baz.ch Newsticker
11:47
Region
Ersatzwahlen: Arlesheim besetzt vier Sitze in Gemeindekommissionen neu
11:30
Sonstiges
One Last Backhand: Federer, Murray und Monfils feiern Wawrinkas Karriere in Genf
11:26
Region
Eidgenössisches Jodlerfest: Jodel-Fieber in der Hitzewelle: Schweizer Traditionen in Basel
11:25
Region
Grüner Zolli: Hilft es meiner Pflanze, wenn ich mit ihr spreche? Das sagt der Experte
11:25
Region
Spannendste Spitzenköchin der Schweiz: Zizi Hattab kocht vegan, behandelt die Angestellten gut und schafft es damit in den Guide Michelin
11:23
Sonstiges
Seiler kocht ohne Tierisches: Welches Dessert isst man eigentlich als Veganerin oder Veganer? Dieses hier!
11:18
Sport
Vor dem Sechzehntelfinal: Acht Tage Pause: Was machen die Schweizer eigentlich bis zum nächsten WM-Spiel?
11:17
Schweiz
Deepfake: «Nebelspalter» macht Werbung mit einem KI-Video von Beat Jans der erwägt eine Klage
11:17
Region
Brand in Hölstein: Feuerwehr verhindert, dass Feuer auf Wald übergreift
11:16
Sonstiges
Gastbeitrag: Jetzt spricht die Hitze
11:15
Wirtschaft
Helvetia-Baloise-CEO im Interview: «Junge wissen: Ein gerader Lebenslauf garantiert keine ausreichende Rente mehr»
11:14
Sonstiges
Sommer und Hautausschläge: Viele vermuten Krätze dabei sind es oft Hitze und Insekten
10:59
Wirtschaft
Einheitsbrei an der WM: Warum tragen eigentlich alle Spieler pinke Schuhe?
10:58
Region
Bedingtes Feuerverbot Basel-Stadt: Im Wald sollten Sie jetzt kein Feuer machen
10:43
Schweiz
Böller vor dem Aus?: Schweizer Stimmvolk entscheidet über Einschränkung von Feuerwerk
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » NEUES Design

Autor Beitrag 616 - 630
LaruuFr 8.8.08, 17:22
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 10.3.10, 19:33
gothbarbieFr 8.8.08, 17:25
Gid besseres - isch aber tüürer.


ich find es seht gued us. am afang isch immer alles gwöhnigsbedürftig, aber was sölls, solang de räst funktioniert
checcaFr 8.8.08, 17:36
Zitat: DerSpatz
Juhu ha dr ersti Thread eröffnet über s neue FZ hahaha




So jetzt nomal wäms nit passt söll FZ verloh nochere Wuche sindr widr zruck will dir süchtig noch FZ sind. Also akzeptieret s neue FZ !!!

Dr Quix unds Team gänd sich müeh und ihr saget nur das es scheisse isch ....

also höret uf und sind dankbar das es FZ git und das me so vieles druf mache ka


seht halt noch mac us und das isch nid jedermanns sache... mini gar nid *g*

aber fz isch jo au nid alles im läbe, git jo no e par anderi tolli sache in däm stil... aber wäge däm fz vrloh... hehe

was isch eigentlich facebook??? kennt das öber? alli rede nur no vo däm, wie früehner halt vo fz...



p.s. danke an quix und team das si sich immer soviel müeh gän!!! das isch wirklich kool!!!
coladaFr 8.8.08, 17:37
finds besser und schöner.....das grusige lila isch mr eh uf e Keks gange
MythINCFr 8.8.08, 17:44
Zitat: colada
finds besser und schöner.....das grusige lila isch mr eh uf e Keks gange
was für e lila?
EntonFr 8.8.08, 17:59
Zitat: checca
seht halt noch mac us
Waaas? Findi jetzt weniger, eher Vista?
XenoFr 8.8.08, 18:02
Aso Mac-Style ischs definitiv nid... aber egal.
S'Design isch überhaupt nid schön, und vo konsequentem Stil-Durezieh cha me scho gar nid rede... aber wie scho paar mol gseit ischs e «gratis»-Site, und es stoht kei riisigi Organisation mit eme 5-köpfige Designer-Team drhinter. wege dem darf me au nid z'viel erwarte...
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.8.08, 18:02
wamFr 8.8.08, 18:07
Zitat: checca
was isch eigentlich facebook??? kennt das öber? alli rede nur no vo däm, wie früehner halt vo fz...
hahaahhaha wo läbsch du? isch e wältwitti community..
nicoo1Fr 8.8.08, 18:24
was mich stört isch das wennme e nochricht beko het das zeiche obe rechts nid so uffalt wie friener... chönntme das nid irgendwie rot färbe, s isch irgendwie glichfarbig wie dr hintergrund...
MythINCFr 8.8.08, 18:33
http://vid.festzeit.ch/upload2.php <- isch no oldschool
UltimaRatioFr 8.8.08, 18:44
hey, bitte, s'alte isch viel besser gsi. machets wider anderscht...

--> bin ich de erschti wo uf logout statt member druggt het? xD
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.8.08, 18:51
ChillerDudeFr 8.8.08, 19:00
nei ali bisch nit
nei hey echt.. das isch so beschisse.. es macht richtig weh..
blackangelforyouFr 8.8.08, 19:01
i finds nid sehr schön. vorallem d`farbe ned
nicoo1Fr 8.8.08, 19:09
kasch nüt mache.. si sölle eifach ufd verbesserigs vorschläg igoh...
JustCavalliFr 8.8.08, 19:14
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 29.9.09, 14:00

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©