baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » OFFROADER

Autor Beitrag 1 - 15
CritiCaLMitChSa 6.9.08, 16:31
he lueget moll is sf1 ihne

isch jo trurig wies dr svp egal isch wäg dr co2 belaschtig!!!!!!
Elo77Sa 6.9.08, 16:45
verdammte bullshit irgendwelchi fahrzüg plötzlichgo verbiete
paradoxonSa 6.9.08, 16:55
Zitat: Jön
verdammte bullshit irgendwelchi fahrzüg plötzlichgo verbiete
für was brucht es mami en 4 mol 4 für in coop? scheisse ich find euch voll behinderet..
LaMoucheSa 6.9.08, 16:59
omg


für gaaaaaaaaaaanz laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsami

für fürewehr gilts nit


kevSa 6.9.08, 17:02
Zitat: WäLpLi
Zitat: Jön
verdammte bullshit irgendwelchi fahrzüg plötzlichgo verbiete
vorallem wenn sie Offroader würde verbiete hätte mr in dr Fürwehr scho 4 Fahrzüg weniger

Atemschutzfahrzüg
Mannschaftstransporter
VRF (VorausrettungsFahrzeug
Zweite Mannschaftstransporter

wenn das die grüene so wänd Izzy lösche mer halt s'Füür Ohni atemschutz
es gäbti usnahme...

abr es mami brucht kei porsche cayenne zum sis verzogene gör in d schuel go bringe...in de stadt
d0mESa 6.9.08, 17:04
es söll jo schiins so si das es soll usnahmebewilligunge geh wenn me e offroader brucht..

aber ich nimm mol ah es goht um d iniative, und lut dere wärde nid nur offroader, sondern z.b. e golf R32, alli ferrari, maserati usw. verbote.. dorum isch mir scho jetzt klar wien ich dört abstimm..
ARK0NSa 6.9.08, 17:05
das hesst au min Porsche 911?
d0mESa 6.9.08, 17:07
die einzige porsche wo nid verbote wäre sin glaub d billigporsche..
ARK0NSa 6.9.08, 17:20
tzzz wer fahrt scho billigporsche? ^^
Elo77Sa 6.9.08, 17:22
Zitat: paradoxon
Zitat: Jön
verdammte bullshit irgendwelchi fahrzüg plötzlichgo verbiete
für was brucht es mami en 4 mol 4 für in coop? scheisse ich find euch voll behinderet..
für was mues me mim flugzüg in d ferie? für was mues me überhaupt so wit in d ferie? für was mues me heize im winter? me ka sich jo au warm aazieh?! weisch wie sparsch do heizöl? für was mues me fisch us em pazifik ässe? für was mues me e eigenes huus ha? für was für was für was?
chasch dr 100'000 sache go verbiete, verdammte schwachsinn die initiative
ARK0NSa 6.9.08, 17:24
verbiete mer doch alli gamergrafikkarte, sie sugget nur unnötig storm für killerspieli^^
dave92Sa 6.9.08, 17:25
FALSCH! es werded ned grondsätzlech alli ferraris ond lamborghinis ond so autos verbote! solang si weniger als 250g CO2/km (öppe 11 liter) verbruuched, esches keis problem! ond för die autohersteller esches easy, effiziänteri mototre iizboue...
Elo77Sa 6.9.08, 17:25
genau, oder grad alli pc's. düent euch wider schribmaschine zue, düent doch grad dr ganz technischi fortschritt vo dr menschheit verbiete. stumpfsinnig, ächt stumpfsinnig
d0mESa 6.9.08, 17:28
Zitat: dave92
FALSCH! es werded ned grondsätzlech alli ferraris ond lamborghinis ond so autos verbote! solang si weniger als 250g CO2/km (öppe 11 liter) verbruuched, esches keis problem! ond för die autohersteller esches easy, effiziänteri mototre iizboue...
ich gang aber vo hüttige modell us.. und ich nimm mol schwer ah bim unterschrifte sammle sin eifach d offroader ahgfiehrt worde und nid ferrari usw.
DPM1980Sa 6.9.08, 17:32
wär für die initiative isch, isch entweder saudumm oder eifach nidisch will er sich kei söttigs auto ka leischte, oder sogar z blöd isch zum autofahre. bevorme us umweltschutzgründ autos verbiete will, chame 1000 anderi sache ändere

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©