl definitv d miss-geburt
SahasralaMo 14.12.09, 15:04
Jaja de FR go Bite wart nur
freitightMo 14.12.09, 15:34
Zitat: Freakisch
Jaja de FR go Bite wart nur
Jooooo ich weiss^^

isch ke absicht gsi
ANDYSTANGEMo 14.12.09, 17:31
es sind all' am bite, egal öb FR oder MB1000
händr keini eigene skills den machet besser ke musik
wende wetsch cool si, wie ich im jakuzi
den rapresent lediglich dass wo du bisch

ich ha euch im visir - es isch hoffnigslos
also kapitulier - denn dr boss isch do
das isch kei strosse rap sondrn en dope teggscht
fick eu lyrisch denn ibi au ohni koks dr bescht


OXAClubMo 14.12.09, 20:26
Leute ich werde euch zerstören, eure Eltern empören
Ich rate euch mich anzuhören
Verschiesse meine Rhymes aus vollen Röhren
Ich denke ich werde nichts mehr von euch hören


Mit meiner Rap Offensive erringe ich den Sieg
Und ich krieg die Krone überreicht
Natürlich war es viel zu leicht
Ich denke es reicht






derbosspart245Mo 14.12.09, 20:37
Im festzeit forum schriebe vieli idiote
miend ihri wuet ablo, den sie hend ind r schuel schlechti note
jo genau du ghörsch au zu dene idiote
passisch nid guet us machi au us dir e tote
das isch mini 5 line
mit dere bewirf ich dich wie miteme stein
ihr sind alli schwul und hend keini eier im fight
hinde dure schreiet ihr aber trotztdem alli dene "all right"
FrankWhiteMo 14.12.09, 20:52
jett isch schluss mit rede,
wenn ich dini lines lies chani mrs lache nit verhebe,
du redsch immer so gross und cool,
in wirklichkeit bisch dumm und schwul,
ich cha nit guet rhyme das muessi sage,
aber sogar mi könne lengt um dich z vergrabe,
Jawohl es goht au ohni Mueterfick style,
Ich muess sege Tobi isch geil



haha naja mir isch halt langwiilig^^

SunparkMo 14.12.09, 21:28
wieso bezeichnet ihr euch eigentlich gegesitig schwul?
gebruchtet zum disse wörter wie wichser und buur
e weise maa het mol gseit: "statt ä grossi frässi zha und rumzhüäle
söttsch mir liebr sage, was e schwuchtle bedüte(stummer t)"
und siehe da: dr bueb weiss nid wie antworte und isch still
är kennt d bedütig nid und luegt dri wie dr bill
ich hoff mi gschichtli het di ufklärt und usrdäm bewiese,
dass du mit ere dummi wortwahl nume schaffsch, di daag zu vermiese
FrankWhiteMo 14.12.09, 21:33
Schwul e bezeiching für ma miteme offene Kanal,
Das heisst de Maa hets gern anal ,
Er stoht nit uf fraue,
und e möse könnt si daag versaue,
er nimmt en ins mul und findets au no cool,
aber was söll das schwul oder nit das isch egal,
Aber dur dini ufforderig hani kei anderi wahl!

derbosspart245Mo 14.12.09, 21:35
Ihr schnuret do vu pimps und motherfucker style
Mini geduld hengt amne dünne seil (hahah )
dr tobi odr au de sunpark wend mich do belehre
sindr nit ruhig du ich mich mit euchne fründinne vermehre
scho bini widr bide 5 line
du muesi au mol sage, sind ihr schwul mit eurem /sign?
ol1 is back und het euch alli in 8 lines gfickt
ich han scho parne idiote vu do e pn gschickt
FrankWhiteMo 14.12.09, 21:41
noch dini pms bisch immer agrennt ko ,
"tobi bitte bitte gib mr di schwanz in poo",
achh iwoo,
Niemer do isch wie dr ol1 oder soo,
NO! denn niemer isch so dumm,
Aber egal den du muesch jetz in dis grosse bett,
denn du bisch so fett du bruchsch e ehebett.
3 mal bearbeitet, zuletzt Mo 14.12.09, 21:49
SunparkMo 14.12.09, 21:54
lol, genau das hani dir (ol1) vorhärd gseit ka
benutzt wörtr wie schwul, abr schriebsch wie kafka
d wörtr spiegele d frust, das är scho frie het miese erläbe
träumt är könni e frau befriedige ^^ fang liebra zbäte
und hoff ma wird di erhöre und dir e penis beschwöre
drmit du wirsch lehre, was es brucht um e maa zwärde
wär brucht scho e 8 line abab
wenn ma e refrain het, bezüglich dim penisklischee
2 mal bearbeitet, zuletzt Mo 14.12.09, 22:01
FrankWhiteMo 14.12.09, 21:55
sunpark du hesch dini "schwul " erklärig wölle
derbosspart245Mo 14.12.09, 21:58
Zitat: ToBiiiii
noch dini pms bisch immer agrennt ko ,
"tobi bitte bitte gib mr di schwanz in poo",
achh iwoo,
Niemer do isch wie dr ol1 oder soo,
NO! denn niemer isch so dumm,
Aber egal den du muesch jetz in dis grosse bett,
denn du bisch so fett du bruchsch e ehebett.
sorry aber ich bin kei gay
ich bin single, abr das het nüt mit dem ztue okey?
meinsch ich will e schwanz vu dir in po?
1 penalty vum frosch und du bisch schnell K.O
hesch droht mit dinere ganze bandi
ellei hesch predigt wie dr gandhi.
zwüsche uns zwei wirds nie harmonisch verlaufe
denn du musch dir dini rhymes irgendwo go kaufe
also hängi no e 7te und e 8 line hindedrah
redisch vu schiebe, benimm dich liebr wiene mah
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 14.12.09, 21:59
SunparkMo 14.12.09, 22:00
^^ ich ha numewelle, dass ma au die wörtr vrstoht, die ma gbrucht
dini def. kanni gälte loh, abr d ussag vom ol1
Zitat: oL1

sindr nit ruhig du ich mich mit euchne fründinne vermehre
...
du muesi au mol sage, sind ihr schwul mit eurem /sign?
mir hän fründinne, snd abr schwul?
fail

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©