baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Yoshimura Kit für Ninja 250R

Autor Beitrag 1 - 15
bybyNonsenseDo 4.9.08, 11:12
Guete Morge...

hane Frog: wie ka ich überprüefe, ohni das Kit zerst zkaufe, öbs legal isch in dr Schwyz?

http://www.yoshimura-rd.com/ps-3593-1266-trc-stainlesscarbon-full-system.aspx

http://www.jahu.net/video/?video_id=XdWYOn8m2-k&tag=250r

wär ebe scho recht vill geiler mit dem Uspuff...

Greez
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 4.9.08, 11:17
LolololololololDo 4.9.08, 12:56
Das hani mi au scho gfrogt!

Ich bikumm hoffentlich gli en 250er Ninja und sone Pott wär scho fett!
BorstiiDo 4.9.08, 13:58
Ganz eifach ... lütisch mol am schwiitzer importeur ah und frogsch noch.
die wüsse scho bscheid obs legal isch oder nit !!!
bybyNonsenseDo 4.9.08, 14:59
verdammt... Generalimporteur ahglüte und de het gemeint sig nid legal bi eus...
VillaniDo 4.9.08, 16:21
Zitat: Ölbueb
verdammt... Generalimporteur ahglüte und de het gemeint sig nid legal bi eus...
das hätti dir au chöne sage

Het jo e Japse Spezifikation ohni apassig

Aber evtl. het jo öber e Lösig
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 4.9.08, 16:21
LolololololololDo 4.9.08, 19:09
Ich han ghört, dass d "Scorpion" Uspüff eventuell zuegloh sind in dr Schwiz für d 250er. Mol luege obs dene au stimmt!
DPM1980Do 4.9.08, 19:31
scorpion und devil händ zuelassig für das modell
BorstiiDo 4.9.08, 21:19
weiss nit aber leovinci het viellicht no uspüff....
ich wird nit gross geld usgeh für uspüff.... usser es isch wirklich e leistigsänderig vorhande... jedoch muess dr vergaser neu bedüst werde oder bi isprützig muess s'maping gänderet werde...
ElLoco85Do 4.9.08, 22:02
lol erwartisch binere 250er e leistigs steigerig? vo wieviel? bi 25kw kasch nie vo leistigsteigerig rede, und wen doch ischs nit legal, do den meh als 25 hätsch
BorstiiDo 4.9.08, 22:30
ich will damit sage dass ich uf e töff wo 8000.- kostet nit nomol e 1000 würd usgeh damit e andere ton het....
4133ado4133Do 4.9.08, 22:35
also wenn ihr mich froget ich lieb töff fahr leider no keinee-.-
also an er 250er öpis mache?
omg
erstens wieso kauft sich öper eh 250er unnötig
6er gah meh als töff bezeichne
eh 250er isch doch kei töff jedes andere töff loht das am uspuff schmöcccckee-.-
swisspower du hesch scho gnueg alter kauf dir eh 6er das gah meh als sporttöff bezeichnee

und die type wo sich eh 50er kaufe und den sich im fz in ghostrider oder so unbennen "jungs das isch nit geil das isch schämer eh 50er isch stuubsuger ähnlich"

sry mini meinig het use müesse x)
bybyNonsenseDo 4.9.08, 22:50
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 4.9.08, 22:53
bybyNonsenseDo 4.9.08, 22:53
Zitat: 4133ADO4133
erstens wieso kauft sich öper eh 250er unnötig
jo will ich e 600er eh miesst drossle. ich wird zum erste mol töff fahre, und denn würds mi meh ärgere wenn ich e 600er schrott für 16'000.- als e 250er für 6'700.-
klar wär vom Usseh her e 600er geiler, aber ich gang ebe scho drvo us, dasses mi s eint oder andere mol wird ufd fräss haue...^^
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 4.9.08, 22:54
4133ado4133Do 4.9.08, 22:55
kaufsch dir halt irgend eh shrott für 1000- 2000 fr für 2 johr spöter holsch dir eh fetti maschienee statt sone 250er
aber jede het si gschmach
LolololololololFr 5.9.08, 12:32
Ich fahr jetze sit 6 Joor Roller und find d Kawa Ninja 250R perfekt zum avo richtig Töff fahre.

Ich weiss, dass ich e 600er drosslet chönnt fahre. Allerdings wär d versuechig scho gross, das Ding z entdrossle und weme drilauft isches schlächt!

Ha die Erfahrig scho mitemene 45kmh Roller dörfe mache, wonen frisiert ka ha.

Vo dr Fahrleistig isch d 250R sehr guet füre 33 PS Töff.
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 5.9.08, 12:33

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©