baz.ch Newsticker
13:42
Ausland
Zwischenwahlen in den USA: Republikaner bleibt monatelang verschwunden dann öffnet er plötzlich die Haustür
13:25
Sonstiges
FC Basel Frauen: Göppel kommt aus Meppen Baass kehrt nach Deutschland zurück
13:24
Sonstiges
Das Ding mit Küng: Aluminiumfolie: Unser Autor setzt sich den Aluhut auf
13:16
Sonstiges
Ein Tag im Leben eines Beduinen: «Ich vermisse meine Frau und meine Kinder, wenn ich tagelang in der Wüste bin»
13:10
Sonstiges
Krogerus & Tschäppeler über den Rembrandt-Effekt: Wenn Sie schwarz sehen, setzen Sie sich vor ein Gemälde
13:09
Sonstiges
Eine Tramfahrt durch Zürich: Katja Früh sucht ihr Mitgefühl
12:17
Sonstiges
Podcast «Politbüro»: Plötzlicher Geldsegen für den Bund: «Wie kann man sich um 1,8 Milliarden Franken verrechnen?»
11:47
Region
Ersatzwahlen: Arlesheim besetzt vier Sitze in Gemeindekommissionen neu
11:30
Sonstiges
One Last Backhand: Federer, Murray und Monfils feiern Wawrinkas Karriere in Genf
11:26
Region
Eidgenössisches Jodlerfest: Jodel-Fieber in der Hitzewelle: Schweizer Traditionen in Basel
11:25
Region
Grüner Zolli: Hilft es meiner Pflanze, wenn ich mit ihr spreche? Das sagt der Experte
11:25
Region
Spannendste Spitzenköchin der Schweiz: Zizi Hattab kocht vegan, behandelt die Angestellten gut und schafft es damit in den Guide Michelin
11:23
Sonstiges
Seiler kocht ohne Tierisches: Welches Dessert isst man eigentlich als Veganerin oder Veganer? Dieses hier!
11:18
Sport
Vor dem Sechzehntelfinal: Acht Tage Pause: Was machen die Schweizer eigentlich bis zum nächsten WM-Spiel?
11:17
Schweiz
Deepfake: «Nebelspalter» macht Werbung mit einem KI-Video von Beat Jans der erwägt eine Klage
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » NEUES Design

Autor Beitrag 376 - 390
EntonDo 7.8.08, 22:01
Zitat: dänälä
design absoluti katastrophe!!!!!!!!!! seht us wie e elektronischi trurkarte....neui funktione super!!!
Neuoi Funktione? Wo?
noxonDo 7.8.08, 22:01
Zitat: dänälä
design absoluti katastrophe!!!!!!!!!! seht us wie e elektronischi trurkarte....neui funktione super!!!
Was für neui Funktione ? Bini Blind ?
TuxDo 7.8.08, 22:02
Neui funktione? WOWO?
AwesomenessDo 7.8.08, 22:02
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
dänäläDo 7.8.08, 22:02
het nur so usgseh...sorry ha mi tüscht...finds total unübersichtlich, goht irgendwie alles unter in däm graue schleyer....
röschtiDo 7.8.08, 22:03
Zitat: dänälä
het nur so usgseh...sorry ha mi tüscht...finds total unübersichtlich, goht irgendwie alles unter in däm graue schleyer....
weisch im schatte isch das halt so...
TuxDo 7.8.08, 22:04
es isch kei Emo-Design... Emos würde grad alles schwarz mache ohni blau nüt...
undprofillöscheDo 7.8.08, 22:04
Zitat: dänälä
het nur so usgseh...sorry ha mi tüscht...finds total unübersichtlich, goht irgendwie alles unter in däm graue schleyer....
goht unter... drbi hesch du jo öpis NEUS entdeckt ..wos gar nid gt
breitmulfroeschliDo 7.8.08, 22:04
Zitat: Mizu
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
mizu e frauuuuuuuuu????
MythINCDo 7.8.08, 22:05
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Mizu
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
mizu e frauuuuuuuuu????
er isch transformiert
LusciouSTemeritYDo 7.8.08, 22:05
hmmm.. da dr Mensch e Gwohnheitstier isch, ischs nur e Frog vo dr Zit bis mir eus as neuä Design gwöhnt hän. Fänds besser, wenn mä e Option cha ha, welles Design mä cha wähle.. Minrer Meinig noch stoht für fz s'originale Design viel besser als s'Neuä..
Gschmacksach.. i weiss. Trotzdäm...
undprofillöscheDo 7.8.08, 22:06
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Mizu
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
mizu e frauuuuuuuuu????
Jo dorum will er wahrschinli s alte Design...damit er wieder zum Maa wird
MythINCDo 7.8.08, 22:07
es isch sowas vo ähnlich wie d hintergründ uf de neue hp businessnotebooks


verleitet mich richtig so eine z kaufe
DenGibtsDochGarNichtDo 7.8.08, 22:07
Zitat: MickieKrause
Zitat: Rynacher2
SO e neus abgänderets Bild, hoffentlich wirds nit wider glöscht!

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10328908
du bisch so öbis vo unnötig.... chasch uf tilllate oder so au so blöd due????
jetzt gits halt das neue design WAYNE???

chasch jo sone bild mache und dr swisscom schicke will mir gfallt sneue bluewin au nid
jo weisch worum, will die au alli sone Beckakts Disign hän, gangi erst gar nit druff! Hallo ich säg nur mini meinig, das isch nit unnötig!

Bluewin sitte isch jo voll gechillt!
MythINCDo 7.8.08, 22:07
Zitat: Natalie1983
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Mizu
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
mizu e frauuuuuuuuu????
Jo dorum will er wahrschinli s alte Design...damit er wieder zum Maa wird
vllt isches scho zspot und er cha nümm zrugg transferiere!!!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©