baz.ch Newsticker
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Kann der Irak den zweifachen Weltmeister herausfordern?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
17:09
Sonstiges
Saisonal kochen: Diese Rezepte mit Erdbeeren versüssen die heissen Sommertage
17:08
Wirtschaft
Interview zur Öffnung von Hormuz: «Eine Rückkehr zum Status quo im Welthandel ist nicht mehr möglich»
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » OFFROADER

Autor Beitrag 31 - 45
BLuuBBSa 13.9.08, 15:30
Ou man , dänksch jetzt ächt d Führwehr chund den nüm an 4x4 Fahrzüg ? Und dänksch öper würdi ins Usland go , nume will er jetzt "nume" no döf e Auti ha wo högschtens 11 l brucht ? und Irgendwo mues me jo afo odr ?
cyberb00mSa 13.9.08, 17:20
ja es gid sicher die riiche wo do in dr schwiiz wohne wo uswanderet nach monaco oder so. glaubsch die sind do bunde? und das sind heftigi stüüriinahme und wiiteri finanzielli schäde nur well en hippie findet er müess d'wält rette. eifach en idiot. fertig.

ich bi nid für d'offroader, sie hend au minere meinig noch kei platz im normale strassenverkehr, aber was die initiative will, isch schwachsinn. scheiss umweltmoralapostel.
BLuuBBSo 14.9.08, 14:59
die meischte rieche händ au irgend e job wo sie zumindescht e chli ane ort bunde sin ! und dä würd au e rieche nid ufgä (wiler jo in de schwiz au guet zahlt wird und vilicht au dorum riech isch ) nume willer nume no e auti dörf fahre wo "nur 11 l" dörf bruche ! Und die leuts wo die Intitiative gmacht händ mache wenigschtens öpis und hocke nid nur im bundeshus ume XD
1 mal bearbeitet, zuletzt So 14.9.08, 15:34
MiataLadyDi 23.9.08, 13:19
wie wärs mit energiesparlampe iführe, alli plastiksäck im coop und migros abschaffe, nit jedes einzelne chline kunstwärk die ganz nacht belüchte und so sache?

und wie scho gseit worde isch, dass do zerscht mol alli chinese biz an sich schaffe sötte resp. d regierig.

und händer s gfühl alli schwizer chüeh uf de alpe produziere kei co2 wen si d wiise vollkacke... (obwohl das jo au nur e chline teil isch)

also ich bi def. au DEGEGE!
VillaniDi 23.9.08, 13:43
<-- suecht im moment e x6
kevDi 23.9.08, 17:40
Zitat: cyberb00m
ja es gid sicher die riiche wo do in dr schwiiz wohne wo uswanderet nach monaco oder so. glaubsch die sind do bunde? und das sind heftigi stüüriinahme und wiiteri finanzielli schäde nur well en hippie findet er müess d'wält rette. eifach en idiot. fertig.

ich bi nid für d'offroader, sie hend au minere meinig noch kei platz im normale strassenverkehr, aber was die initiative will, isch schwachsinn. scheiss umweltmoralapostel.
wie würdsch denn du afo??was wär dini idee???wenns nit diesch verbiete haltet sich kei mensch dra...glaubsch es interessiert eine vo dene riche öpper dopplet soviel stüüre drfür miesst zahle??nei duets en nit...deswege kamese nur verbiete...
de asatz vo de initiative isch guet...nur die genau formulierig miesst me no aluege
D0paminDi 23.9.08, 17:59
ned mol de asatz isch guet


ich will ned wüsse was das für de arbeitsplatz schwiz würd heisse..
kevDi 23.9.08, 18:35
Zitat: B1S0N
ned mol de asatz isch guet


ich will ned wüsse was das für de arbeitsplatz schwiz würd heisse..
was wirds heisse???oh schreck miend plötzlich mehr lüüt mitem ÖV goh schaffe???odr kollege froge zum mitnäh???...

de asatz isch nit guet???oh jä ich ha e idee: näme mr doch alli filter us de fabrike udn lömme rdoch alli abflüsse ungfilteret in rhy...isch jo egal de fliesst nach dütschland... eso öppe???hesch ausch o mitbeko das sich s Klima SCHNELLER wandlet dank eus als jemols zuvor???
D0paminDi 23.9.08, 18:46
ohje

kevDi 23.9.08, 18:58
isches nit recht? hesch s gfühl mr miend nit sorg ha zur umwelt??hesch s gfühl mir könne eus ohni folge an de natur bediene??
derBonsaiiDi 23.9.08, 19:07
jup
VillaniDi 23.9.08, 19:09
Zitat: Kratos
isches nit recht? hesch s gfühl mr miend nit sorg ha zur umwelt??hesch s gfühl mir könne eus ohni folge an de natur bediene??
Mit allem nötige Respekt, aber d Autos mache 4% us. S Problem sin d Kraftwerk, nid d autos.

Wenn de SUV verbiete wilsch, denn chasch au jede Sportwage verbiete.

Also wenn scho so eine uf Hippie machsch, denn würdi mi zerscht informiere.

