baz.ch Newsticker
11:30
Sonstiges
One Last Backhand: Federer, Murray und Monfils feiern Wawrinkas Karriere in Genf
11:26
Region
Eidgenössisches Jodlerfest: Jodel-Fieber in der Hitzewelle: Schweizer Traditionen in Basel
11:25
Region
Grüner Zolli: Hilft es meiner Pflanze, wenn ich mit ihr spreche? Das sagt der Experte
11:25
Region
Spannendste Spitzenköchin der Schweiz: Zizi Hattab kocht vegan, behandelt die Angestellten gut und schafft es damit in den Guide Michelin
11:23
Sonstiges
Seiler kocht ohne Tierisches: Welches Dessert isst man eigentlich als Veganerin oder Veganer? Dieses hier!
11:18
Sport
Das Schweizer WM-Camp: Poker, Pingpong und viel Zeit mit der Familie: So tanken die National­spieler jetzt Energie
11:17
Schweiz
Deepfake: «Nebelspalter» macht Werbung mit einem KI-Video von Beat Jans der erwägt eine Klage
11:17
Region
Brand in Hölstein: Feuerwehr verhindert, dass Feuer auf Wald übergreift
11:16
Sonstiges
Gastbeitrag: Jetzt spricht die Hitze
11:15
Wirtschaft
Helvetia-Baloise-CEO im Interview: «Junge wissen: Ein gerader Lebenslauf garantiert keine ausreichende Rente mehr»
11:14
Sonstiges
Sommer und Hautausschläge: Viele vermuten Krätze dabei sind es oft Hitze und Insekten
10:59
Wirtschaft
Einheitsbrei an der WM: Warum tragen eigentlich alle Spieler pinke Schuhe?
10:58
Region
Bedingtes Feuerverbot Basel-Stadt: Im Wald sollten Sie jetzt kein Feuer machen
10:43
Schweiz
Böller vor dem Aus?: Schweizer Stimmvolk entscheidet über Einschränkung von Feuerwerk
10:31
Sonstiges
«Dark Sky»-Bewegung: Der Nachthimmel ist geschützt erschwert das die Ermittlungen im Fall Nancy Guthrie?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » NEUES Design

Autor Beitrag 691 - 705
WomanizerSo 10.8.08, 00:10
ich find das design scheisse eso machs alte wider!!!!!
Kleopatra1983So 10.8.08, 00:15
ich ha mi nonig dra gwöhnt und au wen i mi dra gwöhne wird hässlich isch den immer no
JustCyNthiiASo 10.8.08, 00:54
also ich find das desing niid schLääächt
DaaNeLiiSo 10.8.08, 01:18
motzet doch alli ume odr ^^

wennschon mol öpis neus, und so schlimm isches au niid.. i fings no kuul x)
blubiblubSo 10.8.08, 01:19
ich ha s'alte design besser gfunde

und alli wos vermisse: http://vid.festzeit.ch/upload2.php

1 mal bearbeitet, zuletzt So 10.8.08, 01:19
yzorgSo 10.8.08, 10:25
S Design isch super ... immer guet wenns neus git!

aber sauscheisse isch das s automatische iilogge nüm goht...
nid emol s browserbetriebene "Ausfüllen" funzt.

Wär Astronomisch geil wenn dr das widr anekrieget...
jedesmol iilogge müesse halbiert nämmlig mini Festzeitbsüech
21x12x2012So 10.8.08, 12:01
Zitat: Arkina
Zitat: GeKK0
S blibt wohrschinlich nit nur bi eim. Gits glaub gnueg Lüt wo bi dem Design nümm drus kömme. Ich klick us Gwohnheit scho die ganz Zyt am falsche Ort. Und ich bi au scho weniger druf als sunscht. Cha mi überhaupt nit drmit ahfründe.
mein gott das isch am afang vilicht eso, aber wenn mol gwöhnt bisch gohts au eifacher.....
Mensch ein gewohnheitstier... und die wo sich abmälde chani numme sage:

TSCHÜÜÜÜÜÜÜSSSSSSSS fähle wärde dr wäge däm nid, will es interessiert keine



//edit
wenn me mol öbis anders macht als gwohnheit, denn duet das neui Verknüpfige setze im Ghirn, also das heisst, mir düen unsere Kopf trainiere
mi account isch gli emol glöscht, also: ciao ciao *winke winke* . xD
(ok, das isch nit d einzig grund.)
ps: alterslimite würd funktioniere. als öb sie nit unseri IP-Adrässe hätte.
neokataSo 10.8.08, 12:05
Zitat: 21x12x2012

ps: alterslimite würd funktioniere. als öb sie nit unseri IP-Adrässe hätte.
die änderet aber all 24h mi liebe
21x12x2012So 10.8.08, 12:13
und wieso brucht e hacker e ip-switcher (oder sünscht e ähnlichs programm)?
TuxSo 10.8.08, 12:16
Zitat: Kleopatra1983
ich ha mi nonig dra gwöhnt und au wen i mi dra gwöhne wird hässlich isch den immer no
Kleo hat gesprochen abr sit wenn isch öppis wo kleo gseit het wichtig?
1 mal bearbeitet, zuletzt So 10.8.08, 12:16
MrMefSo 10.8.08, 13:40
alles konservativi langwiiler, neus isch mengmol ungwohnt, wege dem nit schlechter...sueched de fehler erscht mol erscht bi euch, und denn bi FZ, jo und denn merkt me, FZ Design isch scho immer nid grad wahnsinnig gsi, aber sinn jou au keini Designer sonder Informatiker... ahahaha
pauletta85So 10.8.08, 13:48
ich ha s alte Design au besser gfunde, aber me gwöhnt sich sicher ans neue.
c0r3So 10.8.08, 15:45
Zitat: MrMef
alles konservativi langwiiler, neus isch mengmol ungwohnt, wege dem nit schlechter...sueched de fehler erscht mol erscht bi euch, und denn bi FZ, jo und denn merkt me, FZ Design isch scho immer nid grad wahnsinnig gsi, aber sinn jou au keini Designer sonder Informatiker... ahahaha
was hett gschmack mit konservativ sii ztue?!
hätt jo au chönne sii dass s neue viel geiler worde wär
hett doch irgendwie überhauptnütt mit konservativ und nid
konservativ ztue ^^
MrMefSo 10.8.08, 16:08
Bedeutungen:
[1] Allgemein: althergebracht, herkömmlich, wie bisher üblich, auf alte Werte besinnend...
no frooge?
c0r3So 10.8.08, 21:41
ich weiss was konservativ heisst O.o es
goht drum dass e Design au komplett anderst cha si und
trotzdem geil isch - das hett eifach nix mit konservativ odr
nid konservativ z tue sry xD

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©