baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Fahrzeugauszahlung nach Diebstahl

Autor Beitrag 1 - 15
ElLoco85Di 29.7.08, 20:51
hi leute, wolte hier mal fragen ob jemand schon erfahrungen damit gemacht hat

habe anfangs jahres meine maschiene neu gekauft, (11900) und wurde mir dan 5 monate und 6000km später gestohlen.
Die Maschiene ist vollkasko bei der Allianz versichert und Heute lauft die Fahndungsfrist ab und versicherung sagt mir jezt bald wieviel ich genau bekomme.
Rein interessenhalber habe ich mal die Maschiene bei Eurotax bewerten lassen, und da habe ich einen verkaufswert von NUR 8272 Franken!!!
Kann das sein das ich nur das bekomme? das ist ja ein verlust von ca 31% in 1 halben Jahr!

Kann das sein das ich nur das bekomme?
Weis jemand wie das mit dem Zubehör abgewickelt wird?
wamDi 29.7.08, 20:57
also i weiss nur, dass d'abnutzig nid linear isch, d.h. sisch umgekehrt exponentiell(cha me das so nenne? egal )

d'abnutzig isch im erste johr viel grösser als spötr, wenns fahrzüg scho e paar johr hintr sich het. weg dem ischs durchus möglich, dass dr priis wo d'vrsicherig zahlt so tief isch.. anderersits ischs jo vollkasko.. kei ahnig
JBTDi 29.7.08, 20:58
i könnt mr vorstelle dassd tatsächlich nur das bekunnsch... wobi i ha nit wirklich erfahrig drmit.
ich versichere mini töff ebbe nie vollkasko
ElLoco85Di 29.7.08, 21:31
naja, hätti mi töff nit vollkasko hätti jezt 100% verlust
aber andersits? für was vollkasko wen imene fall doch so viel verlust isch
JBTDi 29.7.08, 21:44
erschtens das. und denn kunnt no öbbis anders drzue, wenn du weisch dassd di bock über d nacht nie wirsch vorusse stoh lo oder dassd en nie wirsch in e versiffte, dunkle ecke stelle, denn ischs risiko vo parkschäde relativ gering würdi sage, sprich das gäld kasch dr eigentlich spare
ElLoco85Di 29.7.08, 21:55
dr töff isch genau 4h dusse gstande, bzw d zit vo heim cho, schlofe, wölle wider abfahre sin genau 4 stunde gsi, vom 2 bis am 6i morge
und isch vor de hustüre anere hauptstross gsi wos viel verkehr het

zu diebstahl kani nur das sage:
http://www.youtube.com/watch?v=1sn_1rggGFc
helligte tag bi vollem verkehr
JBTDi 29.7.08, 22:05
isch scho anderscht...
bisch langsam niene me sicher dass dr kei scheiss passiert
RheinPiratDi 29.7.08, 23:48
Mi roller isch am letschte donnschtig in dr nacht uffe fritig au gstohle worde. Isch vo dr hustüür uff privatemm grund gstande.

1700 hanni zahlt ka. I ka öppe mit 600.- rächne wonni vo dr versicherig bekumm.

Bi mir übernimmts "Die Hausratversicherung"


Evtl. isch jone bandi unterwägs wo uff dersuechi nach bestimmt zweiräder isch....
2 mal bearbeitet, zuletzt Di 29.7.08, 23:50
quixMi 30.7.08, 00:00
i ha mol gläse das versicherige (bzw. allianz) mit 10% pro johr rächne, ka mi aber au tüsche. das isch aber so dass dr wärt sehr schnäll abe goht...! het vor und nochteil
ElLoco85Mi 30.7.08, 00:24
hoffetli hesch recht. mit 10% könti lebe... wens 30 werde muesi uf ferie verzichte, wil s neue bike het vorrang
TabaccoMi 30.7.08, 04:23
Zitat: quix
i ha mol gläse das versicherige (bzw. allianz) mit 10% pro johr rächne, ka mi aber au tüsche. das isch aber so dass dr wärt sehr schnäll abe goht...! het vor und nochteil
oh ja, d wärt goht verdammi schnäll abe! ich gseh do ebe keini vorteil, wenn me 100 pro voll-kasko macht.
das isch alles gäld-macherei!!!
PivoMi 30.7.08, 09:08
in d versicherigsbedingige stooht in d regel wiä si das düent handhabe...
HardStringsMi 30.7.08, 11:37
Das mit de Versicherigsbedingige stimmt sowit. Chunnt aber immer ufd
Versicherigsgsellschaft druf a. Aber beträffend Vollkasko: Wenn öbber di Töff klaut, denn isch das über d Teilkasko deckt (Wo au i dr Vollkasko enthalte isch) Binere Vollkasko isch eifach e Schade a dim Töff deckt, jedoch hesch dört meistens no e Sälbstbehalt. Und je tiefer dä isch, desto höcher isch d Prämie wo de für d Versicherig zahlsch. E vollkasko isch bimene Töff fascht nur sinnvoll, wenn de weisch, dass de mol e Totalschade hesch. Aber wär weiss das scho
pr0xlmusMi 30.7.08, 13:02
Zitat: ElLocoMR
hoffetli hesch recht. mit 10% könti lebe... wens 30 werde muesi uf ferie verzichte, wil s neue bike het vorrang
Leider nit...im 1 Johr hesch so guet wie überall 30% Abschriebig
HardStringsMi 30.7.08, 13:30
Es wird ziemli sicher grächnet wie vill dr töff no wärt het gem. Eurotax.
Isch ämel i de meischte fäll eso.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©