baz.ch Newsticker
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » 8 Zile Freestyle Rap Battle International

Autor Beitrag 1351 - 1365
ladynkayFr 8.1.10, 17:21
heyjo e schöne obe zämme!
und nid z viel drooge, männer!
mir gönd etz go joodle, ländler!
schissdräck alte, glooge hämmer!

pumpendi beats, hunderti freaks
kei ländler scheiss; verwunderets di gliich?
kei problem, könt dr scho ein ane joodle
jodelijoho, ou man, die verdamte drooge!

jungz, schöns weekend wünschi!!


misanthdopeFr 8.1.10, 19:38
ich bliib fan, vom weekend, freumi uf zobe,
welli miis ziil kenn,
es heisst muschi oder fuudi, suffe und guet druff si
bsoffe mit guetr musik, indr hoffnig dases cool wird

jungs, jetzt heissts d droge ihne & dr oobe gniesse,
wo wotsch iihne - dört wo geile sound lauft
säggs becks uf ex, und denn wird dr joint graucht,
links vo mir min homeboi, wo auscho dr nöggscht baut

händ euch lieb buebe pees
milos56Fr 8.1.10, 22:00
Zitat: Freakadelisch
Zitat: milos56
@ freakadelisch

ich due de grosse markiere ?
es wird zyt dich uf minee todesliste mit filzstifz z'markiere.
dich zu blamiere! nachdem ich dich bseucht ha bisch 10 meter unterem balkon di arsch am abfriere.

egal, denn das isch sowieso klar
du schnurrsch so ne scheiss, das sind doch garkeini bars
denn richtigi bars, die sind gliich wie mini
aber chumm, lömmer en doch, er sich halt eifach dä chliin freaky
liess mol miini ziilä und denn diini...fallt dr öppis uf? vo struktur cha bi dir nit grad d red si... aber isch en härzigä versuech bueb
mir fallt nur uff dass mini besser sind..
SahasralaFr 8.1.10, 22:12
Zitat: milos56
Zitat: Freakadelisch
Zitat: milos56
@ freakadelisch

ich due de grosse markiere ?
es wird zyt dich uf minee todesliste mit filzstifz z'markiere.
dich zu blamiere! nachdem ich dich bseucht ha bisch 10 meter unterem balkon di arsch am abfriere.

egal, denn das isch sowieso klar
du schnurrsch so ne scheiss, das sind doch garkeini bars
denn richtigi bars, die sind gliich wie mini
aber chumm, lömmer en doch, er sich halt eifach dä chliin freaky
liess mol miini ziilä und denn diini...fallt dr öppis uf? vo struktur cha bi dir nit grad d red si... aber isch en härzigä versuech bueb
mir fallt nur uff dass mini besser sind..
haha^^
milos56Fr 8.1.10, 22:26
Zitat: Freakadelisch
Zitat: milos56
Zitat: Freakadelisch
Zitat: milos56
@ freakadelisch

ich due de grosse markiere ?
es wird zyt dich uf minee todesliste mit filzstifz z'markiere.
dich zu blamiere! nachdem ich dich bseucht ha bisch 10 meter unterem balkon di arsch am abfriere.

egal, denn das isch sowieso klar
du schnurrsch so ne scheiss, das sind doch garkeini bars
denn richtigi bars, die sind gliich wie mini
aber chumm, lömmer en doch, er sich halt eifach dä chliin freaky
liess mol miini ziilä und denn diini...fallt dr öppis uf? vo struktur cha bi dir nit grad d red si... aber isch en härzigä versuech bueb
mir fallt nur uff dass mini besser sind..
haha^^
ich finds nid luschtig.. probier mich nomol batlle.. chumm..
D0paminFr 8.1.10, 22:35
Zitat: milos56
Zitat: Freakadelisch
Zitat: milos56
Zitat: Freakadelisch
Zitat: milos56
@ freakadelisch

ich due de grosse markiere ?
es wird zyt dich uf minee todesliste mit filzstifz z'markiere.
dich zu blamiere! nachdem ich dich bseucht ha bisch 10 meter unterem balkon di arsch am abfriere.

egal, denn das isch sowieso klar
du schnurrsch so ne scheiss, das sind doch garkeini bars
denn richtigi bars, die sind gliich wie mini
aber chumm, lömmer en doch, er sich halt eifach dä chliin freaky
liess mol miini ziilä und denn diini...fallt dr öppis uf? vo struktur cha bi dir nit grad d red si... aber isch en härzigä versuech bueb
mir fallt nur uff dass mini besser sind..
haha^^
ich finds nid luschtig.. probier mich nomol batlle.. chumm..
das isch öpe glich wie wenn er dir müesst bewiese daser im gegesatz zu dir scho sackhoor het..
lueg,er chans du ned..wart lieber no es jöhrli oder zwei
milos56Fr 8.1.10, 23:01
ich ha mehr hoohr am sack als er jo.. aber im rap bussines ghan ich jo nid eifach lockerloh also mach ich eifach witer..
milos56Fr 8.1.10, 23:06
Zitat: Freakadelisch
und uhh jez wän d kidz do de grossi markiere?
wie wärs ihr trinket zum zmorge mol e ovomaltine?
denn ihr kennet de slogan jo,also nit schämä!
mit ovi chaschs nit besser...aber länger
^

also chumm so viel besser isch es au nid gseh -.-

mit ovi ghasch's nid besser aber länger ? das git doch kei sinn -.-
SahasralaFr 8.1.10, 23:09
Zitat: milos56
Zitat: Freakadelisch
und uhh jez wän d kidz do de grossi markiere?
wie wärs ihr trinket zum zmorge mol e ovomaltine?
denn ihr kennet de slogan jo,also nit schämä!
mit ovi chaschs nit besser...aber länger
^

also chumm so viel besser isch es au nid gseh -.-

mit ovi ghasch's nid besser aber länger ? das git doch kei sinn -.-
hesch anschiinend kai TV dehei? weisch überhaupt was Ovi isch? ^^
2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.1.10, 23:10
milos56Fr 8.1.10, 23:14
nei weisch... -.- ich glaub das isch e neue fuessball vo adidas -.-
D0paminFr 8.1.10, 23:19
er chunnt do ins forum mit 13 jöhrli
uf sim säckli spriesst nedmal es höörli
er will im rapbussines bestoh und git sich gföhrli
am beste würder go.. durs hintertörli

haha xD

han denkt ich probier de gspass au mol
SahasralaFr 8.1.10, 23:20
Zitat: milos56
nei weisch... -.- ich glaub das isch e neue fuessball vo adidas -.-
mhhhjo FaScHt^^
milos56Fr 8.1.10, 23:21
hehehe luschtig... -.- kennsch ich ha besseres z'tue als mir e scheiss kakaowärbig ihne z'zieh -.-
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.1.10, 23:21
D0paminFr 8.1.10, 23:22
man jetzte battle zrug
SahasralaFr 8.1.10, 23:22
Zitat: milos56
hehehe luschtig... -.- kennsch ich ha besseres z'tue als mir e scheiss kakaowärbig ihne z'zieh -.-
sich verständlich usdrugge wär kai ziitlichi fähl inveschtition
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.1.10, 23:23

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©