baz.ch Newsticker
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Imagine 2008

Autor Beitrag 91 - 105
dave92Fr 29.8.08, 10:26
naja, be dere uussag muesch uufpasse... was esch d antifa bern? nor es mediekollektiv? s autonome mediekollektiv freiburg (im breissgau) macht jo au aktione...
RadioaktivesKindFr 29.8.08, 10:29
Zitat: dave92
en "antifa-party" het sehr wenig met ere demo z tue... schomol öppis vom antifa festival ghöört?
Nöö aber bi sicher das es döt au scho bsuech vo dr Polizei gä het.
dave92Fr 29.8.08, 10:36
das johr sends ned verbii cho... oder ich han si ned gseh^^ letscht johr send velecht do gsii, das weisi ned... ergendwelchi hueresöhn (sorry, för de uusdrock!) händ welle de konzertsaal met öber 1000 bsuecher id loft jage... zom glöck esch de brandbeschlüniger verosse detoniert...
CritiCaLMitChFr 29.8.08, 10:53
mini meinig:

klar, rassischt dörf me nit sii

abr e suuberi schwiz isch doch nit z'verachte!!!

abr au zue links isch böös,will denn sindr dresource egal hauptsach de lüt gohts guet..

isch e thema wo's wohl ewigs strittereie git

imagine = mit junge linksigstellte lüt gäld mache

schlussäntlich sinds jo dpolitiker (bzw. svolk) wo entscheidet , ob dschwiz jetz s'asehe vomene linksorientierte/soziale staat het odr ein wo keini (ich red jetz vo betrüger/halsabschneider etc) usländer meh wott ihneloh wills eh scho zgnue het wo wirklich scheiss baue...... (dealer,etc)
RadioaktivesKindFr 29.8.08, 11:05
Ja Dave das sind wirklich nur Idiote.

@CritiCalMitCh wie sölls de mit ere suubere Schwiz go? Chasch jo mol im Thread wos um ä Polizeichef vo Basel goht go luege. I find eifach neume durre sött me au nüd zverbärge ha das es au Obdachlosi oder söttigi wo so läbe wänd.
timmyFr 29.8.08, 12:26
Zitat: CritiCaLMitCh

...
imagine = mit junge linksigstellte lüt gäld mache
...
Dir isch abr scho bewusst, dass s'imagine nit uf profit us isch?
VentiSupportFr 29.8.08, 14:52
s'Imagine findi e super tolls fescht ABER es isch mir schnurzegal für mi zellt nur eins KLOSCHTERBÄRGFESCHT LONG-LONG-LONG Drinks vom feinschte
zaggiFr 29.8.08, 14:56
doooooorum gang ich gewitzti person ganz eifach an beides
WolfspfoteFr 29.8.08, 19:07
i au, abr welli bands würdet ihr empfähle (am sa)
EntonFr 29.8.08, 23:54
Zitat: Drebin893
i au, abr welli bands würdet ihr empfähle (am sa)
Mañana!
AwesomenessSa 30.8.08, 14:06
wenn fohts eigentlich ah?
EntonSa 30.8.08, 14:08
Also gescht het's scho am 6i agfange...
marcovoltSa 30.8.08, 14:15
Zitat: Mizu
wenn fohts eigentlich ah?
lut FZ Event info am 2i
LaFaTequillaSa 30.8.08, 14:52
geschter isch andrsch nix los gsii.......
ChimpyNutsSa 30.8.08, 17:38
Zitat: MastroLindo
geschter isch andrsch nix los gsii.......
wo bisch du denn gsie, dass döt nix los gsie isch?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©