baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » 125ccm Tour. Egal ob gschaltene Töff oder Roller

Autor Beitrag 1 - 15
LolololololololSo 20.7.08, 17:05
Sali zämme.

Ich han sit vorgster en 125er Peugeot Jetforce Roller und würdi gärn mit glich motorisierte Lüüt en Tour übere Passwang oder so mache.

Ich bi hüte mitem Kolleg wo en Piaggio Zip het über Seewen, Gämpe usw gfahre. Är chunnt halt nid mit, was jo klar isch.

Drum hani dänkt, dass alli wo en 125er und Lust hend mol do ine schriebe chönne.

Please keini Sprüch vo de grosse Töfffahrer, wie "125er sind doch für Bubbis" usw.

Do no es Pic vo mim "Baby"

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10097431&ctx=73733
HartmännliSo 20.7.08, 18:50
joo halloo.. ich würd scho mitchoo.. aber han halt ehn 50er.. und was seisch du?
LolololololololSo 20.7.08, 18:56
Zitat: Hartmännli
joo halloo.. ich würd scho mitchoo.. aber han halt ehn 50er.. und was seisch du?
salü, joa was für eine? Offe? No zuesätzlich frisiert?

Ich bi nid dr ober mega Rennfahrer. Muess mi Roller sowiso nochli ifahre. Han efang 230km druffe.

Ich wot eifach nid immer wieder müesse warte.
DistintoSo 20.7.08, 19:03
i wär drbi, aber leider muessi en zerst zum mech bringe :S
LolololololololSo 20.7.08, 19:13
Zitat: Distinto
i wär drbi, aber leider muessi en zerst zum mech bringe :S
Ok cool. Was hesch für eine? Hesch en Unfall ka, oder eifach Service?
DistintoSo 20.7.08, 19:20
en gilera 125

Joo khai ahnig, sisch glaub e stai vo unde ahne cho, i bi in dr schreglag in de luft gsi. Sprichi beidi reife

Bi nit umkheit aber shet glaub e dichtig oder so verwütscht und das willi zesrt kontrolliere loh

LolololololololSo 20.7.08, 19:30
Hehe ok. Stuntfahrer!

Gisch eifach Bscheid wenner wieder flott isch und alles i.o isch.
DistintoSo 20.7.08, 19:32
Zitat: Swisspower85
Hehe ok. Stuntfahrer!

Gisch eifach Bscheid wenner wieder flott isch und alles i.o isch.
Jo ey sag nüt, sgränzt amene wunder dases mi nit umkhaue het haha. Weme bedänkt das es am 4 am morge gsi isch, hani nur instinktiv reagiert wuahaha

aber am mittwuch bringis mol zum kolleg, je nach dam was er mache kha sehn mir ob ich mit cha.

hesch denn scho en fixe termin??
LolololololololSo 20.7.08, 19:41
Nei han kei fixe Termin. Ich ha dänkt wenn so 5 Lüüt oder meh chöme wäri no cool.
LolololololololMo 21.7.08, 00:06
Hets suscht keini 125er Fahrer do im FZ?
LordHelmchenMo 21.7.08, 00:12
Zitat: Swisspower85
Hets suscht keini 125er Fahrer do im FZ?
ha zwar kei 125er aber würd glich mitcho
LordHelmchenMo 21.7.08, 00:14
Zitat: WäLpLi
ich han ein in de garage aber das isch min Pfupperli zum go schaffe und mit de Monster dafi jo nid cho =P Muessi eh au erst zum mech bringe
für was zum mech?
LordHelmchenMo 21.7.08, 00:18
Zitat: WäLpLi
lis im Unfallforum
für das muesch doch nid zum mech



ebe i bi däbi, aber es muess nid unbedingt dr passwang si
LordHelmchenMo 21.7.08, 00:19
ää jo easy
LordHelmchenMo 21.7.08, 00:22
wenn s material hesch chasch das scho sälber mache, das hesch in 30min

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©