baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » neue Ford Focus RS

Autor Beitrag 1 - 15
jossifDo 14.8.08, 12:28
Weiss nid öb ihr scho drvo ghört händ. Ford bringt e neue RS. Sie hän dr 2,5 l Turbomotor us em Focus ST überarbeitet und optimiert... 300 PS, 440 NM. Zum verglich dr ST het 225 PS, 320 NM und dr letscht RS het 215 PS, 310 NM.

Do e Bricht und no paar Pics... Scheisse isch das Auto geil!!!

http://www.autobild.de/artikel/ford-focus-rs_749339.html
tschugileDo 14.8.08, 12:31
nid übel.. aber sisch Ford.. das würdi eh nid kaufe..

usserdäm ischs sone typische "i-bi-geil"-Karre
3 mal bearbeitet, zuletzt Do 14.8.08, 12:32
LobsiDo 14.8.08, 13:17
Hmm und wie d Züg immer Japanischer wärde...

no 1 oder 2 Generatione und si chönne grad e Subaru anestelle und s Ford Emblem drapäppe
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 14.8.08, 13:17
TokeeDo 14.8.08, 13:25
Zitat: Lobsi
Hmm und wie d Züg immer Japanischer wärde...

das isch jo s geile dran, i find ford ä geili marke, aber au dr mazda RX-8

dr neu Ford wird die entscheidig no vill schwerer mache
LobsiDo 14.8.08, 13:31
Bi Mazda goht eh nix überne RX-7 wo mit HÄrz zwäg gmacht worde isch, RX-8 hi oder här...
TokeeDo 14.8.08, 13:33
du meinsch dr CX-7?
LobsiDo 14.8.08, 13:34
I has scho richtig gschribe!

E Kolleg hett eine zwäggmacht, het e Phase 3 Garrett TTT Turbolader dribaut und alles drumume wo guet und bös isch... als mechatroniker chaschs halt mache...

Uf dr Autobahn in 4. Gang abegschalte und Stoff gä... schwupps ischer mit dr Vordernase in dr Luft gsi
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 14.8.08, 13:36
TokeeDo 14.8.08, 13:36
Zitat: Lobsi
I has scho richtig gschribe!
jo stimmt dä isch eifach bi dä meiste händler nümm drin
LobsiDo 14.8.08, 13:38
Bi the Fast and the Furious hets au eine drbi gha!
TokeeDo 14.8.08, 13:39
Zitat: Lobsi
Bi the Fast and the Furious hets au eine drbi gha!
jo sind geili autos mi laborchef het ä tunetä RX-8 kah mit 400 PS und sini frau ä RX-7 sind aber für uf d schwizerstrosse nid erlaubt worde
LobsiDo 14.8.08, 13:48
Hehehe rattescharf!
VillaniDo 14.8.08, 13:55
naja, e serie Focus mitemene Auto z vergliche wo nüm baut wird, isch wohl chli blöd. Drzue chunt no, dass bis dr RX7 guet usgseht recht viel Geld inestecke muesch.

Ich find zwar das F&F Tuning schlimm, wills mehr schein als sein isch.

Zum Thmea

Mir gfallt dr neu RS. Ich finds schön z gseh das d Hersteller wieder chli mehr muet gfasst hän. So in Giftgrüen und den no mit dünklere felge und chli tiefer und die kischte wär scharf.
LobsiDo 14.8.08, 14:06
Naja, Ford het mit däm eher aggresiv usgleite design allwä e Antwort ufe neu VW Scirocco welle gä... dürft au im ungefähr gliiche priisniveau si dänki!
(wär ämel nit guet wenns nit so wär) xD
VillaniDo 14.8.08, 14:08
Zitat: Lobsi
Naja, Ford het mit däm eher aggresiv usgleite design allwä e Antwort ufe neu VW Scirocco welle gä... dürft au im ungefähr gliiche priisniveau si dänki!
(wär ämel nit guet wenns nit so wär) xD
Jo wobi ich nid glaub das si direkt ufe Sc ziele. Eher chli drüber. D frog isch halt wie guet die 300 PS würklich im RS laufe.
jossifDo 14.8.08, 17:31
Zitat: Lobsi
Naja, Ford het mit däm eher aggresiv usgleite design allwä e Antwort ufe neu VW Scirocco welle gä... dürft au im ungefähr gliiche priisniveau si dänki!
Rund 33'000 Euro wird er koschte. In CHF dänk so öbbe 55'000. Scho e Stange Geld!!! Wennis hätt wüssti was drmit afo...


Zitat: SirRoma
Jo wobi ich nid glaub das si direkt ufe Sc ziele. Eher chli drüber. D frog isch halt wie guet die 300 PS würklich im RS laufe.
D Front vom neue RS isch jo wohl dr Oberhammer. Das Giftgrüen findi au ganz fett!! S Heck isch okay und d Felge findi hässlich. Aber dasch nid so schlimm, do chasch anderi druff due! Alles in allem sicher e ganz geili Maschine. S einzige woni bitz strub find isch 300 PS nur ufd Vorderachse... aber isch jo luut Ford kei Problem...
2 mal bearbeitet, zuletzt Do 14.8.08, 17:32

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©