baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » 125ccm Tour. Egal ob gschaltene Töff oder Roller

Autor Beitrag 121 - 135
SeanBMi 30.7.08, 18:27
oke s het sich erledigt ha jetz alli sache vom koleg vo mine eltere
EvolvEMi 30.7.08, 18:44
bisch scho mol mit 70 ufd fritte gheit mit em roller? ich scho.. und es macht verdammt weh ohni töffjacke etc.

SeanBMi 30.7.08, 18:56
ich mach vonelei keini unfäll.. fahr sit 5 joor im verkehr und bi erscht 1 mol uf d frässi gfloge. fahr halt vorsichtig wenn meh mues.. wenns aber kei verkehr het oder landstross drei i scho uf
MäduMi 30.7.08, 19:34
Zitat: DaBonE
ich mach vonelei keini unfäll.. fahr sit 5 joor im verkehr und bi erscht 1 mol uf d frässi gfloge. fahr halt vorsichtig wenn meh mues.. wenns aber kei verkehr het oder landstross drei i scho uf
toll, mit 12fi dörfme o nur Veloli fahre
SeanBMi 30.7.08, 20:17
scho.. aber s isch glich verkehr.. und denne bini 2 joor mofa gfahre und denne scooter
LolololololololMi 30.7.08, 21:30
@ all: Ich ha dänkt, me chönne jo en 1 August Tour mache.

S Wätter sotti hoffentlich hebe.

Wär isch alles drbi? Dr Evolve isch sicher drbi.

MäduMi 30.7.08, 22:23
sött schiens pisse, aber mol luege, wär scho lustig, Route?
LolololololololMi 30.7.08, 22:40
Zitat: Mathias2
sött schiens pisse, aber mol luege, wär scho lustig, Route?
Hehe ich hoff my basel het rächt!

http://www.mybasel.ch/aktuell_wetter.cfm

Jo so im Baselbiet umedüse wär doch cool. Passwang zum Videos mache oder so.
GetOnMyLevelDo 31.7.08, 11:37
Zitat: EvolvE
bisch scho mol mit 70 ufd fritte gheit mit em roller? ich scho.. und es macht verdammt weh ohni töffjacke etc.

Bi scho vomene Auto agfahre worde bim Roller fahre ha Knöchel abroche welli Sneakers ah ka ha und schüscht isch nütt passiert obwohl ich e T-Shirt und kurzi Hose ah ka ha
surer1Do 31.7.08, 11:51
ach wüsset der was?... psorget euch es töffli nd den ab ufd töffli tuur mid 35... haha...
EvolvEDo 31.7.08, 12:21
Zitat: NoClue
Zitat: EvolvE
bisch scho mol mit 70 ufd fritte gheit mit em roller? ich scho.. und es macht verdammt weh ohni töffjacke etc.

Bi scho vomene Auto agfahre worde bim Roller fahre ha Knöchel abroche welli Sneakers ah ka ha und schüscht isch nütt passiert obwohl ich e T-Shirt und kurzi Hose ah ka ha
jo ebbe sehsch.. hätsch hochi schue ahgha wär garnix passiert.. und wärsch denn mit 60 unterwegs gsi und s auti au mit ca 60 in di ine wär mehr passiert



back to topic: was geht hüt, hätt öpper luscht?
LolololololololDo 31.7.08, 12:35
Joa ich wär drbi.

so öbbe am 5i chönnt ich z Lieschtel si.
LolololololololFr 1.8.08, 00:58
Hey saletti zemme.

Wenns witerhin so blibe würd, chönntemer en 1. August Usfährtli mache.

http://www.mybasel.ch/aktuell_wetter.cfm

Eifach ineschriebe wär würd mitcho. Fallses rägnet verschiebemers ufe Samstig oder Sundig.
LordHelmchenFr 1.8.08, 01:17
Zitat: Swisspower85
@ all: Ich ha dänkt, me chönne jo en 1 August Tour mache.:
i und mini wissi rackete sind däbi wenns nid pisst
LolololololololFr 1.8.08, 01:29
Zitat: WhiteNinja
Zitat: Swisspower85
@ all: Ich ha dänkt, me chönne jo en 1 August Tour mache.:
i und mini wissi rackete sind däbi wenns nid pisst
Hehe Rakete isch guet usdruckt!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©