baz.ch Newsticker
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
17:04
Sonstiges
Bauen im Klimawandel: Wir haben für den Winter gebaut und wurden von Hitzewellen überrascht
17:00
Sonstiges
Norwegen Frankreich im Ticker: Kommt es zum Topskorer-Duell Mbappé gegen Haaland?
16:45
Sonstiges
Flugunfall im Kanton Graubünden: Segelflugzeug stürzt bei Tiefencastel ab Pilot kommt ums Leben
16:30
Sonstiges
Tennisprofi vor wegweisenden Wochen: Dominic Stricker trennt sich von seinem Trainer und muss ins Militär
16:17
Wirtschaft
Grösstes EPD-Angebot der Schweiz: Die Post zieht sich aus dem elektronischen Patientendossier zurück
16:15
Sonstiges
Tod am K6: Französischer Extrembergsteiger Guillaume Pierrel stirbt in Lawine
16:14
Region
Schwerer Arbeitsunfall: 26-Jähriger nach Arbeitsunfall in Basel im Spital verstorben
16:12
Ausland
Fake News und alte Schlagzeilen: «Früher nannte man das Sommer!» Wie die Hitzewelle Klimaskeptiker mobilisiert
16:05
Region
38 Grad im Basler Zolli: Glacé, Fächer und Sonnenschutz aus Kot so trotzen die Tiere der Rekordhitze
15:53
Sonstiges
Schädlingsbekämpfer und Hotelier schuldig: Lange Gefängnisstrafen im Prozess um vergiftete deutsche Familie
15:51
Sonstiges
Ecuador packt letzte Chance: Seine Frau legt sich mit pöbelnden Fans an dann gelingt dem Trainer gegen Deutschland die Sensation
15:28
Region
Gewinnspiel: Das grosse Quiz zur Zolli-Nacht
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » NEUES Design

Autor Beitrag 391 - 405
DenGibtsDochGarNichtDo 7.8.08, 22:08
Zitat: Tux
Zitat: Rynacher2
SO e neus abgänderets Bild, hoffentlich wirds nit wider glöscht!

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=10328908
es stoht 4:3 fürs neue....
jo alli gegner hän fz scho verlooh!
breitmulfroeschliDo 7.8.08, 22:09
Zitat: Natalie1983
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Mizu
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
mizu e frauuuuuuuuu????
Jo dorum will er wahrschinli s alte Design...damit er wieder zum Maa wird
genau jetzt wo des seisch
ShizzleMyNizzleDo 7.8.08, 22:09
ahhh sooo geil leuts....
Isch au Zit worde richtig geils Design....
EntonDo 7.8.08, 22:09
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Natalie1983
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Mizu
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
mizu e frauuuuuuuuu????
Jo dorum will er wahrschinli s alte Design...damit er wieder zum Maa wird
genau jetzt wo des seisch
Ich weiß nid, als Frau bini au glücklicher oder so
breitmulfroeschliDo 7.8.08, 22:10
Zitat: PuzzleNoise
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Natalie1983
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Mizu
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
mizu e frauuuuuuuuu????
Jo dorum will er wahrschinli s alte Design...damit er wieder zum Maa wird
genau jetzt wo des seisch
Ich weiß nid, als Frau bini au glücklicher oder so
genau bisch du nit normal männlich!?
EntonDo 7.8.08, 22:11
Tja, was söll me sage... ich ha s'neue Design so schön gfunde, mir isch d'Banane abkeit und 2 Kokosnüss sind mir gwachse.
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 7.8.08, 22:12
MythINCDo 7.8.08, 22:12
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: PuzzleNoise
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Natalie1983
Zitat: breitmulfroeschli
Zitat: Mizu
WILL S ALTE DESIGN ZRUGG! *HEUL*
mizu e frauuuuuuuuu????
Jo dorum will er wahrschinli s alte Design...damit er wieder zum Maa wird
genau jetzt wo des seisch
Ich weiß nid, als Frau bini au glücklicher oder so
genau bisch du nit normal männlich!?
sie het sich goutet, loss sie doch in rueh !!

cliecjoDo 7.8.08, 22:13
jä oke find die änderig guet und rächt aber längeri stunde im fz wirdi wohl nüm verbringe...
Das mit dem hellegrau/wisse Farbton isch nit würklich schön azluege!!!
Die helle farbe bitte nit so grossflächig benutze!!! macht in de auge scho richt weh!

ah schuschte findichs no guet glunge
MythINCDo 7.8.08, 22:15
Zitat: cliecjo18
jä oke find die änderig guet und rächt aber längeri stunde im fz wirdi wohl nüm verbringe...
Das mit dem hellegrau/wisse Farbton isch nit würklich schön azluege!!!
Die helle farbe bitte nit so grossflächig benutze!!! macht in de auge scho richt weh!

ah schuschte findichs no guet glunge
wenn es apple logo würd uf dr site sie würdes grad alli toll finde - uf jede fall d applefanboys
OnearmedVoltaDo 7.8.08, 22:15
wtf? zersch han ich denkt, ic hhät mich vertippt.

s'neue design isch jetzt überhaupt nit mi fall.

Was jetzt viel mehr uffalt sind die werbige. mir isch klar das festzeit sich so finanziere cha.
aber chame do nit irgendwie e lösig finde? zum bispiel 10fr. pro johr zahle und drfür keini werbig?

DenGibtsDochGarNichtDo 7.8.08, 22:15
Hey nei, scho wider glöscht!
Obwohl ich so fründlich gsi bin!
Scheisse d Meinigsfreiheit isch do vene Arsch!

Aber sone Option isch doch ve alli s Beste!
Oder öppe nit!?
EntonDo 7.8.08, 22:16
Zitat: MythINC
wenn es apple logo würd uf dr site sie würdes grad alli toll finde - uf jede fall d applefanboys
Quix, du hesch ihn ghört!
CeikorDo 7.8.08, 22:16
ich finds super! sneue Design gfallt mr mega...
undprofillöscheDo 7.8.08, 22:16
Rynacher:
Gibs uf..isch doch egal..chasch jo d Meinig do im Forum schriebe... Das isch jo au do zum diskutiere...d Fotioption isch do zum Föteli ufelade..nid zum Antikampagne starte
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 7.8.08, 22:17
MythINCDo 7.8.08, 22:18
Zitat: Rynacher2
Hey nei, scho wider glöscht!
tschuldigung

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©