baz.ch Newsticker
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Botellones

Autor Beitrag 1 - 15
DJZarMi 13.8.08, 21:48
Moin. Hab heute über die Botellones in Spanien gelesen, die so langsam in die Schweiz schwappen (Betellones = span. "Grosse Flaschen", Synonym für "grosses Besäufnis". In Genf gabs schon die ersten, in Lausanne gehts los. Kommt das bald auch nach Basel? Wär das was für Euch?
MythINCMi 13.8.08, 22:14
so flatrate-mässig? glaub nit, dass das allzu guet wär. mir hend scho jetzt gnueg problem mit jugendliche (und älteri) wo sich jedes wucheend is koma suffe.

aber schienbar chan me würklich nur mit alk spass ha?!?
sTAiNeDiNAmiTEMo 18.8.08, 21:44
ich finds e schweinerei, dass uf site wie facebook wärbig gmacht wird für das!!
und was dr höhepunkt isch, hüt hani glässe, das si sogar 14-jährigi iglade hän zu so öpisem!!

und zuedäm find is no e frächheit, das sis wänn uf em bundesplatz mache! das isch scho fascht provokativ!!
DysisTMo 18.8.08, 21:45
Zitat: MythINC


aber schienbar chan me würklich nur mit alk spass ha?!?
ich ka au ohni spass alkohol ha
proiureMo 18.8.08, 22:15
absolut behinderet so öbbis

http://www.20min.ch/news/zuerich/story/15660528


dä 17-jöhrigi muess sich jo sau geil vorkoh jetzt..i hoff wenn dä mol e job oder lehr suecht, googlet die firma nach sim name
colbMo 18.8.08, 22:44
ich finds die beschti erfindig siht em färnse
derBonsaiiMo 18.8.08, 23:09
Zitat: proiure
absolut behinderet so öbbis

http://www.20min.ch/news/zuerich/story/15660528


dä 17-jöhrigi muess sich jo sau geil vorkoh jetzt..i hoff wenn dä mol e job oder lehr suecht, googlet die firma nach sim name
Genau das hani au welle schriibe

Vorallem indr Hüttige Ziit wo alli zerst uf Google nocheluege, wird dä sicher nüt normals finde, und dass nur willer 1x e Schwanzverlängerig brucht het und indr Ziitig cho isch *g*
EvergreenTerraceMo 18.8.08, 23:19
wemmer scho bi däm 17-jöhrige sind:
http://www.20min.ch/news/zuerich/story/29088757
derBonsaiiMo 18.8.08, 23:20
Plötzligg dr Schiss inde Hoose, keini Eier mehr? *g*
EvergreenTerraceMo 18.8.08, 23:24
selber schuld, würdi meine...
SubsonicParkDi 19.8.08, 07:59
ich wer drbi
ToBiToDezZzDi 19.8.08, 08:11
@alli wo meine es sig es massebesüffnis

dem isch nid so:

de uslöser für das ganze sind die türe prise für alkohol in clubs und bars in spanie. drum isch so öppis erfunde wurde. klar gits lüt wos masslos übertriebe und im spital ligged. aber dass gits au in clubs und bars nur viel weniger will de alk dört türrer isch

@MythINC es isch kei flatratesaufe jede bringt sin alkohol selber mit es werde kein itritt oder so öbbis verlangt
digitalrebelDi 19.8.08, 08:45
Super Idee ... nennt sich bim Darwin au "Natural Selection" ... alli die wo nüd gschiders in dr Biire hän, sölle sich vo mir us z Tod suffe ... an dr eigene Kotzi ersticke oder im Suff in dr Limmat ertrinke ... das Gschwür vo dene Koma-Süffer rottet sich mit dr Zit eh sälber us ...

"Die Polizei müsse präsent sein und betrunkene Jugendliche «einsammeln». Eltern sollen sie vom Posten abholen."

Nei ... eifach mol e Nacht lang in dr eigene Kotzi lo liege ... kunnt scho guet! Dr Stüürzahler wo d Polizei mues finanziere wirds au danke...


YelinaDi 19.8.08, 09:23
super, je weniger polizei igrifft, desto meh muss wahrschindli d'stadtreinigung atrette, also doch nüd mit stüürgelder spare.
digitalrebelDi 19.8.08, 09:26
So mache wie bi de Openairs: Wiese absperre und jede wo ihne wott, muess e Müllsack für 20 Franke kaufe. Wenn er de Sack bim Usegoh wieder voll abgibt, gits die 20 Stutz zrugg ...

...oder eifach de ganzi Scheiss Event verbiete ... isch gsünder für di Jugendliche und schonender für d Stüürzahler

Aber anschiinend het dr Organisator jo eh weichi Knüü bekoo, und si Arbetgäber isch au nid so begeischteret ... ich glaub, do isch dr jugendlichi Übermuet mol wieder grösser gsi als s rationale Dänke
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 19.8.08, 09:29

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©