baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Yoshimura Kit für Ninja 250R

Autor Beitrag 61 - 70
D0paminDo 11.9.08, 18:38
http://de.youtube.com/watch?v=ESTQ8eefVFg&feature=related

ab öpe 2 minute gohts los das nenn ich en uspuff für en töff ^^
4133ado4133So 14.9.08, 22:15
und die 250erli söt meh nit ninja nenne will das teil mit schins 180kmh grad scho eh roller mit 500 kubik nit überhole gah und für eh halbe sporttöff isch das scho eh schämer aber naja wenn ihr wennd das euch die 600er und 1000er fahrer uslache viel spass bim kaufe x)
EvolvESo 14.9.08, 22:20
seit eine wo 16 isch und nonie ä töff gfahre isch...

glaubsch du ernschthaft eine wo cha fahre und ä 250er het, fahrt dene möchtegerntöfffahrer wo ä 650er händ nit umd ohre?

leischtig isch nit immer alles
ElLoco85So 14.9.08, 22:55
eigentli bini au de meinig das leistig nit alles isch...
aber so e kleini ninja für 6000franke( oder sins weniger gsi?) nie so guet isch wie e grsossi.. s fahrwerk und das ganze wo ein wirkli schnell mache fehle halt...
aber zum cruise längts hals scho aber wen ich cruise wil holi mir lieber e honda cbr 125... für unter 4000 hesch se neu und seht genau so (beschisse) wie d ninja
LolololololololSo 14.9.08, 23:00
E guets Bispiel. Ich han en 125er Roller wo 12.5 PS het. Dr Evolve het glaub 8PS.

Wenn ich mit ihm gang go fahre bini nid würkli viel schnäller, trotz me ccm und PS.

Me muess au chönne fahre. Mitemene Roller wo 13" Redli druffe het chame halt nid so guet um d Kurve flitze wie mitere Ninja wo 17 Zöller druffe het.

D Ninja 250er wird jo als perfekte Istiiger Töff apriese. Es goht jo nid drumm, ob me jetze emene 600er Fahrer drvo fahre cha.

@ 4133ADO4133: due mol afo "Töff" fahre und dene redemer wieder.
1 mal bearbeitet, zuletzt So 14.9.08, 23:00
ElLoco85So 14.9.08, 23:21
ich bi aber immerno de meinig s git besseri istiger töff für 6 tonne
LolololololololMo 15.9.08, 00:37
Zitat: ElLocoMR
ich bi aber immerno de meinig s git besseri istiger töff für 6 tonne
D Ninja 250R 2009er koschtet worschinlich glichviel wie s' 2008er Modäll und zwar 6690.-.

Ich blib bi dr Ninja in Giftgrüen. Nach zwei Joor kaufi mir dene e grösseri Maschine und d' Ninja chani guet verkaufe, willi no e Joor Garantie druffe han.

Si isch uf jede Fall besser als e 125er Yamaha für 7000.-

http://www.yamaha-motor.ch/german/products/motorcycles/supersport/yzf-r125.jsp




1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 15.9.08, 00:38
D0paminMo 15.9.08, 11:06
Zitat: Swisspower85
Zitat: ElLocoMR
ich bi aber immerno de meinig s git besseri istiger töff für 6 tonne
D Ninja 250R 2009er koschtet worschinlich glichviel wie s' 2008er Modäll und zwar 6690.-.

Ich blib bi dr Ninja in Giftgrüen. Nach zwei Joor kaufi mir dene e grösseri Maschine und d' Ninja chani guet verkaufe, willi no e Joor Garantie druffe han.

Si isch uf jede Fall besser als e 125er Yamaha für 7000.-

http://www.yamaha-motor.ch/german/products/motorcycles/supersport/yzf-r125.jsp




well si meh ccm het oder wieso? x'D
MäduMo 15.9.08, 13:18
Im prinzip ischs scheissegal wer welli maschine het oder kaufe wot, jede muesses selber wüsse...
BorstiiMo 15.9.08, 19:49
me muess eifach spass chönne ha

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©