baz.ch Newsticker
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
17:04
Sonstiges
Bauen im Klimawandel: Wir haben für den Winter gebaut und wurden von Hitzewellen überrascht
17:00
Sonstiges
Norwegen Frankreich im Ticker: Frankreich legt los wie die Feuerwehr, Norwegen überfordert
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » 8 Zile Freestyle Rap Battle International

Autor Beitrag 1366 - 1380
milos56Fr 8.1.10, 23:23
jo hesches nid chönne läse ?
D0paminFr 8.1.10, 23:27
ich warte..
milos56Fr 8.1.10, 23:34
ich chumm ins forum mit mine 13 jöhrli
doch uf mim sack wachse über 20 000 höörli
dini mueter isch e nutte, din spitzname isch " hueresöhnlii"
du chliins böhnlii, dänksch bisch hart am mic ?
das einzige in däm du guet bisch, isch counter-stike
doch das isch egal mit dir isch's verbii
nach däm 7ner luegsch nur no gschockt drii... ^^
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.1.10, 23:34
milos56Fr 8.1.10, 23:44
ich warte..
D0paminFr 8.1.10, 23:47
hahaha suuuper xD

aber bisch sogar unter mim niveau,schön hesch di selber deklassiert
ich verschon die jetzte,ned das alli meine du hesch kassiert
hesch mis mami beleidigt,das isch jetzte halt passiert
hesch der bi reime sicher no dis mösli massiert
öpis sell der no gseit sii,mit mir isches no lang ned verbii
bi dim geistige dünnnschiss chan mer nur no sääge schiiss drii

milos56Fr 8.1.10, 23:54
sorry wege dinere mami
denn mache mir eifach witter mitem papi
doch leider hesch gar kei richtige
du ghasch dich nid entscheide zwische dene villne..

doch höre mir doch uf mit de eltere
nachdem ich dich gdisst ha wirsch du über gartezäun klättere
und dich wie ratte im letschte loch verstecke
und dich dabii mit hepatitis b ahstecke

(das mit de eltere isch nid peröhnlich gmeint)
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.1.10, 23:57
milos56Fr 8.1.10, 23:55
und es sind 8 bars nid 6.. au wenn ich vorhär 7 gmacht haa.. ^^
D0paminFr 8.1.10, 23:57
dis ganze het ned so sinn ^^

han eh kei bock meh uf dem niveau wiiter z mache..

milos56Sa 9.1.10, 00:00
haha hesch kei stoff mehr.. egal cha jo passiere .. ^^ oder drücksch dich eifach weil ich z'guet bii.. ?
D0paminSa 9.1.10, 00:01
Zitat: milos56
haha hesch kei stoff mehr.. egal cha jo passiere .. ^^ oder drücksch dich eifach weil ich z'guet bii.. ?
jo genau well z guet bisch,das wird de grund si.

dasi eifach kei bock me han wird niemols de grund si lol
milos56Sa 9.1.10, 00:03
Zitat: D0pamin
Zitat: milos56
haha hesch kei stoff mehr.. egal cha jo passiere .. ^^ oder drücksch dich eifach weil ich z'guet bii.. ?
jo genau well z guet bisch,das wird de grund si.

dasi eifach kei bock me han wird niemols de grund si lol
natürlich bin ich z'guet.. ^^ lol , das isch wie ufgeh.. ^^
D0paminSa 9.1.10, 00:05
joo du bisch so guet haha hesch mich voll disst

so jetzte chasch dis mösli nomol massiere xD
milos56Sa 9.1.10, 00:16
cheeez.. mit däm satz hescgh mini gfüühl eifach z tief verletzt -.- JETZT REICHTS ICH ZEIG DICH AH -.- !! XD (nägschtmol bitte nid sooo hart disse ok ? )
Mojo9878Sa 9.1.10, 10:23
Zitat: milos56
ich chumm ins forum mit mine 13 jöhrli
doch uf mim sack wachse über 20 000 höörli
dini mueter isch e nutte, din spitzname isch " hueresöhnlii"
du chliins böhnlii, dänksch bisch hart am mic ?
das einzige in däm du guet bisch, isch counter-stike
doch das isch egal mit dir isch's verbii
nach däm 7ner luegsch nur no gschockt drii... ^^
kensch battle regel: überrall uf dr wält mä darf keini agriff gege dmutter mache.

also lärn zerst emol battle regle ....
FrankWhiteSa 9.1.10, 11:11
http://www.infostudium.de/images/smiles/niveau.gif

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©