baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » 125ccm Tour. Egal ob gschaltene Töff oder Roller

Autor Beitrag 451 - 465
LordHelmchenDo 21.8.08, 01:59
wie gsehts bi dr cbr us wenn dört en andere schalldämpfer dra machsch,
hesch denn d uslass stürig no?
JBTDo 21.8.08, 10:46
die wird jo glaub nit übere schalldämpfer greglet, oder? die isch dreizahl abhänig hanni gmeint...
LordHelmchenDo 21.8.08, 15:01
jop das isch dreizahlabhängig. Bi miner isch die uslass stürig bim schalldämpfer wenn ich en andere schalldämpfer dra mach hani denn eifach kei leistig im untere dreizahlbereich
MrThompsonDo 21.8.08, 15:09
Guete Tag mini Herre

Endlich mol e aständigs Thema!

Wie sehts us mit ussfärtli...? Hättet ihr e mol luscht ?

Gruess

Mr.Thompson
ElLoco85Do 21.8.08, 16:50
Also am d klappe isch am dämpfer, lut ussag vo anderene blibt leistig unde use genau glich, ob mit oder ohni, einigi sage sig sogar besser ohni klappe, sowohl d klappe im Dämpfer als au im ramair sind nur für s ihalte vo de lärmmässige

Dr einzig wo d klappe het isch Akrapovic, lüt wo de montiert hend sage sogar s loch zwüsche 4 und 5 sig komplet weg

ab spötistens em 6te bini an jeder usfahrt debi
MäduDo 21.8.08, 21:26
leider leider chani im September ame nit mitcho, ich bi 3 Wuche für mis Vaterland im isatz , bide grüene, Krieg spiele, Rekrute mitem LKW hin und her schleudere schisst mi ah, chasch nit mol mitem Töff go, scheiss Gepäck vode immer mitneh muesch! Gangi halt mitem Auto und wennsi blöd mache gangi wieder hei, den chönesi laufe hehe
LordHelmchenDo 21.8.08, 22:37
Zitat: ElLocoMR
Also am d klappe isch am dämpfer, lut ussag vo anderene blibt leistig unde use genau glich, ob mit oder ohni, einigi sage sig sogar besser ohni klappe, sowohl d klappe im Dämpfer als au im ramair sind nur für s ihalte vo de lärmmässige

Dr einzig wo d klappe het isch Akrapovic, lüt wo de montiert hend sage sogar s loch zwüsche 4 und 5 sig komplet weg

ab spötistens em 6te bini an jeder usfahrt debi
bi miner hani die klappe uf manuelle betrieb umbaut, wenn si offe isch lauft sie obe use wie e sau und wenn si zue isch chunnt unte use mehr dampf lauft denn aber nur 140 scheiss uslass stürig
ElLoco85Do 21.8.08, 22:47
bisch sicher das wen si offe unte use schlächter lauft?

gits keini a bieter wo mit klappe baue?

und wen nit, spötistens wen se uf em priefstand abstimme losch stimmts wider
LordHelmchenDo 21.8.08, 23:05
Zitat: ElLocoMR
bisch sicher das wen si offe unte use schlächter lauft?

gits keini a bieter wo mit klappe baue?

und wen nit, spötistens wen se uf em priefstand abstimme losch stimmts wider
jop das merksch extrem so vil i weiss gitz kei anderi schalldämper mit uslass stürig für mini ok me chönnt was bastle
ElLoco85Do 21.8.08, 23:29
also an minere R6 hani nüt gmerkt ka... hani au duss ka
aber so e 600er dreizahlschlampe fahrsch au nit unter 10
und den isch d klappe eh scho lang offe
ElLoco85Sa 23.8.08, 19:05
Het ebber vo euch scho mol de Pirelli Supercorsa SC2 probiert? ageblich endlosgeils teil, mi händler het ihn auf uf sinere eigene maschine, und het mir e geils agebot für de wechsel gmacht
CeikorSo 24.8.08, 19:42
ich han jetzt au sones 125 gschwür und wer somit au debi^^

wo dure gohts de?^^
ElLoco85So 24.8.08, 21:38
naja ich wär wie immer für de forest

ausser das ich am 18.10.08 eine alpenrunde mache, und am 27.09.08 oder 04.10.08 die "kleine" roadrunner tour
LolololololololSo 31.8.08, 18:41
Ich bi hüte elleige go flitze. Bi vo Basel us richtig Laufe und dene via Passwang, Scheltenpass, Delémont, Laufe und dene zrugg uf Basel gfahre. Isch no e cooli Strecki findi!

Negst mol chönnemer jo mit mehrne Fahrer go.

Dä Thread isch so bilderlos. Das änderi ich jetze mol schnäll!

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10617473&ctx=73733
1 mal bearbeitet, zuletzt So 31.8.08, 18:44
MäduSo 31.8.08, 19:28
soso hesch jetzt doch mini Route gmacht woni gseit ha

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©