baz.ch Newsticker
15:28
Region
Gewinnspiel: Das grosse Quiz zur Zolli-Nacht
15:10
Sonstiges
Protest in Deutschland: Tierschützer dringen in Konzernzentrale von Lidl ein
15:00
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur langen Turnierpause: «Irgendwann wirst du die Spannung wieder aufbauen müssen. Das ist schon tricky»
14:59
Schweiz
Mitgliederzahl schwindet: Jositsch tritt als Chef der SP-Reform­plattform zurück Verein diskutiert Auflösung
14:53
Ausland
Schutz von Minderjährigen: Australien will Social-Media-Verbote für Kinder verschärfen
14:35
Sonstiges
Unfall in Schwyz: 20-Jährige stürzt am Kleinen Mythen in den Tod
14:11
Sonstiges
Small Talk: Dieses Foto aus Hollywood hat Seltenheitswert
13:50
Sonstiges
Kühlmittelgas ausgetreten: Rauch am Bahnhof Olten: Reisende mussten Gleise und Buffet verlassen
13:42
Ausland
Zwischenwahlen in den USA: Republikaner bleibt monatelang verschwunden dann öffnet er plötzlich die Haustür
13:25
Sonstiges
FC Basel Frauen: Göppel kommt aus Meppen Baass kehrt nach Deutschland zurück
13:24
Sonstiges
Das Ding mit Küng: Aluminiumfolie: «Die Verschwörungsfreaks haben den Ruf der Alufolie gänzlich ruiniert»
13:16
Sonstiges
Ein Tag im Leben eines Beduinen: «Ich vermisse meine Frau und meine Kinder, wenn ich tagelang in der Wüste bin»
13:10
Sonstiges
Krogerus & Tschäppeler über den Rembrandt-Effekt: Wenn Sie schwarz sehen, setzen Sie sich vor ein Gemälde
13:09
Sonstiges
Eine Tramfahrt durch Zürich: Warum das Mitgefühl manchmal auf sich warten lässt
12:17
Schweiz
Podcast «Politbüro»: Plötzlicher Geldsegen für den Bund: «Wie kann man sich um 1,8 Milliarden Franken verrechnen?»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » NEUES Design

Autor Beitrag 361 - 375
ilCapoDo 7.8.08, 21:48
sneue design isch voll geil, nur paar member page chönt chli dunkler si
MythINCDo 7.8.08, 21:49
naja so wiess, hell findi sehr schön, aber die blaue element und die schwarze element gsehnd so dribastlet us

uns menu gseht au chli seltsam us


Dr hintergrund erinnert mi aber ganz stark an hp-businesslaptops-hintergrund


aber allem in allem e guete schritt richtig hübsch!!!
EntonDo 7.8.08, 21:49
Zitat: ilCapo
sneue design isch voll geil, nur paar members könnt me do no entfärne
*Unterschreib*
MahatmaAndiDo 7.8.08, 21:50
s'neue FZ isch anschienend uf 17 Zoll optimiert oder Uflösige wo jenseits vo guet und böös sind im hütige Zytalter. es seht jo durchus schön us, aber sone einsame chaste in dr mitti vom bildschirm isch... nja... einsam.

aber mer wird sich dra gwöhne
TiefenweltenDo 7.8.08, 21:52
bi mir seht FZ jetzt e so us, findi viel besser als s neue

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10328900
DenGibtsDochGarNichtDo 7.8.08, 21:54
SO e neus abgänderets Bild, hoffentlich wirds nit wider glöscht!

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10328908
noxonDo 7.8.08, 21:55
es ändere sich ständig sache... findi no cool, wie jetzt FZ stets apasst wird
LusciouSTemeritYDo 7.8.08, 21:55
old fz-design... we will miss you... *schnüf*
MythINCDo 7.8.08, 21:56
Zitat: MahatmaAndi
s'neue FZ isch anschienend uf 17 Zoll optimiert oder Uflösige wo jenseits vo guet und böös sind im hütige Zytalter. es seht jo durchus schön us, aber sone einsame chaste in dr mitti vom bildschirm isch... nja... einsam.

aber mer wird sich dra gwöhne
du de einsami chaste isch au scho vorher do gsi
i nimm ah s isch uf uflösige 1024 abgstimmt
DenGibtsDochGarNichtDo 7.8.08, 21:57
Zitat: Tux
hahahaha Kleo jäjä scho klar...

DerSpatz 4 President!!!!
Haha, wär hets eigentlich mitbecho das jetzt d Paris Hilton Präsidentin wärde will!?
röschtiDo 7.8.08, 21:57
Zitat: Rynacher2
SO e neus abgänderets Bild, hoffentlich wirds nit wider glöscht!

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10328908
du bisch so öbis vo unnötig.... chasch uf tilllate oder so au so blöd due????
jetzt gits halt das neue design WAYNE???

chasch jo sone bild mache und dr swisscom schicke will mir gfallt sneue bluewin au nid
MahatmaAndiDo 7.8.08, 21:57
Zitat: MythINC


du de einsami chaste isch au scho vorher do gsi
i nimm ah s isch uf uflösige 1024 abgstimmt
guet z'wüsse, aber es stört mi trotzdem mehr als vorher... vilicht will dr hintergrund so ganz klar nid zur site ghört - kA, au egal...

uf jedefall nid zytgemäss, aber hey, mer gwöhnt sich dra
NalitaDo 7.8.08, 21:58
wäääh
dänäläDo 7.8.08, 22:00
design absoluti katastrophe!!!!!!!!!! seht us wie e elektronischi trurkarte....neui funktione super!!!
TuxDo 7.8.08, 22:00
Zitat: Rynacher2
SO e neus abgänderets Bild, hoffentlich wirds nit wider glöscht!

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10328908
es stoht 4:3 fürs neue....

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©