baz.ch Newsticker
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Botellones

Autor Beitrag 46 - 60
BorsalinOMi 20.8.08, 20:07
isch das e witz oder isch am 27.9 würkli eis ufgruefe worde??
proiureMi 20.8.08, 20:09
Zitat: drRyslaifer
also ich find das ganze ächt schlimm!!

ich weiss, dass jetzt alli s gfühl hän, ou dä 14-jährigi wo voll gege alc isch...
ich bi nit gege alc suffe... au wenn ichs nit mach!!!
eigentlich, isch alcohol e "besseri" droge als bsp canabis odr so!!!(solang mes in kleine mängene trinkt!!

miner meinig noch isch es so, dass wenn me an e fescht goht und dennt rinkt und denn am schluss betrunke isch, ischs besser, als wenn me sich vorsätzlich besufft!!

und die ufrüeff zu massebesüff find ich ächt verschisse!!
wäs wärde unseri kinder dänke, wenn si vo däm mitbechömme??
iscgh das das wo dir dr negschte generation wänd ufe wäg gä?

und denn erscht no uff em bundesplatz!! also das isch oberprovokativ!!

ich hoff das d polizei e so iischritet, wie gege hooligans, mit tränegas, gummischrott und wasserwärfer!!

aha e 14 jöhrige..bravo
EvergreenTerraceMi 20.8.08, 20:15

Loh ne doch, s isch sini Meinig...(und au wenn er "erscht" 14 isch, er cha doch trotzdem sin Senf derzue abgeh).
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 20.8.08, 20:15
proiureMi 20.8.08, 20:19
Zitat: Forgotten

Loh ne doch, s isch sini Meinig...(und au wenn er "erscht" 14 isch, er cha doch trotzdem sin Senf derzue abgeh).
klar kah er das..meh merkt efach nur dass die meinig no vome kind kunnt wemme so zügs liest:

- "miner meinig noch isch es so, dass wenn me an e fescht goht und dennt rinkt und denn am schluss betrunke isch, ischs besser, als wenn me sich vorsätzlich besufft!!"
- "ich hoff das d polizei e so iischritet, wie gege hooligans, mit tränegas, gummischrott und wasserwärfer!!"
EvergreenTerraceMi 20.8.08, 20:22
Zitat: proiure
klar kah er das..meh merkt efach nur dass die meinig no vome kind kunnt wemme so zügs liest:

- "miner meinig noch isch es so, dass wenn me an e fescht goht und dennt rinkt und denn am schluss betrunke isch, ischs besser, als wenn me sich vorsätzlich besufft!!"
- "ich hoff das d polizei e so iischritet, wie gege hooligans, mit tränegas, gummischrott und wasserwärfer!!"
Jo okey, bi dene beide Sache hani mer au scho faschd es Lache müesse verkneiffe, aber din Kommentar deuze, hani eifach biz arrogant gfunde.... naja easy^^
Back to Topic oder so xD
HoldenCaulfieldMi 20.8.08, 20:24
wenn passierts ändlich in Basel, cha kuum warte
MythINCMi 20.8.08, 20:42
aso wenn du dich sinnlos wotsch besuffe - bruchsch für das e organisierts event? wiso schnappsch dr nit eifach e paar tenpacks und besuff dich dehei
mondkindMi 20.8.08, 20:44
d Gänfer sind luschdig..

Stadträte schieben «Botellones» den Riegel vor

Die Städte Zürich, Lausanne und Bern wollen auf ihrem Grund keine «Massenbesäufnisse» dulden. Die Stadt Genf hat demgegenüber eine für kommenden Freitagabend geplante «Botellon»-Veranstaltung unter Auflagen gebilligt.

http://www.drs.ch/www/de/drs/themen/news/10723.oid159766.html
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 20.8.08, 20:44
sTAiNeDiNAmiTEMi 20.8.08, 21:18
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 22.8.08, 13:29
paradoxonMi 20.8.08, 21:36
Zitat: drRyslaifer
@ proiure
du bisch genau eine vo dene arogante ars******er won ich has!!
du bisch sicher e linke!!
nur will ich "erscht" 14 bi muesch nit mini meinigsfreiheit igränze!!

ps: merci für d verdeidigung:forgotten
ahahahahahahahah
dosenbiermachtschlauMi 20.8.08, 21:37
Zitat: drRyslaifer
@ proiure
du bisch genau eine vo dene arogante ars******er won ich has!!
du bisch sicher e linke!!
nur will ich "erscht" 14 bi muesch nit mini meinigsfreiheit igränze!!

ps: merci für d verdeidigung:forgotten
............................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,?......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\
...................................,<`.._|_,-&``................`\
DudesonMi 20.8.08, 22:03
scheiss egal
gsoffe wird so oder so, jetzt maches halt viel lüt glichzitig und am gliche ort, isch jo wie am wucheänd uffem barfi, eifach grösser
für mi isches es au sinnlos und ich würd au nit go abr jedem das seine, sölle si sich doch ins delirium suffe
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 20.8.08, 22:14
proiureMi 20.8.08, 22:09
Zitat: drRyslaifer
@ proiure
du bisch genau eine vo dene arogante ars******er won ich has!!
du bisch sicher e linke!!
nur will ich "erscht" 14 bi muesch nit mini meinigsfreiheit igränze!!

ps: merci für d verdeidigung:forgotten
los mol zue du kind!

1. pass uf d wortwahl uff! wennde meinsch muesch beleidige, mueshc au bereit si d konsequenze z trage
2. disqualifiziersch di grad nomol sälber mit some scheiss
3. e linke? sött das e beleidigung si? glaubs kuum oder? hesch das vo dim papi ufgschnappt (so à la "hängt die li**** solange es noch genug bäume gibt?" in unserem land kah jede die politisch istellig verträtte woner will! zu dinere beruhigig:"NEI i bi kei "linke", wieso schrib i echt 2 mol am 14. september LIBERAL wählen?"...aber i erwart vome 14 jährige goof au nit, dass er öbbis vo dem verstoht


gang ins bett, isch scho spot für di
ZimmerMi 20.8.08, 22:11
"du bisch sicher e linke!!"

do kunntsmr uffe, mehr kanni drzue nit sage, lönd so lüt nit ins forum schribe loh ...
Kleopatra1983Mi 20.8.08, 22:23
s Forum isch nit do zum sich gegesitig beleidige.....
zruck zum Thema....

Die Suufpartys ghöre verbote. punkt

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©