Sinn macht das ganze nid. Selbscht wenn me dopplet so viel für d Autostüre zahle müesst, wenn interessierts? Vorallem bim Kaufpris vom Cayenne z.b.
kevDi 23.9.08, 19:18
Zitat: SirRoma
Zitat: Kratos
isches nit recht? hesch s gfühl mr miend nit sorg ha zur umwelt??hesch s gfühl mir könne eus ohni folge an de natur bediene??
Mit allem nötige Respekt, aber d Autos mache 4% us. S Problem sin d Kraftwerk, nid d autos.

Wenn de SUV verbiete wilsch, denn chasch au jede Sportwage verbiete.

Also wenn scho so eine uf Hippie machsch, denn würdi mi zerscht informiere.

Sinn macht das ganze nid. Selbscht wenn me dopplet so viel für d Autostüre zahle müesst, wenn interessierts? Vorallem bim Kaufpris vom Cayenne z.b.
aha udn die 4% sind also schomol egal???ich säg es isch en afang...oder meinet ihr mr könne alles uf eimol ha???
usserdem: störts euch wenn ihr weniger a de tankstell miend usgäh?? diender gern shell, bp und co sponsere?? glaubsch d autofirmene udn d konzern stelle freiwillig uf grüen um?? glaubsch es interessiert irgendein vo dene öpps schlecht für eusi gsundheit isch???

ich ha jo gseit das s prinzip vo de initiative ok isch...die genaui usfüehrig miessme no aluege

sägi jo au das d stüüre erhöhe nix bringt...
VillaniDi 23.9.08, 19:23
Zitat: Kratos
Zitat: SirRoma
Zitat: Kratos
isches nit recht? hesch s gfühl mr miend nit sorg ha zur umwelt??hesch s gfühl mir könne eus ohni folge an de natur bediene??
Mit allem nötige Respekt, aber d Autos mache 4% us. S Problem sin d Kraftwerk, nid d autos.

Wenn de SUV verbiete wilsch, denn chasch au jede Sportwage verbiete.

Also wenn scho so eine uf Hippie machsch, denn würdi mi zerscht informiere.

Sinn macht das ganze nid. Selbscht wenn me dopplet so viel für d Autostüre zahle müesst, wenn interessierts? Vorallem bim Kaufpris vom Cayenne z.b.
aha udn die 4% sind also schomol egal???ich säg es isch en afang...oder meinet ihr mr könne alles uf eimol ha???
usserdem: störts euch wenn ihr weniger a de tankstell miend usgäh?? diender gern shell, bp und co sponsere?? glaubsch d autofirmene udn d konzern stelle freiwillig uf grüen um?? glaubsch es interessiert irgendein vo dene öpps schlecht für eusi gsundheit isch???

ich ha jo gseit das s prinzip vo de initiative ok isch...die genaui usfüehrig miessme no aluege

sägi jo au das d stüüre erhöhe nix bringt...
Jo me grift die Autos a wo tür sind. Den giz no lüt wo glaube si chöne beurteile ob e SUV sinn macht oder nid?

Me sött die alte autos usem verkehr zieh. Denn die mache ganzi 2% us.

Du sponserisch doch mit allem irgend öber? JEtzt hocksch am PC, heschs gfühl dr Strom isch gratis? Oder wird umweltfründlich abbaut?

kevDi 23.9.08, 19:27
Zitat: SirRoma
Zitat: Kratos
Zitat: SirRoma
Zitat: Kratos
isches nit recht? hesch s gfühl mr miend nit sorg ha zur umwelt??hesch s gfühl mir könne eus ohni folge an de natur bediene??
Mit allem nötige Respekt, aber d Autos mache 4% us. S Problem sin d Kraftwerk, nid d autos.

Wenn de SUV verbiete wilsch, denn chasch au jede Sportwage verbiete.

Also wenn scho so eine uf Hippie machsch, denn würdi mi zerscht informiere.

Sinn macht das ganze nid. Selbscht wenn me dopplet so viel für d Autostüre zahle müesst, wenn interessierts? Vorallem bim Kaufpris vom Cayenne z.b.
aha udn die 4% sind also schomol egal???ich säg es isch en afang...oder meinet ihr mr könne alles uf eimol ha???
usserdem: störts euch wenn ihr weniger a de tankstell miend usgäh?? diender gern shell, bp und co sponsere?? glaubsch d autofirmene udn d konzern stelle freiwillig uf grüen um?? glaubsch es interessiert irgendein vo dene öpps schlecht für eusi gsundheit isch???

ich ha jo gseit das s prinzip vo de initiative ok isch...die genaui usfüehrig miessme no aluege

sägi jo au das d stüüre erhöhe nix bringt...
Jo me grift die Autos a wo tür sind. Den giz no lüt wo glaube si chöne beurteile ob e SUV sinn macht oder nid?

Me sött die alte autos usem verkehr zieh. Denn die mache ganzi 2% us.

Du sponserisch doch mit allem irgend öber? JEtzt hocksch am PC, heschs gfühl dr Strom isch gratis? Oder wird umweltfründlich abbaut?

also es SUV inere Stadt macht definitiv kei sinn...me set abr nti autos agriffe wo tüür sind, sondern setigi wo nit umweltfründlich sind (d limite muessme halt ushandle). egal wie alt oder neu...

wenner us wasser gwunne wird scho nur de atomstrom und die behinderete Kombikraftwerk miend wäg (abr dasch e anderi diskussion)

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©