baz.ch Newsticker
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Hitzebelastung: Wo es in den Städten besonders heiss wird
02:07
Region
Public Viewings: Schweiz Kanada: Während andere feiern, sorgen sie für die Sicherheit der Fans
01:36
Sonstiges
Die Schweizer in der Einzelkritik: Kobel wird ausgepfiffen, Xhaka lässt sich nicht provozieren und Manzambi überzeugt in neuer Rolle
01:30
Sonstiges
Stärke 7,2 und 7,5 auf der Richterskala: Zwei starke Erdbeben erschüttern Venezuela Tausende Tote befürchtet
23:46
Sonstiges
Stimmen zum Schweizer Sieg: Manzambi über die Manzambi-Frage: «Es ist mir egal, ob ich von Anfang an spiele oder nicht»
23:00
Sonstiges
WM-Fahrplan des Nationalteams: Sechzehntelfinal um 5 Uhr morgens so geht der Schweizer WM-Weg weiter
22:58
Sonstiges
Die Lesernoten: Wie haben sich die Schweizer Nationalspieler gegen Kanada geschlagen?
21:45
Sonstiges
Grosses Hitze-Quiz: Wie bleibt man cool an heissen Tagen? Testen Sie Ihr Wissen
21:45
Schweiz
Forscherin über die Hitzewelle: «Wir sind jetzt an einem Punkt, an dem wir wegen der Hitze unsere Gewohnheiten überdenken müssen»
20:07
Region
Ausstellungseröffnun g in Luzern: «Alles war verstaubt»: Basler Rheinhäfen zeigen sich im Verkehrshaus völlig neu
20:06
Region
Renovierte Brandruine: Wohnzimmerstimmung und Pop-ups: Das sind die Pläne für den Schwarzen Bären
19:55
Kultur
Thunerseespiele: Theaterplastiker Jan Vagner baut besonderen Amischlitten für «Grease»
19:47
Ausland
Kurz vor Parlamentswahl: Russischer Oppositionspolitiker Maxim Kruglow muss sieben Jahre in Haft
19:35
Sonstiges
GC Amicitia: Zürcher Handball soll neue Arena vor den Toren der Stadt erhalten
19:08
Schweiz
Neue Studie: US-Forscher glauben, den Grund für den Geburten­rückgang gefunden zu haben
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Foto direkt in einen Ordner laden ??

Autor Beitrag 1 - 15
digitalrebelDo 17.7.08, 09:18
Ich fänds praktisch, wemme e Foto direkt könnti in ein vo sine Ordner uploade. So würd me sich nämlich könne s iisortiere spare, nachdem me es paar bilder ufeglade het.

isch so öppis plant?

(.... 'möglich' isches jo wohl sicher...)
zaggiDo 17.7.08, 13:07
de biitrag gits sit öpe 4h, 58 hits aber no kei schlaui antwort!
sälbscht mini jetzt wird dr kei hilf si, aber ich glaub no dra dass dr iiiirgendwer, iiirgendwenn en schlaui antwort ge wird!

röschtiDo 17.7.08, 13:09
Zitat: zaggi
de biitrag gits sit öpe 4h, 58 hits aber no kei schlaui antwort!
sälbscht mini jetzt wird dr kei hilf si, aber ich glaub no dra dass dr iiiirgendwer, iiirgendwenn en schlaui antwort ge wird!

DysisTDo 17.7.08, 13:09
ich finds scheisse dass, kei ordner wo bilder dinne hend ine andre ordner kasch verschiebe...
J4LDo 17.7.08, 13:09
isch doch öbis für fuuli lütt
Ich wart immerno ufd suechfunktion bi de mails
zaggiDo 17.7.08, 13:12
Zitat: KönigVonMallorca


TabaccoDo 17.7.08, 13:14
ich wart ufd funktion, wome threads cha sälber lösche!
DysisTDo 17.7.08, 13:18
ich wart ufd funtkion, dass ICH ka user lösche
digitalrebelDo 17.7.08, 13:33
Ich wart druf, dass mol e SINNVOLLI Antwort kunnt.
Wer kein Admin isch und nid zu minere Froog ka Stellig nä:

Schnauze halte! Isch denn das so schwer, au eifach mol NÜT z sage, wenn me nüt z sage HETT ?????



göhnd doch in Offtopic Bereich go sändele.
TabaccoDo 17.7.08, 13:35
Zitat: digitalrebel
......
göhnd doch in Offtopic Bereich go sändele.
dört bini au scho gsi. laaangwilig!

@DysisT: gueti idee!
J4LDo 17.7.08, 13:38
macht meh spass do go spame
holysmokeDo 17.7.08, 13:45
also, i kann jo moll stellig näh.

D Pendänzeliste isch mittlerwiile scho sehr lang und momentan gits halt Sache mit höcherer Priorität.
Do nur dr Quix programmiert lastet halt alles uf einere Person (was jo au Vorteil het), muesme halt Geduld ufbringe und s aalige zumene spötere Ziitpunkt widr kommuniziere.
digitalrebelDo 17.7.08, 13:47
Zitat: holysmoke
also, i kann jo moll stellig näh.

D Pendänzeliste isch mittlerwiile scho sehr lang und momentan gits halt Sache mit höcherer Priorität.
Do nur dr Quix programmiert lastet halt alles uf einere Person (was jo au Vorteil het), muesme halt Geduld ufbringe und s aalige zumene spötere Ziitpunkt widr kommuniziere.
ok aso demfall isches nid grad plant.
I ha mini Antwort, danke Hööli (au wenn si nid toll isch)

demfall überloss ich dem Fred sim SPAM-Schicksal ... bye bye
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 17.7.08, 13:48
ebiDo 17.7.08, 13:48
hmm also d idee isch jo berächtigt aber i finds kli unnötig.
me ka jo eifach kurz unter d pix wo me drinn wott e höggli mache und denn alli zäme mit eim
kligg verschiebe... das sott eigentlich länge, würdi meine... git ämel wichtigers...

ansunste bitte do no em quix si bitrag läse: http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=8277&post=859780#post859780

und negschtmol bitte gnauer sueche

punkt ende, thema abgschlosse
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 17.7.08, 13:49
TabaccoDo 17.7.08, 13:57
Zitat: digitalrebel
.................
demfall überloss ich dem Fred sim SPAM-Schicksal ... bye bye
dankeeee! xD

wenn chamme dfunktion user und thread lösche jetzt bicho?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©